Višekanalna Salesforce rješenja za trgovce

Jedan od najvažnijih čimbenika koji utječe na poslovni uspjeh u današnjem hiperpovezanom svijetu je jedinstveno iskustvo klijenta pri svakoj interakciji s poduzećem i proizvodima (eng. Customer Experience). Salesforce je vodeća globalna platforma koja vam omogućuje jednostavnu i brzu višekanalnu (eng. Omni-channel) potporu pri povezivanju s vašim klijentima, partnerima i zaposlenicima.

ZAŠTO OMNI-CHANNEL TRGOVCI POBJEĐUJU

Očekivanja kupaca pri komunikaciji s tvrtkama se izrazito mijenjaju. 80 % kupaca traži informacije o proizvodu ili usluzi znatno prije nego li kroče u fizičku trgovinu. Danas su kupci ti koji odlučuju kada, putem kojeg kanala i kako komunicirati s tvrtkom, trgovci se moraju konstantno prilagođavati i na svakom koraku svojim klijentima nuditi personaliziran sadržaj.

42% kupaca priželjkuje da je trgovac u trgovini upoznat s njihovim pretraživanjem po digitalnim kanalima i da im na temelju toga može ponuditi personaliziranu uslugu.” (Salesforce.com)

Ovakva hiperpovezanost trgovcima je kompleksna i teško ju je savladati zastarjelim i decentraliziranim sustavima. Prelazak na jedinstvenu platformu koja omogućuje 360-stupanjski omni-channel pregled klijenta je stoga ključan za dobro razumijevanje stranke i dobar Customer Experience.

salesforce

Salesforce Marketing Cloud: Pregled puta stranke (eng. Customer Journey) po različitim digitalnim kanalima trgovca

JEDINSTVENA PLATFORMA ZA POVEZIVNJE S KLIJENTIMA 

Trgovci imaju cjelokupan 360-stupanjski uvid pregled klijenta i može svojim kupcima ponuditi personalizirano iskustvo kakvo priželjkuju. Informacije o svakoj kupnju, reklamaciji, posjetu web stranici i aktivnostima na društvenim mrežama agentima omogućuju brzu i učinkovitu pomoć bez obzira na prodajni kanal.

salesforce

Salesforce Service Cloud: Kontaktni centar za jedinstvenu podršku klijentima bez obzira na kanal kontakta (SMS, telefon, e-pošta, Facebook Messenger, itd.)

Salesforce “Customer Succes” platforma pomaže pri povezivanju klijenata, partnera i zaposlenika na potpuno novi način. S modernim, višekanalnim kontaktnim centrom Salesforce Service Cloud i personaliziranim marketinškim centrom Salesforce Marketing Cloud nudi sve alate za digitalizaciju svih poslovnih procesa tvrtke. Platforma je prilagođena suvremenim poslovnim trendovima i usredotočena je na mobilnost, višekanalnost i proširenja.

Više: Salesforce.com

Kontakt

Agilcon, d.o.o.
Bravničarjeva ulica 13, 1000 Ljubljana, Slovenija
Telefon: +386 59 015 373
E-pošta: sales@agilcon.si

Salesforce Service Cloud

Vodeće globalno rješenje za kontaktne centre koji nude višekanalnu podršku pri povezivanju s vašim strankama, partnerima i zaposlenicima. Uz pomoć pametne konzole, potpore mobilnosti, integracije telekomunikacija, cjelovitog 360-stupanjskog pregleda i podrške svim kanalima, agentima omogućuje brzo i jednostavnu interakciju sa strankama na svakom koraku kupovnog procesa.
Više o Salesforce Service Cloud »

Salesforce Marketing Cloud

Marketinški “komandni” centar poduzećima omogućuje mijenjanje i analizu svih interakcija s potencijalnim strankama, od prvog dodira s brandom, sve do trenutka kada se identificira, ili još bolje, postane stvarni klijent. Umjetna inteligencija i marketinška automatizacija klijentima u svakom trenutku nudi personaliziran sadržaj s obzirom na njihove specifične potrebe.
Više o Salesforce Marketing Cloud »

Sličan sadržaj