z generacija

Kako prilagoditi web stranicu Z generaciji?

Pripadnici Z generacije rođeni su oko 2000. godine, a nazivaju se i mobilnom generacijom, generacijom Facebooka i slično. Karakterizira ih to što su odrastali s tehnologijom i internetom, pametnim telefonima, YouTube-om i drugim medijskim...
negativni-komentari

5 zabluda o negativnim komentarima

Negativni komentari su vjerojatno noćna mora svakog web trgovca. Istraživanje koje je proveo BrightLocal, otkriva kako će čak dvije trećine kupaca stvoriti mišljenje o vašoj tvrtki nakon samo četiri pročitana komentara. To je razlog...
jd.com

Još jedan kineski gigant započinje širenje u Europu

Kineski ecommerce div JD.com prije nekoliko mjeseci objavio je kako u svojoj trgovini želi više luksuznih europskih brendova. Time je započeo otvoreni rat sa svojim najvećim konkurentom, divom Alibaba, za kojeg je rekao da...
porez EU

Uvođenje poreza u digitalnu ekonomiju i što to može značiti za web trgovce

Članak je objavljen u tiskanom izdanju magazina Progressive, te ga ovdje također donosimo u cjelosti: Krajem trećeg mjeseca ove godine, Europska komisija je predložila nova pravila kako bi se osiguralo da se digitalne poslovne aktivnosti...
google novosti

[GOOGLE OGLAŠAVANJE] Koje vas novosti očekuju?

Kako je Google napisao na svojim službenim stranicama, 24. srpnja će Google AdWords postati Google Ads. Nakon skoro 20 godina mijenja se ime i logotip, ali Google neće promijeniti samo vizualni dio, nego će...
povecanje-povjerenja

8 taktika za povećanje povjerenja vaših kupaca i poboljšanje poslovanja

Trend nevjerojatnog porasta ecommercea se nastavlja. Prema podacima iz istraživanja Shopper's Mind, koje proučava online kupovne navike Hrvata, na internetu redovito kupuje već gotovo 6 od 10 korisnika interneta, a samo desetina nema nikakvog iskustva s...
kategorija ljepota i zdravlje

Što web trgovce čeka u kategoriji ljepota i zdravlje?

Kao što smo već pisali na portalu Shopper's Mind, kategorija ljepota i zdravlje na internetu postaje fenomen, bez obzira na to što su to zapravo proizvodi koje je potrebno uživo isprobati. Istraživanje Allied Market...
FMCG

4 načina kako povećati online prodaju proizvoda široke potrošnje (FMCG)

Online prodaja cvjeta, a FMCG još uvijek nekoliko zaostaje za ostalim kategorijama, ali nudi ogroman potencijal. U offline okruženju, uspješni FMCG trgovci imaju vrlo učinkovite marketinške strategije koje ubrzavaju proces kupovine i izbjegavaju frustracije...
amazon

Amazon se još uvijek bori s osvajanjem Europe

Amazon je jedna od većih ecommerce tvrtki u Europi. Iako nije prisutan u svim europskim državama, ima veliki utjecaj, a posebno u Velikoj Britaniji i Njemačkoj. Amazon je prvi web shop u Americi otvorio...
GDPR-suglasnost

GDPR: Možete li i nakon 25. svibnja dobivati suglasnosti?

Opća uredba o zaštiti podataka (GDPR) stupila je na snagu 25. svibnja, a puno tvrtki koje upravljaju osobnim podacima još uvijek prikupljaju suglasnosti. Jeste li i vi među njima? Prvo provjerite jesu li vaše...

ZADNJE OBJAVE