[NE PROPUSTITE] U tijeku je sezona za prodaju bazena i opreme za kampiranje! Znanjem...

Prodajete bazene i/ili opremu za kampiranje? Pripremite se na vrijeme jer to vrijeme je tu. U ovom članku otkrivamo kada je pravo vrijeme da povećate prodaju i „ulovite“ kupce na vrijeme. Saznajte kako biti...

OTKRIVAMO Kada je vrijeme za oglašavanje hladnjaka!

Trenutno je u tijeku sezona prodaje hladnjaka na hrvatskom tržištu. Početak sezone kreće sredinom svibnja dok svoj vrhunac doseže sredinom kolovoza bilo da je riječ o hladnjacima s ledenicom ili bez. Naši podaci s najvećeg...
Leto v iskanjih

2018 U PRETRAŽIVANJIMA: Što smo najviše pretraživali u 2018?

Web trgovina je jedna od najdinamičnijih industrija. S europskog statističkog portala Eurostat poručuju da putem interneta prodaje 20 % europskih poduzeća što predstavlja 18 % prihoda od prodaje. U Hrvatskoj je prošle godine bilo...
cross border shopping

Prekogranična kupovina u Europi u 2018. godini

Prekogranična kupovina je vrlo popularna u Europi, ali postoje razlike od države do države. Prema rezultatima PayPal istraživanja, prekogranična online kupovina je popularnija u Irskoj, nego u Poljskoj u kojoj čak 62 % stanovništva...
aktivirajte pretplatnike

6 načina kako aktivirati »uspavale« pretplatnike na e-novosti

Brojni pretplatnici na email novosti dolaze i odlaze, neki od njih su aktivni, a neki ne. Otvaraju, čitaju i klikaju na poveznice, ali činjenica je da rijetki ostaju aktivni u nedogled. Mnogi od njih...
z generacija

Kako prilagoditi web stranicu Z generaciji?

Pripadnici Z generacije rođeni su oko 2000. godine, a nazivaju se i mobilnom generacijom, generacijom Facebooka i slično. Karakterizira ih to što su odrastali s tehnologijom i internetom, pametnim telefonima, YouTube-om i drugim medijskim...
lokalno-pretraživanje

Mogu li vas kupci pronaći? Iskoristite lokalni marketing

Internet ubrzava povezivanje geografski udaljene organizacije i omogućuje poslovanje preko granica pojedinih država. Internet može koristiti i lokalno usmjerenim tvrtkama, a ne samo globalnim. Kako? Zamislite da vam pukne cijev u kupaonici. Vjerojatno ćete pomoću pametnog telefona...
uvodni-email

Kako da vaš uvodni email bude još bolji?

E-mail marketing je učinkovit način za komuniciranje sa strankama, održavanje dobrih odnosa i obavještavanje o novostima. Ako želite ostaviti dobar prvi dojam, pažljivo pripremite uvodni e-mail – prvu elektronsku poruku koju šaljete svojim čitateljima koji...
5_načina_kako_povecati_prodaju

5 trikova kako povećati prodaju

Marketing i prodaja vrlo su povezani s ljudskom psihologijom, te vrlo jednostavno možete upotrijebiti nekoliko osnovnih trikova koji će uvjeriti ljude da kupe upravo u vašoj web trgovini. U nastavku pročitajte 5 načina koji...
FMCG

4 načina kako povećati online prodaju proizvoda široke potrošnje (FMCG)

Online prodaja cvjeta, a FMCG još uvijek nekoliko zaostaje za ostalim kategorijama, ali nudi ogroman potencijal. U offline okruženju, uspješni FMCG trgovci imaju vrlo učinkovite marketinške strategije koje ubrzavaju proces kupovine i izbjegavaju frustracije...

ZADNJE OBJAVE