Zašto nema smisla kupovati Instagram profile i pratioce

Za 4 dolara dobijete 500 pratitelja. Za samo 6 dolara, čak 1000. I to pravih. Zvuči primamljivo, zar ne? Posebno za one kojima se unatoč svakodnevnim aktivnostima na društvenim mrežama pridruži jedan pratitelj. I to...

Prvoaprilske šale ili prilika za inovativne marketinške kampanje

Prvi april ili Dan budala izvrsna je prilika za inovativne marketinške kampanje. Jeste li spremni okušati se u nečem drugačijem ove godine? Uz dobro osmišljenu prvoaprilsku šalu možete pokazati zabavnu stranu brenda uz istovremeno povećanje...

Tri jednostavna trika zbog koji su neke web trgovine uspješnije od ostalih

Male stvari koje čine veliku razliku. U članku vam donosimo ideje o detaljima koji mogu napraviti veliku razliku. Budimo iskreni, svi kupujemo očima i zato je danas jako važna osviještenost o tome da nitko neće...

4 savjeta za optimizaciju vaše web trgovine!

Online prodaja je dosegla nevjerojatne razmjere. Osim očitih prednosti prodavateljima – znatno nižih troškova (bez troškova najma/zakupa prostora, niži troškovi radne snage), veće prilagodljivosti i responzivnosti na trendove, globalno prodajno okruženje – te prednosti...

Jednostavan uvid u regionalni ecommerce [BPI]

Promjenom vanjskih čimbenika i uvjeta na nivou pojedinih kategorija, unutar određenog segmenta proizvoda, možemo primijetiti nastanak i oblikovanje novih sezonskih trendova. Već pomalo zaboravljeni proizvodi, na koje dugo vremena nismo obraćali posebnu pozornost, u specifičnim...

Koji je pravi subject line kojem vaši kupci neće moći odoljeti?

Jeste li vidjeli da čak 70% web kupaca napusti web košaricu prije nego izvrši kupnju? Pitate se zašto? Možda se pri samom procesu susretnu s izazovima koji ih obeshrabre od nastavka puta kupovine. Kako...

5 učinkovitih načina kojima ćete povećati zadovoljstvo i produktivnost zaposlenika

U brizi za dobro poslovanje, u tvrtkama poput web trgovina fokusirani smo na zadovoljstvo naših kupaca. Konačna konverzija, odnosno kupnja, ciljna je akcija kupca s kojim se zaokružuje misija pojedine tvrtke. Put od idejnog...

Jačanje povjerenja u vašu web trgovinu

Iznimnim porastom online kupovine i sveopćoj prisutnosti potrošača u online svijetu, jedan se dio populacije, koji u prošlosti nije imao iskustva s digitalnim poslovanjem, prepun novih pitanja susreo s novim izazovima. Oni su vaši...

5 koraka za učinkovito pozicioniranje na Jeftinije.hr

Vjerojatno nije potrebno posebno naglašavati da su se kupci gotovo u potpunosti preselili na internet. Posljedica je to iznimno brze prilagodbe potrošača na mjere društvene izolacije, mjere koja je uzrokovala značajne promjene kupovnog ponašanja....

Kako njegovati prepoznatljivost branda i mjeriti rezultate?

Izgraditi prepoznatljivosti branda web trgovine dugotrajan je proces koji zahtijeva promišljeno planiranje i razrađenu strategiju svakog web trgovca. Bilo koji korak kupovnog iskustva vaših kupaca može predstavljati tzv. make-it-or-brake-it točku u kojoj ćete zadržati...

ZADNJE OBJAVE