Je li veličina zaista bitna – znate li što Hrvati žele pokazati susjedima?

Prethode godine, kada smo zbog mjera bili primorani provoditi vrijeme u i oko kuće, natjerale su nas da uz malo domišljatosti pokušamo dočarati i organizirati razne ljetne aktivnosti u vlastitom vrtu. To, da su...

Čija je zelenija – eksplodirala je potražnja za vrtnim kosilicama!

Proljeće je idealan trenutak za uređenje vrta i okućnice. Tijekom prvih proljetnih mjeseci, koji su zbog toplog i suhog vremena najprimjereniji za renovaciju doma, online kupci su koncentrirani na pronalazak najboljih ponuda za uređivanje...

Proljeće je najbolje vrijeme za obnovu doma

Kad zamiriši proljeće! Onda je sve ljepše, zar ne? Koje smo trendove otkrili na Jeftinije.hr? Odlučuju li se potrošači na bojanje, mijenjanje namještaja, uređenje okućnice ili možda traže novu vrtnu garnituru?Na Jeftinije.hr svakog proljeća bilježimo...

5 tipova kupaca koji posjećuju vašu stranicu

Možete li ih sve prepoznati? Jeste li ikada pomislili da je bilo kakav kupac bolji nego niti jedan? Ako tek počinjete s online prodajom, svaki kupac vam puno znači. Prodaja je samo prodaja, zar ne?...

Sportski inspirirani potrošači brinu za sebe i svoje limene ljubimce!

Ne samo da rastu temperature, raste i potražnja za proizvodima za sport na otvorenom te za jednim od najpopularnijih sezonskih proizvoda - ljetnim gumama.Proteklih nekoliko godina trčanje je dobilo ogroman broj novih obožavatelja. Na...

Imate super kataloge za svoje akcije? Vidi li ih dovoljno kupaca?

Katalozi su odavno dio marketinške i prodajne prezentacije proizvoda. Potrošaču pomažu u odabiru pokazujući karakteristike proizvoda, cijene, točne informacije ili prezentiraju tvrtku, njene proizvode i usluge. Svakako da prodajni i akcijski katalozi nisu novost...

Najbolje marketinške kampanje za Dan žena

8. ožujka, Dan žena. Poseban dan posvećen ženama, koji nas treba inspirirati da zajedno stvaramo društvo jednakosti. Taj dan okuplja sve tvrtke i brendove te cjelokupnu marketinšku industriju u natjecanju za najbolju kampanju. Poduzeća i...

Uoči drugog dijela školskih praznika, hrvatski potrošači posljednji put ove sezone žele nabaviti potrebnu...

U posljednjih nekoliko dana, uoči drugog dijela zimskih školskih praznika, potrošači se vjerojatno posljednji put ove zime, bacaju u lov za dobrim ponudama opreme i odjeće koju trebaju za uživanje u zimskim sportovima. Ako je...

Povratak na skijališta, rast potražnje u CEE regiji

2021. godine nije veselila skijaše kao godina prije i poslije. Zbog zatvaranja većina skijaških odredišta spust po uređenim stazama bio je gotovo nemoguć, ali rekreativci su se prilagodili situaciji fokusirajući se na skijaško trčanje,...

Jeste li spremni za Valentinovo? 5 savjeta za uspješnu kampanju za Dan zaljubljenih

Neosporna je činjenica da su domaći potrošači prigrlili Valentinovo i iz godine u godinu ga sve posebnije obilježavaju. Izvorno je Valentinovo praznik zaljubljenih, tijekom kojeg se kao znak ljubavi i međusobne privrženosti izmjenjuju darovi...

ZADNJE OBJAVE