5 načina kako web trgovini pružiti osobni dodir

osobni-dodir-u-web-trgovini

Kupovanje u web shopu često može biti bezlično, samo gledamo u ekrane i punimo virtualne košarice. Mnoge stranke žele mnogo osobnije iskustvo – ušetati u trgovinu, pregledati proizvode koji ih zanimaju, razgovarati s kolegom i na kraju možda kupiti proizvod.

U tom slučaju ecommerce tehnike za personalizaciju dolaze do izražaja s ciljem pružanja iskustva online kupovine koje je interaktivno kao pravo. U E-commerce Times-u donose intervju s direktorom SiteSpect-a, Ed-om Burekom, koji tvrdi da osobni doživljaj kupca mora biti na vrhu prioriteta svakog web trgovca. Prilagođavanjem svojih trgovina kupčevim željama povećavate prodaju, a stranke su sretnije. Naveo je pet strategija kojima možete svoju prodaju učiniti interaktivnijom.

1. Upoznajte svoje kupce

Čini vam se da razumijete svoje stranke? Na to se vrlo često zaboravi prilikom dizajniranja web shopa, a odnosi se na sva digitalna sredstva koja prate, istražuju i interpretiraju želje, te ponašanje vaših potencijalnih kupaca. Taj napor podrazumijeva razumijevanje kako se ponašanje razlikuje između stranaka i kako različita demografija potrošača utječe na poslovanje. Korištenjem tehnologija učenja računala tvrtke mogu učinkovito preuzeti ove podatke i dobiti uvide, istražiti trendove i razumjeti kako iskustvo kupca utječe na poslovanje online trgovine.

2. Provodite testiranja

Ne možete znati što će i kada funkcionirati kod vaših potencijalnih kupaca, sve dok ne isprobate. Jednom kad budete razumjeli tko su vaše stranke i za što su zainteresirane, vrijeme je da počnete s testiranjem. Testirajte s različitim pristupima da vidite koji je najučinkovitiji u pružanju najboljeg iskustva vašim kupcima. Najbolje je da napravite različita testiranja da vidite kako kupci reagiraju i donosi li vam to testiranje konverziju, tj. prodaju. Budite fleksibilni, jer se vaše stranke mijenjaju, pa se moraju mijenjati i vaše strategije.

3. Razmišljajte na različite načine

Personalizacija na internetu znači da ste uvijek tamo gdje su vaši kupci i da koristite sve tehnologije i kanale koje oni koriste. Probajte koristiti što više tehnologija – chat u živo, društvene mreže i robote za chat – tako da stranke imaju dojam da ste uvijek tu za njih, uvijek dostupni i spremni na interakciju. Tradicionalni CRM sustavi mijenjaju se za inteligentnija rješenja koja nude sve od razgovora u živo do alata umjetne inteligencije poput robota za chat. Takvi načini su vrlo korisni i kada se radi o rješavanju problema vaših kupaca, jer nije važno da ste samo dostupni, nego i da im možete pomoći kada to zatrebaju.

Važno je da ste fleksibilni i da mijenjate svoje strategije, jer se kroz vrijeme mijenju i vaši kupci.

4. Prilagodite iskustvo

Prilagodba može biti ključna komponenta za presonalizaciju online trgovine. To je online verzija prodavača koji predlaže kupcima da isprobaju određeni proizvod, a ako je dobro napravljena, kupac se može osjećati kao da je u pravoj trgovini. Analiza podataka jedna je od najvažnijih tehnologija koje online trgovci mogu uvesti u svoje trgovine. Ako ju strateški implementirate u stranicu, možete dobiti realnu sliku o tome tko su vaši kupci i kako dolaze na vašu stranicu. To vam može dodatno pomoći da ju prilagodite svojim kupcima.

5. Budite pričljivi

Roboti za chat postali su inteligentniji, učinkovitiji i mogu predviđati, pa ih mnoge tvrtke koriste da bi njihovi kupci imali osjećaj povezanosti i komunikacije. Razgovor u živo je i dalje vrlo važna komponenta za personalizaciju kupovine. Odličan je za kupce koji trebaju veću podršku tijekom kupovine i za one s kompliciranijim pitanjima.

Članak je preveden s Ecommerce Times-a.

Zanima vas više?

Pročitajte i: