6 načina kako aktivirati »uspavale« pretplatnike na e-novosti

159

Brojni pretplatnici na email novosti dolaze i odlaze, neki od njih su aktivni, a neki ne. Otvaraju, čitaju i klikaju na poveznice, ali činjenica je da rijetki ostaju aktivni u nedogled. Mnogi od njih nakon nekog vremena postanu pasivni i iz njih više ne možete izvući nikakvu radnju. Zbog toga vam donosimo 6 savjeta kako ponovno aktivirati svoje čitatelje.

1. A/B testiranje predmeta

Predmet odlučuje o tome hoće li primatelj otvoriti dobivenu poštu ili ne. Kad su u igri neaktivni korisnici, pokušajte promijeniti predmet. Kako donose na portalu PracticalEcommerce, najbolje je skupinu korisnika koji nisu otvorili vašu poštu na primjer pola godine, podijeliti u 2 skupine. Pošaljite e-novost s različitim predmetom (ne mora se puno razlikovati), a ostale dijelove emaila ostavite iste. Za jednu skupinu izaberite predmet koji će isticati vremensko ograničenje (popust koji traje samo 7 dana i slično), a drugi predmet emaila neka istakne iznos tog popusta. Na kraju kampanje provjerite koji je predmet „pobijedio“ i probajte to primijeniti i na ostale neaktivne korisnike.

»» Kako da vaš uvodni email bude još bolji?

2. Promijenite pošiljatelja

Pošiljatelj je često zaboravljen, odnosno ne posvećuje mu se dovoljno pažnje. Na mobilnim uređajima je pošiljatelj čak dominantniji i primatelj će ga vidjeti prije samog predmeta. Čak i manja promjena često može utjecati na ishod.

3. Pošaljite novu ponudu

Većina brendova često padne u rutinu i šalje iste ili slične ponude. Tijekom nekog vremena, vaše će stranke uvidjeti da je tip ponude neprestano isti, a već mala promjena ih može potaknuti da otvore svaki vaš email. Na primjer, ako inače nudite besplatnu dostavu, u idućoj novosti probajte dodati popust od 10 % i besplatnu dostavu. Na taj način kupac neće moći pretpostaviti što će ga dočekati u pošti i potrudit će se otvoriti ju.

»» Veliki udarac za email marketing? Google Inbox odsada omogućuje brzu odjavu od promocijske e-pošte!

najbolje je skupinu korisnika koji nisu otvorili vašu poštu na primjer pola godine, podijeliti u 2 skupine. Pošaljite e-novost s različitim predmetom (ne mora se puno razlikovati), a ostale dijelove emaila ostavite iste.

4. Provjerite podatke

Iako svi web trgovci obično pomisle da njihove stranke više nisu zainteresirane za poslane sadržaje, to ne mora uvijek biti razlog za manje brojeve. Neke stranke su možda promijenile email adresu, a vi im i dalje šaljete novosti na staru. Kako biste to provjerili, redovito provjeravajte statuse adresa. Postoje brojni alati koji će vam pomoći identificirati adrese koje više nisu aktivne i na koje se pošta ne može slati.

knowlidgebite

5. Analizirajte omjer korisnika na mobitelu i desktopu

Prema našem istraživanju, Shopper’s Mind 2018, čak 51 % ispitanika koristi mobilne telefone za istraživanje i dobivanje informacija prije same kupovine, a 48 % koristi prijenosno ili stolno računalo. Kupovinu na pametnom telefonu završava nešto manje od četvrtine ispitanika, a 37 % anketiranih ju završi na stolnom ili prijenosnom računalu. Nakon što dobijete podatke za svoje korisnike, prilagodite elemente u emailu kako bi bili vidljivi na što više različitih uređaja.

ako inače nudite besplatnu dostavu, u idućoj novosti probajte dodati popust od 10 % i besplatnu dostavu.

»» 8 savjeta kako e-mail kampanjama pretvoriti kupca u obožavatelja

6. Izbrišite neaktivne čitatelje

Ako svi pokušaji da ponovno aktivirate svoje stranke ne uspiju, uklonite manji segment na određeno vrijeme. Nakon toga provjerite kakvi su brojevi i statistike otvaranja, klikova i konverzije. Budu li veći, trajno izbrišite neaktivne korisnike i poradite na dobivanju novih.