Vladimir Stanković otkriva koje su to presudne kvalitete digitalnih stručnjaka današnjice

670

Vladimir Stanković direktor je brend marketinga i digitalne trgovine Camper-a koji broji više od 400 trgovina u više od 40 zemalja svijeta. U Zagreb će stići 17.4.2019. na konferenciju Ecommerce Day 2019. gdje će govoriti o digitalnoj transformaciji brendova u maloprodaji.

Imate više od 15 godina međunarodnog iskustva na visokim pozicijama u marketing i digital commercu kako u modnoj, sportskoj tako i u telekomunikacijskoj industriji.
Trenutno ste direktor za Digital i e-commerce tvrtke Camper. Koje su to sve kvalitete koje mora posjedovati digitalni stručnjak i kako sve to kombinirate s vodeće pozicije?

V.S.: Veći dio profesionalne karijere proveo sam na brand marketing pozicijama koje su s vremenom sve više bile orijentirane prema digitalnim kanalima. Od 2012. godine fokusiran sam na razvoj e-commerca kao najbrže rastućeg kanala prodaje. Ako promatram svoj razvojni put i iskustvo koje sam stekao smatram da digitalni stručnjak mora biti dobar marketingaš. Potrebno je biti fokusiran na potrošača i razumjeti njegove potrebe u svakom trenutku interakcije s brandom i svakom touch pointu. To je presudno, ali ne i jedino neophodno. Ako mogu reći svoju definiciju, rekao bih da uspješan digitalni stručnjak treba biti: 30% stručnjak za strategiju, 40% marketingaš, 20% business developer, 10% stručnjak za tehnologiju i 100% lider .

Dolazite na Ecommerce day 2019. konferenciju 17.4. u Zagreb gdje ćete pričati o digitalnoj transformaciji retail brendova. S obzirom na to da ste ujedno predavač i panelist, možete li u 5 ključnih točaka najaviti svoja predavanja?

V.S.: Ideja je da u 30 minuta prenesem svoja razmišljanja i iskustvo po pitanju ključnih principa u digitalnoj transformaciji kompanija Nike i Camper. Da li je upgrade tehnologije dovoljan ili su mindset i kultura evolucije presudni u digitalnom razvoju? Kako gledati na evoluciju potrošača, cjelokupnog digitalnog ekosistema, ali i samog tržišta na kojem poslujemo kada planiramo razvoj strategije i interne organizacije? Uloga retaila u razvoju digitalnih kanala, direct to consumer ili online wholesale? Odakle početi? Fokus na acquisition ili conversion? U Zagrebu ću na konferenciji pokušati odgovoriti na ova i mnoga druga važna profesionalna pitanja.

“Imam dojam da na našim prostorima web shopovi mnogo veći značaj i investicije daju traffic acquisitionu nego kupovnom iskustvu i konverziji potrošača” – Vladimir stanković

U Hrvatskoj postoji velik broj malih web shopova. Postoji li neka defaultna strategija koju bi preporučili (obzirom na svoje veliko iskustvo) malim web trgovcima? Ili je po Vašem mišljenju svaki web shop specifičan zbog svoje djelatnosti kojom se bavi?

V.S.: Vjerujem da svi web shopovi imaju svoje specifičnosti. Svakako postoje određene zajedničke karakteristike i na koje bi se svi trebali fokusirati. Imam dojam da na našim prostorima web shopovi mnogo veći značaj i investicije daju traffic acquisitionu nego kupovnom iskustvu i konverziji potrošača. Koje tehnologije u automatizaciji i personalizaciji koriste, da li maksimiziraju svu zalihu i asortiman, kupovne i usluge logistike, on off integraciju, evoluciju korisničkog iskustva – to su teme na koje se treba fokusirati i posebno ako web trgovci žele svoj web shop pozicionirati bolje nego klasični cjenovni discounter.

Osim Vladimira Stankovića na Ecommerce Day 2019. stižu i druga brojna svjetska i domaća imena koja nemojte nipošto propustiti! Najbolja predavanja, govornici koji motiviraju i inspiriraju, velike ideje, iskustva, prakse, networking, najveći performans i dobra hrana sve su to razlozi da dođete na konferenciju Ecommerce Day 2019. u zagrebački Kraš Auditorium 17.4.2019. godine! Prijavite se: Ovdje i vidimo se!