Read in Slovenian
Prije nego što počnemo govoriti o budućnosti, možda bi bilo najbolje da pogledamo u prošlost. Prošlo je dobrih pet godina otkako se trend sporog razvoja internetske trgovine lansirao u nebo. Razinu razvijenosti koju su stručnjaci predviđali do 2025. internetski trgovci uspjeli su doseći već 2022.! Hrvatski kupci podigli su potražnju, a od trgovaca je ovisilo kako će reagirati.
Mnogi su se trgovci tada prvi put susreli s internetskom prodajom iz nužde, bez odgovarajućeg znanja, no unatoč tome, zbog povećane potražnje, svjedočili smo brojnim pričama o uspjehu!
Što se dogodilo?
Tržište je postalo zasićeno, ali istovremeno brzo promjenjivo. U internetskoj prodaji postoje dva ključna faktora uspjeha: prilagodljivost i brzina reakcije.
Poduzeća ne smiju zaspati na lovorikama, već moraju konstantno pratiti trendove kako bi zadržala konkurentnost.
Prilagodljivost kroz digitalizaciju procesa
Jedna od prednosti poduzeća u odnosu na konkurenciju je sposobnost brze prilagodbe. Brza prilagodba i praćenje trendova na tržištu moguća je digitalizacijom poslovanja.
Prvi korak u digitalizaciji poslovanja je odabir poslovno-informacijskog sustava (ERP). ERP sustav mora biti fleksibilan, otvoren i mora predstavljati centralizirani sustav u kojem se podaci prikupljaju i koji su dostupni drugim sustavima.

Omni-channel prisutnost je vrlo važna!
Osim digitalizacije poslovanja, u svijetu internetske trgovine za opstanak i rast važno je proširiti prodajne kanale. U prošlosti je bilo dovoljno da trgovac svoje proizvode postavi na web stranicu i počne s oglašavanjem putem Facebooka ili Googlea.
Danas to više nije dovoljno, a prodor na zasićeno tržište mnogo je zahtjevniji.
Praznično razdoblje odlična je prilika da web trgovci kontaktiraju svoje stare kupce i ponovno ih podsjete na svoju ponudu.
U tvrtki MetaKocka primjećuju da internetski trgovci uspijevaju privući sve više ponovljenih kupnji. To je moguće kombiniranjem različitih prodajnih kanala koje nude svojim korisnicima, od kojih su najuspješnije SMS kampanje.
Napšutene košarice problem su svakog internetskog trgovca, a tijekom blagdanskog razdoblja pojavljuju se još češće. Kupci su tada pomalo izgubljeni u mnoštvu ponuda, obavljaju mnogo kupovina i ponekad, zbog raznih distrakcija, zaborave koje su narudžbe dovršili. Zato je još važnije redovito ih podsjećati.

Kako se pripremiti na povećani obujam poslovanja uz automatizaciju?
Primjer: Crni petak
Često mislimo da smo dobro pripremljeni za prodajnu sezonu, no tek kad ona počne, prepoznajemo nedostatke i slabe točke koje je trebalo optimizirati ili poboljšati.
Zato vas pozivamo da nam se pridružite na besplatnom webinaru: “Pobijedite na Crnom petku: Strategije za velike rezultate”
Datum: 6. studenog (četvrtak)
⏰ Početak: 10:00































