Uz online prodaju, nezaustavljivo raste i najveće regionalno ecommerce natjecanje – Web Retailer Award 2021!

Situacija na tržištu web prodaje drastično se promijenila u protekle dvije godine, a osim globalnog rasta online kupovine kod niza web trgovaca prepoznajemo i brzi razvoj, učinkovito uvođenje inovacija i širenje poslovanja. Kako grade svoju prepoznatljivost i koje korake poduzimaju kako bi se istakli kao najuspješniji iz godine u godinu?

Sa sedmogodišnjom prisutnošću i reputacijom koja ju prati, WEB RETAILER AWARD 2021 natjecanje nastavlja tradiciju najvećeg ecommerce posrednika između dionika u svijetu web trgovine. Iz godine u godinu privlači sve veći broj trgovaca od onih najagilnijih usmjerenih na kontinuirana poboljšanja, razvoj i širenje do onih konzervativnijih koji su se ove godine prijavili u rekordnom broju. Već 10. godinu u Sloveniji, 7. u Hrvatskoj i 2. u Srbiji, Web Retailer Award 2021 organizira Jeftinije.hr, dio Heureka grupe, najveće platforme i savjetnika za usporednu online kupovinu u Europi.

Tijekom natjecateljskog procesa, ove se godine 412 malih i velikih web trgovina natjecalo za prestižne nagrade unutar različitih kategorija (one se određuju na temelju asortimana proizvoda koje trgovine nude svojim online kupcima).

Osim povratnih informacija svojih kupaca i tehničke analize online trgovine, web trgovci dobivaju i ocjene i povratne informacije i smjernice od čak 84 ecommerce stručnjaka koji su ove godine bili dijelom međunarodne ocjenjivačke komisije. Predsjednica komisije, Polona Stanovnik, voditeljica marketinga na Jeftinije.hr, dodjelu nagrada je popratila riječima:

„Drago nam je da broj web trgovina prijavljenih na Web Retailer Award iz godine u godinu raste, što je jasan signal da web trgovce zanima koliko dobro kotiraju u odnosu na druge. Iznimno je važna i činjenica da teže napretku i kontinuiranom usavršavanju u želji da svojim kupcima ponude što bolje iskustvo kupovine. Nakon godine dana izvanrednih okolnosti za online kupnju, potrošači u Adriatic regiji su sve zahtjevniji i vještiji u online kupnji, a ovakva natjecanja mogu pomoći web trgovinama da postignu izvrsnost i još veći uspjeh.“

Na događanja koje se s obzirom na situaciju odvijalo u hibridnom formatu i s ograničenim brojem sudionika, prisustvovali su finalisti cijele Adriatic regije te CEO Heureka grupe Tomáš Braverman. Među istaknutim govornicima bio je i David Pivk, direktor marketinga u Nike Direct za Europu, Bliski istok i Afriku.

Također, ni sami datum dodjele nije izabran slučajno. 11. studenog obilježava se svjetski poznati Dan samaca koji je 2019. rekordnim prodajnim rezultatima označio veliku prekretnicu u svijetu online prodaje.

Tko su najbolji web trgovci u regiji?

3rd Customer’s Choice Award

lchf-style.si, fabuspot.com

2nd Customer’s Choice Award

aforum.shop, klimakoncept.hr

1st Customer’s Choice Award

papina.si, bijela-tehnika.com

Web Challenger Award – zmagovalec spletna trgovina:

igabiba.si, mobis.hr

Web Champion Award – zmagovalec spletna trgovina:

bigbang.si, malizakladi.hr, mamino.rs

Committee Award

popolnapostava.si, hajdi.hr, emmezeta.rs

Adriatic Champion Award

bigbang.si

U pojedinačnim kategorijama najbolji su bili:

Clothing and footwear

papina.si, woolf.hr, psfashion.com

Fashion accessories

aforum.shop, argentum.hr

Sport

gymbeam.si, gymbeam.hr

Web shopping malls

bigbang.si, mall.hr

Specialised stores & services

hitrinakup.com, glazbena-kutija.hr, mamino.rs

Automotive

gumenadom.si

Consumer tech

igabiba.si, mobis.hr

Home&garden

paketko.si, klimakoncept.hr

Furniture

pohistvo.si, namjestaj.hr

Kids

malizakladi.si, malizakladi.hr

Food&beverage

spar.si

Health&beauty

spleticna.si, lijepa.hr

Healthy diet and nutritional supplements

vitalabo.si, malinca.hr

Pets

mrpet.si, pethomeshop.hr