
Broj Facebook korisnika u konstantnom je porastu, a prema podacima Statista, u drugom kvartalu 2018. godine Facebook je mjesečno koristilo čak 2,23 milijarde ljudi. Ta informacija je zanimljiva svim poduzetnicima, tvrtkama i organizacijama koji tamo pronalaze nove stranke. Većina pripadnika Y i Z generacije imaju profile na Facebooku i/ili Instagramu.
»» Kako prilagoditi web stranicu Z generaciji?
Donosimo vam pravila koja određuju kako Facebook oglašavanje funkcionira i na što morate paziti prilikom kreiranja oglasa.
1. Testirajte
Možda vam se to čini normalno, ali jako puno oglašivača ne skreće s puta i ne žele probati nešto novo. Glavni razlog za testiranje i isprobavanje novih strategija jest činjenica da nešto što odgovara određenoj publici, drugoj neće odgovarati. Kad počnete testirati vidjet ćete koje taktike i strategije funkcioniraju za vašu tvrtku. Osim toga, Facebook često nudi nova rješenja koja vam mogu pomoći.
2. Postavite Facebook Pixels
Facebook Pixels će vam davati povratne informacije o tome što vaša publika radi. To je mali HTML kod koji prati interakciju posjetitelja s različitim stranicama na vašoj web stranici. Možete ga koristiti za praćenje konverzije, remarketing, kreiranje slične (lookalike) publike.
»» Velika promjena Facebook news feed-a! Kako će utjecati na oglašavanje?
3. Pratite Facebook vodiče
Važno je da ste u toku s promjenama koje se događaju na Facebooku, te redovito čitajte vodiče koje objavljuju na službenim stranicama u kojima opisuju novosti.
4. Učlanite se u Facebook grupe
Online oglašavanje se neprestano mijenja. Učlanite se u različite Facebook grupe koje su povezane s onim što radite. Tamo ćete moći dobivati informacije, izmjenjivati savjete, postavljati pitanja i čitati prava iskustva ostalih članova.
Puno oglašivača ne skreće s puta i ne žele probati nešto novo.
5. Počnite koristiti video zapise
Prema Hubspotu, čak 52 % marketing profesionalaca misli da video ima bolji ROI. Probajte snimiti interaktivni video s uputama za korištenje vaših proizvoda ili u njemu predstavite svoju tvrtku i brend.
6. Facebook nije dobar za direktnu prodaju
Ako mislite da ćete na Facebooku odmah početi prodavati, u krivu ste. Facebook omogućava tvrtkama komunikaciju s ciljanom publikom. Mali postotak korisnika je spreman na kupovinu dok pretražuje Facebook, ali većina je tamo s drugom namjerom i tek će u budućnosti nešto kupiti. Facebook vam nudi priliku da izgradite odnos sa svojim budućim kupcima i odličan je za remarketing.
7. Pratite učinkovitost oglasa i prilagođavajte ih
Nakon što si postavite ciljeve kampanje, važno je pratiti napredak. Trebali biste pratiti učinkovitost svake Facebook kampanje. Najvažnije vrijednosti koje morate pratiti su klikovi, CTR (click through rates), akcije i CPC. Njihova vrijednost ovisi o tipu kampanje, ali u teoriji bi CTR morao biti veći, ako ste dobro odabrali ciljanu publiku.
Facebook vam nudi priliku da izgradite odnos sa svojim budućim kupcima i odličan je za remarketing.
8. Nemojte pretjerati s ciljanjem
Iako detaljno ciljanje publike može povećati CTR, na to možete potrošiti puno vremena i novaca. U marketingu je važna ravnoteža, pa obratite pažnju na to da se povežete s ostalim ljudima koji su reagirali na vaš oglas, a ne da svo vrijeme potrošite na ciljanje.
»» Poznajete li baš sve mogućnosti targetiranja na Facebooku?
Za kraj …
Potrebno je puno vremena i strpljenja kako biste popravili svoje oglašavanje. Na Facebooku su važni odnosi sa strankama, a ne sama prodaja, pa imajte to na umu prilikom postavljanja budžeta i planova. Facebook oglašavanje je još uvijek relativno novo i oglašivači još uvijek uče kako napraviti najučinkovitije kampanje, ali ovih 8 pravila će vam sigurno u tome pomoći.