
Za vas smo pripravili nekaj nasvetov, kako učinkovito komunicirati s spletnimi kupci s pomočjo email marketinga.
Posvetite vrijeme naslovu (subject)
Naslov je najvažniji dio svakog email marketinga i razlog zbog kojeg primatelj poželi otvoriti vašu poštu. Druga stvar na koju će primatelj obratiti pažnju – poslije imena pošiljatelja – je upravo subject. Kako bi privukli primatelje vaše elektroničke pošte na otvaranje poruka, naslov treba:
-
- biti provokativan jer to budi radoznalost (npr. „sigurni ste da želite ovo saznati?“)
- buditi emocije jer se pomoću se pomoću njih primatelj poistovjećuje sa sadržajem (npr. „ako voliš svoj bicikl, održavaj ga pravim alatom“)
- biti kontroverzan (npr. „ne otvaraj, tu se nalazi koristan sadržaj“)
Ikonice mogu dodatno naglasiti sadržaj naslova, odnosno pobuditii zanimanje korisnika, što će i rezultirati većim brojem otvaranja. Na raspolaganju vam je velik broj različitih znakova tako da svaku poruku možete vizualno i uskladiti. Ali budite umjereni jer postoji mogućnost da vaš email automatski ode u neželjenu poštu.

Ne dozvolite da vaša elektronička pošta završi u SPAM-u
Vrlo su male šanse da će itko otvoriti vaš email ako završi u neželjenoj pošti. Filter za neželjenu poštu štiti od sumnjivih poruka, ali nekad tamo mogu završiti i vaše kampanje. Kako to spriječiti? (1) Izbjegavajte skrivanje linka za odjavu i (2) ne uključujte „Re:“ ili „Fwd:“ u naslov (subject). (3) Uvijek uključite alt tekst na slike i (4) trudite se da vaši emailovi sadrže adresu s koje su poslani, kao i osobno ime pošiljatelja.
1 Poruke zahvalnosti uz potvrdu narudžbe
Osnovni savjet za izgradnju odnosa s kupcem je zahvalnost uz potvrdu narudžbe (npr. „hvala vam na povjerenju“ ili „hvala što kupujete kod nas“). Ako u email unesete malo osobnosti svog brenda, velika je vjerojatnost da će ga kupci doživjeti više od obične reklamne pošte. Možete biti hrabri pa poslati kratak video u kojem ćete osobno zahvaliti kupcu na povjerenju i kupovini baš kod vas.
2 Obavijesti o isporuci
Kad kupac nešto naruči preko interneta, najčešće ga muči pitanje kada će njegova narudžba stići. Neki alati vam omogućavaju da te poruke personalizirate, stoga to svakako iskoristite i uključite svoj logo. Možete ići i korak dalje te nakon što kupac dobije svoju pošiljku, poslati email putem kojeg ćete provjeriti da li je kupac zadovoljan proizvodom i ima li dodatnih pitanja.
3 Upute
Uvijek će se naći oni kojima treba malo više pomoći kako bi iskoristili sve karakteristike naručenog proizvoda. Pošaljite im blog objave i zanimljive članke o tom proizvodu ili odgovore na česta pitanja drugih potrošača. Također, upute za upotrebu proizvoda mogu biti vrlo korisne.
4 Poruke o popustima
Sigurno ćete naići i na kupce koji se ističu, koji su na primjer izrazito aktivni na društvenim mrežama i promoviraju proizvode kojima su izuzetno zadovoljni ili jednostavno kupuju više i češće od prosječnog potrošača. Njima možete ponuditi razne pogodnosti. Dobra ideja je i besplatan promo proizvod ili kupon s posebnim popustom za lojalne kupce.

Oživite „mrtve baze“ pretplatnika
Svako se prije ili kasnije suoči sa stagnirajućim ili opadajućim brojem korisnika. Kao što ljudi mijenjaju životne navike, tako mijenjaju i kupovne ili jednostavno zaborave što su nekad voljeli. Njih nikako ne smijete ispustiti iz vida te vam oni trebaju biti na prvom mjestu – lakše je i jeftinije zadržati stare kupce nego pridobiti nove. Možete im slati podsjetnike na svoje usluge ili ankete u kojima ih pitate kolika je vjerojatnost da vas preporuče prijateljima. Postoji mogućnost da pretvorite nezadovoljnog potrošača u vjernog kupca. ako mu pokažete da vam je stalo do njegovog mišljenja
Preporučujemo vam da ojačate direktnu vezu sa svojim klijentima te da posebno njegujete odnos s vjernim potrošačima. Glavna vodilja u svakom obliku komunikacije s kupcima, bilo putem elektroničkih poruka s posebnim ponudama ili redovnim newsletterima, treba biti ista: gdje god da ste – mi smo tu za vas! !