Sigurni ste da je vaša komunikacija na društvenim mrežama relevantna? Matej Špehar je na konferenciji Digitalni preobražaj i novi pristup marketingu i prodaji pored naglašavanja važnosti prisutnosti poduzeća na društvenim mrežama otkrio i savjete za uspješno komuniciranja na Facebooku i 3 primjera najboljih praksi.
Društvene mreže: »To nije marketing, to je komunikacija!«
Ako želite uspješno komunicirati na društvenim mrežama, morate paziti na sljedeće 3 točke:
Sadržaj
Dobro razmislite, o čemu razmišljaju vaši kupci. Činjenica je da ih oglasne poruke koje poznajemo iz klasičnog oglašavanja ne zanimaju već žele vidjeti, na primjer, ima li susjed novi auto. Zapitajte se kako ćete se svojim porukama izdvojiti od konkurencije i potražite inovativne načine za predstavljanje vaših proizvoda kroz takve priče.
Novac
Plaćeno oglašavanje omogućuje postizanje boljih rezultata na društvenim mrežama, ali bez relevantnog sadržaja to nije dovoljno.
Strategija
Nakon što definirate interese vaše ciljne skupine, obvezno postavite strategiju komuniciranja na odabranim društvenim mrežama.
Što možete naučiti od najboljih?
U zadnjem dijelu predavanja smo vidjeli neke primjere dobrih praksi:
Pivnica Union: inovativan način za prikupljanje prodajnih leadova
Svim gostima koji se u Pivnici žele povezati na internet prikaže se jednostavna obrazac na kojem moraju ostaviti svoj kontakt kako bi pristupili besplatnom wifi-u. Jedan od najjednostavnijih i najučinkovitijih načina za prikupljanje novih kontakata.
Kino Bežigrad: različitost
Prije premijere novog dijela kultnog Star Warsa, Kino Bežigrad snimio je zabavan promocijski video u kojem su slavni junaci filmske franšize obilazili glavni grad i s prolaznicima uprizorili poznate prizore. Video je na društvenim mrežama ubrzo postao viralan, a posjećenost predstava u kinu Bežigrad premašila je sva očekivanja.
Obermutten: prava ideja
Malo švicarsko selo Obermutten s nekoliko destataka žitelja je na Facebooku pripremilo posebnu kampanju za povećanje broja obožavatelja i razvoj turizma. Župan mjesta je sliku svakog novog pratitelja isprintao i objesio na oglasnu ploču u središtu mjesta. Kampanja je doživjela neočekivani uspjeh jer su ljudi iz cijelog svijeta počeli istraživati Obermutten, a zatim i fizički posjećivati idilično mjestašce.
Prilikom predstavljanja svakog primjera je predavač definirao zašto ga je istaknuo i na taj način otkrio niz elemenata koji odlučuju o uspjehu objava na društvenim mrežama: ekskluzivni sadržaj, ažurnost, različitost, uključenost korisnika, pravi trenutak i prava ideja.
Već razmišljate kako unaprijediti komunikaciju na društvenim mrežama?