Kategorija koja je doživjela prijevremenu potražnju

U razdoblju između ožujka i srpnja ove godine, zbog promijenjene stvarnosti kupovine, imali smo priliku primijetiti zanimljiva kretanja potražnje u specifičnim segmentima i kategorijama na Jeftinije.hr. Detaljno poznavanje trendova koji se iznimno brzo prilagođavaju...

Na vama je da izaberete

Neka od naših kategorija zanima vas detaljnije? Ispunite obrazac i poslat ćemo vam pregled potražnje za točno određenim proizvodima unutar izabrane kategorije!

Mogu li gameri iznenaditi web trgovce?

Višak slobodnog vremena proteklih mjeseci potrošači su odlučili provesti na različite načine. Neki su u prestanku uobičajenih aktivnosti i promjeni obrazaca ponašanja, uključujući i onih vezanih za kupnju, vidjeli izvrsnu priliku za osoban rast...

Kupci će prirodu promatrati i kroz objektive

Pozornost potrošača se proteklih mjeseci usmjerila na proizvode koji omogućuju kvalitetnije provođenje vremena. Veći se broj ljudi, od onog kojeg smo mogli pretpostaviti, odlučio posvetiti kvaliteti života, brizi za zdravlje i pozitivnoj interakciji s...

Pripremite vruće ponude za sve koji se boje hladnoće

Sve više smo uvjereni kako je pravo razdoblje veće neizvjesnosti vezane uz budućnost ecommerca za nama. Kupovne navike i obrasce sada primjećujemo u izmijenjenim oblicima, prilagođenim novoj realnosti. Tržište se iznimno brzo prilagođava potrebama...

Ledeno kraljevstvo doma – kada posežemo za zamrzivačima i klima uređajima?

Proteklih smo tjedana zadržavajući se uglavnom kod kuće  i poštujući ograničenje kretanja kao potrošači značajno promijenili svoje kupovno ponašanje. Prva reakcija izazvana cijelom situacijom oko COVID-19, primijećena u različitim dijelovima svijeta, bila je ubrzana...

Kada slika i zvuk najviše znače potrošačima?

Unatoč značajnoj neizvjesnosti kojom su sada izložena sva gospodarska predviđanja većina ih očekuje zaokret u roku od 2,3 mjeseca i početak ponovnog gospodarskog rasta u drugoj polovici 2020. Čini se da je u ovoj...

Zašto će potrošači uvijek kupovati proizvode poput prijenosnika, televizora i mobitela?

Proteklih su se tjedana na cijelom lancu vrijednosti dogodile tektonske promjene čiji će utjecaj na tok procesa kupovine biti primjetan još dugo u budućnost. S korona situacijom našli smo se u razdoblju velikih, čak...

Povratak u školu po novom razmišljanje o radu od kuće

Prije svega nekoliko mjeseci teško bi mogli zamisliti današnju realnost, razinu digitalizacije rada i obrazovanja koju smo doživjeli praktički preko noći. Online pretraživanja i kupovine postale su dio svakodnevice naših ciljanih potrošača. Online prodaja...

Veliki val potražnje za automobilskim gumama – sezona nakon sezone!

Nova stvarnost kojoj smo svjedočili proteklih tjedana u Hrvatskoj privremeno je zaustavila javni život u zemlji. Obavezne mjere podrazumijevale su zatvaranje svih uslužnih djelatnosti, a trgovina se gotovo u potpunosti preselila na internet. Zbog...

ZADNJE OBJAVE