Uz online prodaju, nezaustavljivo raste i najveće regionalno ecommerce natjecanje – Web Retailer Award 2021!
Situacija na tržištu web prodaje drastično se promijenila u protekle dvije godine, a osim globalnog rasta online kupovine kod niza web trgovaca prepoznajemo i brzi razvoj, učinkovito uvođenje inovacija i širenje poslovanja. Kako grade svoju prepoznatljivost i koje korake poduzimaju kako bi se istakli kao najuspješniji iz godine u godinu?
Sa sedmogodišnjom prisutnošću i reputacijom koja ju prati, WEB RETAILER AWARD 2021 natjecanje nastavlja tradiciju najvećeg ecommerce posrednika između dionika u svijetu web trgovine. Iz godine u godinu privlači sve veći broj trgovaca od onih najagilnijih usmjerenih na kontinuirana poboljšanja, razvoj i širenje do onih konzervativnijih koji su se ove godine prijavili u rekordnom broju. Već 10. godinu u Sloveniji, 7. u Hrvatskoj i 2. u Srbiji, Web Retailer Award 2021 organizira Jeftinije.hr, dio Heureka grupe, najveće platforme i savjetnika za usporednu online kupovinu u Europi.
Tijekom natjecateljskog procesa, ove se godine 412 malih i velikih web trgovina natjecalo za prestižne nagrade unutar različitih kategorija (one se određuju na temelju asortimana proizvoda koje trgovine nude svojim online kupcima).
Osim povratnih informacija svojih kupaca i tehničke analize online trgovine, web trgovci dobivaju i ocjene i povratne informacije i smjernice od čak 84 ecommerce stručnjaka koji su ove godine bili dijelom međunarodne ocjenjivačke komisije. Predsjednica komisije, Polona Stanovnik, voditeljica marketinga na Jeftinije.hr, dodjelu nagrada je popratila riječima:
„Drago nam je da broj web trgovina prijavljenih na Web Retailer Award iz godine u godinu raste, što je jasan signal da web trgovce zanima koliko dobro kotiraju u odnosu na druge. Iznimno je važna i činjenica da teže napretku i kontinuiranom usavršavanju u želji da svojim kupcima ponude što bolje iskustvo kupovine. Nakon godine dana izvanrednih okolnosti za online kupnju, potrošači u Adriatic regiji su sve zahtjevniji i vještiji u online kupnji, a ovakva natjecanja mogu pomoći web trgovinama da postignu izvrsnost i još veći uspjeh.“
Na događanja koje se s obzirom na situaciju odvijalo u hibridnom formatu i s ograničenim brojem sudionika, prisustvovali su finalisti cijele Adriatic regije te CEO Heureka grupe Tomáš Braverman. Među istaknutim govornicima bio je i David Pivk, direktor marketinga u Nike Direct za Europu, Bliski istok i Afriku.
Također, ni sami datum dodjele nije izabran slučajno. 11. studenog obilježava se svjetski poznati Dan samaca koji je 2019. rekordnim prodajnim rezultatima označio veliku prekretnicu u svijetu online prodaje.
Tko su najbolji web trgovci u regiji?
3rd Customer’s Choice Award
2nd Customer’s Choice Award
1st Customer’s Choice Award
Web Challenger Award – zmagovalec spletna trgovina:
Web Champion Award – zmagovalec spletna trgovina:
bigbang.si, malizakladi.hr, mamino.rs
Committee Award
popolnapostava.si, hajdi.hr, emmezeta.rs
Adriatic Champion Award
U pojedinačnim kategorijama najbolji su bili:
Clothing and footwear
papina.si, woolf.hr, psfashion.com
Fashion accessories
Sport
Web shopping malls
Specialised stores & services
hitrinakup.com, glazbena-kutija.hr, mamino.rs
Automotive
Consumer tech
Home&garden
Furniture
Kids
malizakladi.si, malizakladi.hr
Food&beverage
Health&beauty
Healthy diet and nutritional supplements
Pets