Marko Čendak (Proteone): “Svaki naš pothvat ima početak i kraj, ali ključan je timski rad”

Na ovogodišnjem održanom natjecanju za najbolje hrvatske web trgovce proteone.hr osvojio je nagradu Web Challenger Committee Awardnagradu stručne međunarodne komisije. Proteone.hr, prema ocjenama stručne međunarodne komisije, primjer je weba u koji se treba ugledati.

Koju vrijednost ima ova nagrada, koliko su dugo radili na webu, ali i o daljnjim planovima pričali smo s jednim od direktora tvrtke Galleria Internazionale, Markom Čendakom. 

Sasvim zasluženo primili ste ovu vrijednu nagradu i titulu. Nagradu vam je dodjelila stručna međunarodna komisija koja je sastojala od top ecommerce stručnjaka.

Marko Čendak: Osjećaj je divan. Kada dobijete priznanje, s jedne strane od kupaca zbog kojih cijelo poslovanje zapravo i postoji i s druge strane od stručnjaka koji potvrđuju da svoju ideju veoma dobro prezentiramo, mislim da je to odlična potvrda da smo na pravom putu i veliki poticaj za daljnju budućnost. 

Koliko ste dugo radili na razvoju weba i koliko je to bio velik trošak?

Marko Čendak: Na razvoju weba smo radili otprilike 6 mjeseci u suradnji s informatičarima, a trošak je svakako velik za jedno mlado poduzeće kao što smo mi, iako naravno kada gledate dugoročno taj trošak će se isplatiti sigurno.

Što mislite da ja bilo ključno za pobjedu?

Marko Čendak: Za pobjedu sigurno nije presudio samo jedan faktor, već više njih i sama činjenica da je kompletan proces na našem webu povezan i posložen kako bi bio razumljiv svima.

Što proteone.hr razlikuje od konkurencije?

Marko Čendak: Od konkurencije u našoj industriji razlikujemo se po osluškivanju potreba kupaca i stalnom uvođenju novih proizvoda. Slobodno mogu reći da otprilike na mjesečnoj bazi uvodimo nove proizvode u ponudu, jednako tako za one proizvode koji su najprodavaniji osiguravamo najbolju cijenu na tržištu.

“Sljedeće godine idemo po još veću nagradu” – Marko Čendak

Zasigurno se planirate i dalje razvijati, koji su planovi za 2020. godinu? 

Marko Čendak: Svaki korak u našem poslovanju je planiran i dobro promišljen tako da ne možemo otkrivati planove prije vremena, ali svakako možete biti sigurni da ćemo ugodno iznenaditi sve svoje klijente.

Što mislite, koji će biti ključni izazovi na području web trgovine?

Marko Čendak: Ključni izazov je isti kao i kod tradicionalne osobne prodaje, a to je zadovoljiti kupce. Postoji svakako puno drugih izazova i iz dana u dan se pojavljuju novi, naravno ima i puno onih vezanih uz tehnologiju i tehnološka rješenja, ali tu su da ih rješavamo.

A što je Marko rekao na natjecanju Web trgovac godine 2019 pogledajte u nastavku…