5 koraka za učinkovito pozicioniranje na Jeftinije.hr

Vjerojatno nije potrebno posebno naglašavati da su se kupci gotovo u potpunosti preselili na internet. Posljedica je to iznimno brze prilagodbe potrošača na mjere društvene izolacije, mjere koja je uzrokovala značajne promjene kupovnog ponašanja....

Kako njegovati prepoznatljivost branda i mjeriti rezultate?

Izgraditi prepoznatljivosti branda web trgovine dugotrajan je proces koji zahtijeva promišljeno planiranje i razrađenu strategiju svakog web trgovca. Bilo koji korak kupovnog iskustva vaših kupaca može predstavljati tzv. make-it-or-brake-it točku u kojoj ćete zadržati...

Znate li u kojim će se Dom i vrt kategorijama zanimanje u 2020. čak...

U najjačoj kategoriji DOM I VRT na Jeftinije.hr, online korisnici mogu birati između 200.000 proizvoda. Možda u svojoj web trgovini prodajete proizvode koji odgovaraju nekoj drugoj potkategoriji? Povjerite nam svoju email adresu i možda...

Jesu li kupci zadovoljni uslugama dostave i što žele?

Dostavne usluge kod online kupovine postaju jedan od najvažnijih faktora kupovnog procesa. Kada je riječ o dostavi naručenih proizvoda, očekivanja kupaca su iznimno porasla proteklih godine. Upravo je praktičnost dostave i dostavu po mjeri...

DPDgroup dostavio 1,2 milijarde CO2 neutralnih paketa

Kako ovih dana obilježavamo Europski tjedan mobilnosti, kojim se osim zdravog načina života, promiče i smanjenje zagađenja zraka koristeći alternativne načine transporta, DPD je iskoristio priliku kako bi ukazao na svoj doprinos pri smanjenju...

DPD digitalizirao uslugu plaćanja paketa pouzećem

Ove je godine DPD Croatia uveo novitet na tržištu distribucije. Riječ je o online plaćanju paketa pouzećem putem sigurnog sustava za autorizaciju kreditnih kartica. I dok se u nekim zapadnim zemljama ukida opcija plaćanja paketa...

Marko Čendak (Proteone): “Svaki naš pothvat ima početak i kraj, ali ključan je timski...

Na ovogodišnjem održanom natjecanju za najbolje hrvatske web trgovce proteone.hr osvojio je nagradu Web Challenger Committee Award - nagradu stručne međunarodne komisije. Proteone.hr, prema ocjenama stručne međunarodne komisije, primjer je weba u koji se...

Luka Škacan (Hrvatska pošta): Evo kako web trgovcima omogućavamo lakše poslovanje

Luka Škacan direktor je Službe razvoja fokusirane na tehnološke inovacije i uvođenje novih usluga Hrvatske pošte. Na ovogodišnjem natjecanju Web trgovac godine 2019. "Žuti klik" Hrvatske pošte osvojio je nagradu u kategoriji Web shopping...

[LOGISTIKA] DPDgroup ulaganjem u nove tehnologije unaprjeđuje korisničko iskustvo primatelja paketa

Europsko tržište još je uvijek u fazi razvoja, a značajan napredak bilježi posljednjih nekoliko godina, posebice u B2C segmentu. DPDgroup se pak oslanja na svoju B2B-B2C mrežu. Ipak, B2B segment zauzima najveći udio poslovnih...

DPD Croatia svečanim otvorenjem novog distributivnog centra započeo novu eru poslovanja

14. ožujak 2019. – Generalni direktor DPD Croatia, Igor Jakovljević te Glavni direktor DPDgroup za Europu, Yves Delmas zajedno su pred brojnim uzvanicima činom svečanog rezanja vrpce službeno otvorili novi DPD distributivni centar u Sesvetama. Nakon 15...

ZADNJE OBJAVE