Web trgovci pozitivni oko budućnosti

Web trgovine jako dobro razumiju izazove trenutne situacije i mogućnosti koje se pružaju zbog ograničenosti fizičke trgovine. U vremenu socijalnog distanciranja i izolacije koje zahtijeva osjetne promjene kupovnog ponašanja, možemo primijetiti kako su se...

[TRENDKIWI] Preduhitrite ljetne vrućine pravovremenom ponudom bazena!

Na Jeftinije.hr, najvećem hrvatskom portalu za usporedbu cijena, smo ovoga puta prikupili najvažnije podatke koji otkrivaju sezonske trendove, analizu ponašanja kupaca i vaše konkurencije u kategoriji Bazeni. Otkrit ćete kada je najbolje vrijeme za...

[TrendKiwi] Znate li u kojim će se Dom i vrt kategorijama zanimanje u 2020....

U najjačoj kategoriji DOM I VRT na Jeftinije.hr, online korisnici mogu birati između 200.000 proizvoda. Možda u svojoj web trgovini prodajete proizvode koji odgovaraju nekoj drugoj potkategoriji? Povjerite nam svoju email adresu i možda...

Jesu li kupci zadovoljni uslugama dostave i što žele?

Dostavne usluge kod online kupovine postaju jedan od najvažnijih faktora kupovnog procesa. Kada je riječ o dostavi naručenih proizvoda, očekivanja kupaca su iznimno porasla proteklih godine. Upravo je praktičnost dostave i dostavu po mjeri...

Što su Hrvati najviše pretraživali i kupovali putem Interneta u 2019. godini?

Bliži se kalendarski kraj 2019. godine. Podatke koje prikupljamo, analiziramo i smisleno koristimo za našu sljedeću poslovnu godinu mogu također web trgovcima omogućiti kreativniji pristup, pomoći pri pokretanju projekata i optimiziranju ponuda. Kupci pa...

[NE PROPUSTITE] U tijeku je sezona za prodaju bazena i opreme za kampiranje! Znanjem...

Prodajete bazene i/ili opremu za kampiranje? Pripremite se na vrijeme jer to vrijeme je tu. U ovom članku otkrivamo kada je pravo vrijeme da povećate prodaju i „ulovite“ kupce na vrijeme. Saznajte kako biti...

OTKRIVAMO Kada je vrijeme za oglašavanje hladnjaka!

Trenutno je u tijeku sezona prodaje hladnjaka na hrvatskom tržištu. Početak sezone kreće sredinom svibnja dok svoj vrhunac doseže sredinom kolovoza bilo da je riječ o hladnjacima s ledenicom ili bez. Naši podaci s najvećeg...
Leto v iskanjih

2018 U PRETRAŽIVANJIMA: Što smo najviše pretraživali u 2018?

Web trgovina je jedna od najdinamičnijih industrija. S europskog statističkog portala Eurostat poručuju da putem interneta prodaje 20 % europskih poduzeća što predstavlja 18 % prihoda od prodaje. U Hrvatskoj je prošle godine bilo...
cross border shopping

Prekogranična kupovina u Europi u 2018. godini

Prekogranična kupovina je vrlo popularna u Europi, ali postoje razlike od države do države. Prema rezultatima PayPal istraživanja, prekogranična online kupovina je popularnija u Irskoj, nego u Poljskoj u kojoj čak 62 % stanovništva...
aktivirajte pretplatnike

6 načina kako aktivirati »uspavale« pretplatnike na e-novosti

Brojni pretplatnici na email novosti dolaze i odlaze, neki od njih su aktivni, a neki ne. Otvaraju, čitaju i klikaju na poveznice, ali činjenica je da rijetki ostaju aktivni u nedogled. Mnogi od njih...

ZADNJE OBJAVE