Što su to OKR-i i kako vašoj web trgovini mogu osigurati strelovit uspon?

Svaki web trgovac priželjkuje da njegova web trgovina bude iduća velika priča o uspjehu. Stremi ka tome da se tržišni udio njegove tvrtke uveća kako bi s vremenom osigurao čvrstu poziciju na području online...

3 najučinkovitija načina kreiranja sadržaja za veće zadovoljstvo vaših kupaca

Lojalne, stalne i zadovoljne stranke moraju biti nit vodilja svake dobre tvrtke. Sve što nudimo, bile to usluge ili proizvodi, mora biti svedeno pod zajednički nazvnik – našim klijentima mora donijeti dodanu vrijednost. Kako...

Trend kupovine zimskih guma ove će godine početi ranije!

Prilikom kupnje automobilskih guma (zimskih ili ljetnih) proteklih se sezona razvio trend u kojem se može prepoznati jasna poveznica između prodaje i vremenskih uvjeta. Upravo su potonji često bili okidači koji bi upozorili potencijalne...

Nova stvarnost za web trgovce: kako doći do novih znanja?

U vrijeme ograničenja kretanja i socijalnih interakcija mnoge su gospodarske grane u iznimno kratkom vremenu postavljene pred novu poslovnu stvarnost. Zatvorile su se fizičke trgovine, a prodaja se gotovo u potpunosti preselila na internet....

Kupovne navike i (web) trgovina: reakcije „razboritog“ potrošača – 2. dio

Na prošlu su recesiju potrošači reagirali u svega nekoliko mjeseci prihvativši novu realnost korjenitom promjenom taktike kupnje. Postali su razboritiji, neki čak i iznimno racionalni, na trenutke posve asketski. Jedinstvenost ove trenutne situacije je u...

U izazovnim vremenima možete se osloniti na DPD

U trenutnim okolnostima socijalne izolacije i usmjeravanja svih aktivnosti na suzbijanje epidemije COVID-19, najvažnije želje svih u dostavnom lancu postale su – očuvanje zdravlja i sigurnosti. Zbog preventivnih mjera veći je dio populacije primoran...

Kupovne navike i (web) trgovina: pandemijska realnost – 1. dio

Trgovina je iznimno dinamična djelatnost, a online trgovina još i više. No, 11. ožujka našla se pred novim iskušenjem. Proglašenjem epidemije mogli smo odmah pretpostaviti da će se realnost trgovine promijeniti i da će...

Web trgovci pozitivni oko budućnosti

Web trgovine jako dobro razumiju izazove trenutne situacije i mogućnosti koje se pružaju zbog ograničenosti fizičke trgovine. U vremenu socijalnog distanciranja i izolacije koje zahtijeva osjetne promjene kupovnog ponašanja, možemo primijetiti kako su se...

Rješenje u ovoj situaciji je online kupovina – kako je s dostavom?

Situacija u kojoj smo se našli proteklih dana i tjedana, zbog nepredvidljivih vanjskih čimbenika, svakako nije ugodna web trgovcima. Još većem šoku zbog svih izvanrednih mjera su izložene i sve dostavljačke službe koje su...

Kupci se ne daju ‒ protiv korone se bore i online kupovinom

U vrijeme izvanrednih razmjera širenja virusa COVID-19 i usvajanja rigoroznih mjera za suzbijanje pandemije u većini zahvaćenih država, situacija se za nešto tako svakidašnje poput kupovine, gotovo preko noći – drastično promijenila. Fizičke trgovine se...

ZADNJE OBJAVE