9 savjeta za dizajn landing stranice

Landing stranice su važan dio digitalnog marketinga i mogu doprinijeti svakoj firmi. Bez obzira na to želite li povećati svoju listu čitatelja ili povećati prodaju, landing stranice su odlične za „njegu“ novih stranki, educiranje...
certified-shop

CROSS-BORDER ECOMMERCE: Dobivanje europske oznake povjerenja može vam pomoći pri širenju u inozemstvo!

Nepovjerenje i visoke cijene prekogranične dostave još uvijek su ključna prepreka za potrošače i trgovce koji žele kupovati, tj. prodavati na internetu u EU. Europska unija je nedavno predstavila novu direktivu koja bi trebala...
ROI

Kako mjeriti rezultate digitalnog marketinga i ROI?

Kako donose na portalu Marketo email, društvene mreže i web stranice tri su glavna kanala za komunikaciju sa strankama. Bez obzira na to koriste li mobilne telefone ili stolna računala, većina stranki koristi jedan...
vjernost_kupca

6 načina kako pridobiti vjernost kupaca

Pronalaženje kupaca i njihovo zadržavanje glavni je cilj ecommerce-a. Na tržištu je mnogo online trgovina i vi morate učiniti nešto kako bi se istaknuli. Programi vjernosti su jedna mogućnost, a u ovom članku možete...
dark-dujić

[INTERVJU] Mobilne tehnologije, kupovine u inozemstvu i elektronske uplate 3 su ključna trenda u...

U Ljubljani se nedavno održala najveća regionalna konferencija s područja online trgovine, Ecommerce Day 2017. Na događaju su po prvi puta predstavljeni rezultati najvećeg istraživanja online kupovine u Sloveniji, Shopper's Mind 2017, koje je...

[INTERVJU] Digitalni marketing: što rade vodeći na internetu?

Slovenski portal Mladi poduzetnik objavio je intervju s dr. Jelenom Rašula, jednom od osnivačica brenda Shopper's Mind i voditeljicom digitalnog marketinga na Ceneje d.o.o., koja je govorila o ključnim marketinškim izazovima u sljedećim godinama.  Sugovornica je, između...
open_rate

11 načina kako da povećate open rate

Ako želite da pretplatnici na vašu elektronsku poštu otvore vezu koja se u njoj nalazi, važno je da ju uopće otvore. Sama moram priznati da imam preko 200 neotvorenih mailova, a većina njih su...
smindhr_podatkovna_ekonomija

Ankete su pokazale – online trgovine napreduju u podatkovnom gospodarstvu

Digitalni podaci ključan su izvor za ekonomski rast, kompetitivnost, inovacije, stvaranje novih radnih mjesta i općeniti napredak društva. Najvažnije od svega, vrijednost podataka raste. Ovom anketom je The European eCommerce & Omni-Schannel Trade Association...
instagram

Što, kada i koliko puta objaviti na Instagramu kao web trgovac?

Ako ste pročitali članak o tome kako web trgovci mogu koristiti Instagram i kako pripremiti dobar profil, onda ste već upoznati s ovom društvenom mrežom. Postavili ste si ciljeve i kreirali profil koji će...
online kupovina u HR

Saznajte tko u Hrvatskoj kupuje online i prilagodite se!

Ima li vaš web shop sve što je kupcima važno? Ako želite doseći svoju ciljnu skupinu, prvi korak je dobivanje predodžbe o tome tko u Hrvatskoj najviše kupuje. U tome vam mogu pomoći rezultati...

ZADNJE OBJAVE