porez EU

Uvođenje poreza u digitalnu ekonomiju i što to može značiti za web trgovce

Članak je objavljen u tiskanom izdanju magazina Progressive, te ga ovdje također donosimo u cjelosti: Krajem trećeg mjeseca ove godine, Europska komisija je predložila nova pravila kako bi se osiguralo da se digitalne poslovne aktivnosti...
google novosti

[GOOGLE OGLAŠAVANJE] Koje vas novosti očekuju?

Kako je Google napisao na svojim službenim stranicama, 24. srpnja će Google AdWords postati Google Ads. Nakon skoro 20 godina mijenja se ime i logotip, ali Google neće promijeniti samo vizualni dio, nego će...
povecanje-povjerenja

8 taktika za povećanje povjerenja vaših kupaca i poboljšanje poslovanja

Trend nevjerojatnog porasta ecommercea se nastavlja. Prema podacima iz istraživanja Shopper's Mind, koje proučava online kupovne navike Hrvata, na internetu redovito kupuje već gotovo 6 od 10 korisnika interneta, a samo desetina nema nikakvog iskustva s...
kategorija ljepota i zdravlje

Što web trgovce čeka u kategoriji ljepota i zdravlje?

Kao što smo već pisali na portalu Shopper's Mind, kategorija ljepota i zdravlje na internetu postaje fenomen, bez obzira na to što su to zapravo proizvodi koje je potrebno uživo isprobati. Istraživanje Allied Market...
FMCG

4 načina kako povećati online prodaju proizvoda široke potrošnje (FMCG)

Online prodaja cvjeta, a FMCG još uvijek nekoliko zaostaje za ostalim kategorijama, ali nudi ogroman potencijal. U offline okruženju, uspješni FMCG trgovci imaju vrlo učinkovite marketinške strategije koje ubrzavaju proces kupovine i izbjegavaju frustracije...
amazon

Amazon se još uvijek bori s osvajanjem Europe

Amazon je jedna od većih ecommerce tvrtki u Europi. Iako nije prisutan u svim europskim državama, ima veliki utjecaj, a posebno u Velikoj Britaniji i Njemačkoj. Amazon je prvi web shop u Americi otvorio...
GDPR-suglasnost

GDPR: Možete li i nakon 25. svibnja dobivati suglasnosti?

Opća uredba o zaštiti podataka (GDPR) stupila je na snagu 25. svibnja, a puno tvrtki koje upravljaju osobnim podacima još uvijek prikupljaju suglasnosti. Jeste li i vi među njima? Prvo provjerite jesu li vaše...
marketinška odličnost

[MARKETINŠKA ODLIČNOST] 5 tajni koje su nas odvele u sam vrh marketinga u Sloveniji

S ponosom javljamo da je tvrtka Ceneje, pod čijim okriljem djeluje i Shopper's Mind, jedan od finalista za nagradu marketinška odličnost godine 2018. Podjela se održala na 23. Slovenskoj marketinškoj konferenciji. Ovom prilikom preko 5 pitanja...
Stevica Kuharski

[INTERVJU] Stevica Kuharski (Locodels): Dostava nove generacije

Dostava je jedan on najvažnijih elemenata koji utječu na krajnje zadovoljstvo potrošača prilikom kupovine na internetu. S poduzetnikom Stevicom Kuharskim voditeljem tvrtke Locodels, često nazvanim hrvatskim Uberom za pakete, razgovarali smo o dostavi nove...
DMS

[REPORTAŽA] Ovo danas odlučuje o uspjehu vašeg marketinga!

21. svibnja se u Sloveniji održao mjesečni susret Društva za marketing Slovenije pod naslovom Zagrijavanje prije marketinške (r)evolucije. Živimo li u vremenu evolucije ili revolucije marketinga, u razgovoru su otkrili Darko Dujić (Ceneje i Shopper's...

ZADNJE OBJAVE