FMCG

4 načina kako povećati online prodaju proizvoda široke potrošnje (FMCG)

Online prodaja cvjeta, a FMCG još uvijek nekoliko zaostaje za ostalim kategorijama, ali nudi ogroman potencijal. U offline okruženju, uspješni FMCG trgovci imaju vrlo učinkovite marketinške strategije koje ubrzavaju proces kupovine i izbjegavaju frustracije...
amazon

Amazon se još uvijek bori s osvajanjem Europe

Amazon je jedna od većih ecommerce tvrtki u Europi. Iako nije prisutan u svim europskim državama, ima veliki utjecaj, a posebno u Velikoj Britaniji i Njemačkoj. Amazon je prvi web shop u Americi otvorio...
Suzana Martić

[INTERVJU] Suzana Martić (Lesnina): »Pazite da ne razočarate kupca, budite dosljedni i pošteni!«

Online prodaja u Hrvatskoj raste iz dana u dan, a neke kategorije imaju veći potencijal od drugih. Takva je situacija i s kategorijom Dom i vrt. Prema našem istraživanju Shopper's Mind Hrvatska 2018, broj...
Stevica Kuharski

[INTERVJU] Stevica Kuharski (Locodels): Dostava nove generacije

Dostava je jedan on najvažnijih elemenata koji utječu na krajnje zadovoljstvo potrošača prilikom kupovine na internetu. S poduzetnikom Stevicom Kuharskim voditeljem tvrtke Locodels, često nazvanim hrvatskim Uberom za pakete, razgovarali smo o dostavi nove...
povecanje-prometa-na-web-stranici

Pitate se kako povećati promet na web stranici? Evo kako …

Pitate li marketinške stručnjake ili vlasnike web trgovina što bi najviše željeli, najvjerojatnije će vam svi odgovoriti: više kupaca ili veći promet na stranici. Promet na stranici vrlo je važan indikator koji vam može...
adwords

Google AdWords za početnike: Što morate znati prije nego ga počnete koristiti?

Google AdWords je Google alat za oglašavanje u kojem oglašivači licitiraju za određene ključne riječi kako bi se njihovi oglasi prikazali na što boljoj poziciji u Google tražilici. Još uvijek postoji puno skeptika koji...
digitalni-marketing

[INTERVJU] Igor Pauletič: Digitalni marketing je više od PPC-a i brige za 3 objave...

S Igorom Pauletičem, direktorom tvrtke FrodX, sam uz kavu porazgovarala o lekcijama koje je podijelio na svojem predavanju u sklopu FrodX akademije. Razgovor nas je odveo do trendova u marketingu, novih prodajnih taktika, chat botova...
oprošteno-plaćanje-poreza

Proizvodi iz Kine, jeftiniji od 160 kn, neće više biti oprošteni od plaćanja poreza

Europska unija već je dva puta najavila da će prekinuti nelojalnu konkurenciju između dobavljača iz trećih država i dobavljača unutar EU. Nedugo je prihvaćeno novo uređenje koje, između ostalog, predviđa ukinuće opraštanja plaćanja poreza...

9 savjeta za dizajn landing stranice

Landing stranice su važan dio digitalnog marketinga i mogu doprinijeti svakoj firmi. Bez obzira na to želite li povećati svoju listu čitatelja ili povećati prodaju, landing stranice su odlične za „njegu“ novih stranki, educiranje...
certified-shop

CROSS-BORDER ECOMMERCE: Dobivanje europske oznake povjerenja može vam pomoći pri širenju u inozemstvo!

Nepovjerenje i visoke cijene prekogranične dostave još uvijek su ključna prepreka za potrošače i trgovce koji žele kupovati, tj. prodavati na internetu u EU. Europska unija je nedavno predstavila novu direktivu koja bi trebala...

ZADNJE OBJAVE