Europsko tržište još je uvijek u fazi razvoja, a značajan napredak bilježi posljednjih nekoliko godina, posebice u B2C segmentu. DPDgroup se pak oslanja na svoju B2B-B2C mrežu. Ipak, B2B segment zauzima najveći udio poslovnih volumena (59%). No, i B2C udio unutar grupacije bilježi porast od 16% u prošloj godini.
Zbog Cyber ponedjeljka oboren rekord u dostavi
DPDgroup je nastavila svoj rast u 2018. godini s prihodom od 7,3 milijarde eura, što predstavlja 30% prihoda Groupe La Poste, koji je porastao na 24,7 milijarde eura. DPDgroup je u 2018. zabilježila i rast prodaje od 8% u odnosu na godinu ranije.
Na ove je rezultate prije svega utjecao općeniti porast u broju paketa. Samo se kroz DPDgroup mrežu u 2018. godini dostavilo 1,3 milijarde paketa širom svijeta, uključujući i sveukupni rekord od 9 milijuna dostavljenih paketa na Cyber ponedjeljak.
U nekoliko godina, DPDgroup se pozicionirala kao jedan od vodećih igrača na „CEP“ (Courier Express Parcel market) tržištu, odnosno u brzoj dostavi paketa kao prva međunarodna cestovna mreža koja ima snažno uporište u 23 europske zemlje.
Drugi najveći igrač u Europi nastavlja se razvijati zahvaljujući rastu prihoda od 8%
DPDgroup zabilježila je prihod od 7,3 milijarde eura u 2018. godini
• Prihod od 7,3 milijarde eura
• + 8% rast prihoda u odnosu na 2017.
• 1,3 milijarde paketa isporučenih diljem svijeta 2018. godine
• Sveukupni rekord od 9 milijuna paketa dostavljenih na Cyber ponedjeljak (26. studenog 2018.)
• Rast prekograničnih tokova u Europi: + 13,6% prihoda
• Rast B2C-a u Europi: + 16% u volumenu
Osvajanje dalekih istočnih tržišta
DPDgroup održava kontinuirani rast strateškim akvizicijama drugih kompanija, točnije s nekoliko značajnijih investicija u 2018. godini kao što je udio u brzorastućoj dostavnoj tvrtki Ninja Van u jugoistočnoj Aziji.
Usprkos sve učestalijim restrikcijama dostave u urbane gradske jezgre, kao i nedostatku radnog kadra s kojim se trenutno susreću apsolutno sve kurirske službe, DPDgroup ipak bilježi značajni pomak iz godine u godinu.
Inovativne usluge za primatelje paketa
Kako bi zadržala svoju poziciju, DPDgroup razvija napredne usluge poput Predicta kojim se primatelj paketa obavještava o dolasku kurira u vremenskom okviru od jednog sata. Uz brojne druge značajke, DPDgroup nudi mrežu od 42.000 Pickup lokacija diljem Europe koje primateljima omogućuju fleksibilnije preuzimanje paketa. Također, velika pažnja se pridaje društveno odgovornom poslovanju i smanjenju štetnog utjecaja na okoliš kroz razne interne projekte kojima se reduciraju ili kompenziraju emisije ispušnih plinova.
Brz rast ecommerca i zahtjevniji kupci
DPDgroup bilježi posebno snažan razvoj u prekograničnoj trgovini. Tako je u 2018. godini u izvoznim tokovima ostvarila rast od 14%. Naravno, značajan doprinos u ovom segmentu pridonijelo je povećanje inozemnog e-commercea. Da sve više ljudi kupuje s inozemnih web trgovina, pokazuje i E-shopper barometer istraživanje o navikama europskih e-kupaca koje provodi upravo DPDgroup. Čak 58% europskih e-kupaca kupilo je sa stranih e-trgovina, najčešće unutar Europe (65%), a zatim iz Kine (47%) te iz SAD-a (31%). Sve ovo daje uvid u trendove koje možemo očekivati u narednim godinama – daljnji rast ecommerca i sve zahtjevniji e-kupci.
O DPDgroup
DPDgroup je druga najveća europska mreža dostave paketa. DPDgroup kombinira inovativnu tehnologiju i lokalno znanje kako bi osigurao fleksibilnu i jednostavnu uslugu podjednako za pošiljatelje, kao i za kupce. Sa svojom vodećom uslugom Predict, DPDgroup postavlja novi standard za praktičnost tako što kupce održava u tijeku s njihovom dostavom. S više od 75.000 stručnjaka za isporuku i mrežom od više od 42.000 Pickup točki, DPDgroup svakodnevno isporučuje 5,2 milijuna paketa putem vodećih dostavnih tvrtki DPD, Chronopost, SEUR i BRT. DPDgroup je mreža dostave paketa GeoPost-a, koja je 2018. godine ostvarila prodaju od 7,3 milijarde eura. GeoPost je holding tvrtka u vlasništvu Le Groupe La Poste.
O DPD Croatia
DPD Croatia dio je DPDgroup, druge najveće dostavne mreže paketa. DPD je u Hrvatskoj započeo s radom 2003. godine. U 16 godina postojanja na domaćem tržištu, DPD je postao jedan od ključnih igrača, pružajući tako visokokvalitetnu uslugu domaćim klijentima. U 2018. godini tvrtka je zabilježila povećanje volumena od 35% i rast prihoda od 40%. Dodatno, rast od 110% u izvozu pozicionirao je DPD na prvo mjesto u izvozu na domaćem tržištu. Također, prošle je godine DPD započeo s izgradnjom novog distribucijskog centra u skladu sa standardima DPDgroup. Novi HUB i depo omogućuju brže operativne procese, unutar kojih je moguće obraditi više od 25.000 paketa dnevno.