U idućim tjednima i mjesecima možemo očekivati veliki broj dana s temperaturama koje će prelaziti 30 stupnjeva. Što vidimo na platformi Jeftinije.hr i kako se web trgovci mogu pripremiti na porast potražnje za uređajima koji po svojoj osnovnoj funkciji hlade, stvaraju ugodnu klimu i olakšavaju vruće dane?

Grupu spomenutih proizvoda ove smo godine stavili pod zajednički nazivnik i opisali ih kao proizvode za chillanje, a među njih smo svrstali klima uređaje, čiji se vrhunac potražnje približava ogromnom brzinom, ventilatore, s kojima potrošači mogu jednostavno i povoljno stvoriti ugodnije i hladnije ozračje te hladnjake – vjerojatno je suvišan komentar da i pivu treba nekako ohladiti na pravu temperaturu. Nije važno kako ćete se pobrinuti za svoj chill u vrućim i sparnim danima – s nečim hladnim u ruci ili osvježeni hladnim povjetarcem – pogledajte što se ovih dana događa sa zanimanjem potrošača za spomenutim proizvodima na našoj platformi.

KLIMA UREĐAJI

Podaci o potražnji pokazuju nam da zanimanje potrošača za klima uređajima počinje rasti svake godine u svibnju, a svoj vrhunac doseže u lipnju. Smanjenje zanimanja primjećuje se od srpnja i kolovoza nadalje. Interes za kupnju nije apsolutan, ovisi o nekoliko čimbenika poput vremenskih okolnosti pojedine sezone ili o specifičnoj situaciji poput onih tijekom pandemije kada su potrošači pokazali konzervativnu i ujednačenu potražnju gotovo tijekom cijele godine.

Godišnji vrhunac potražnje za klima uređajima primjećujemo od svibnja do srpnja kada počinje opadati. Prošle se godine prvi vrhunac potražnje u Hrvatskoj poklopio s točno prvim toplinskim valom, a sama potražnja je bila rekordna u usporedbi s godinama ranije.

Koje su klima uređaji najpopularniji u Hrvatskoj ove godine? Domaći potrošači najčešće pretražuju klime brenda Vivax, a na popisu 5 najpopularnijih našli su se i Mitsubishi, LG, i Hyundai modeli.

U mnoštvu velikih i moćnih robnih marki koje stoje iza najpopularnijih modela klima uređaja ove godine nema prevelikih iznenađenja. Potrošači najčešće pretražuju klima uređaje brenda Vivax, a slijede ga redom brendovi Mitsubishi, LG, Hyundai i Daikin.

Kako se ohladiti jeftinije?

Klima uređaj i dalje je učinkovit način hlađenja i održavanja ugodne atmosfere u zatvorenim prostorima. No, kojim se proizvodima okreću online kupci koji žele povoljnija i pristupačnija rješenja? Na Jeftinije.hr bilježimo, baš kao i kod klima uređaja, vrh potražnje za ventilatorima. Na temelju podataka iz prethodnih godina, možemo očekivati povećan interes potrošača sve do kraja srpnja.

VENTILATORI

Najpopularniji brend ventilatora kod Hrvata je VORTICE, a zatim slijede HELIOS, KLARSTEIN, uvijek popularno GORENJE i ventilatori brenda AIRMATE.

HLADNJACI

Na hrvatskom tržištu trenutno je u tijeku sezona prodaje hladnjaka. Naši podaci pokazuju da je upravo sada pravo vrijeme da pokažete svojim online kupcima da brinete o njima. Kako? Ponudite im odgovarajuće modele hladnjaka u koje će moći pohraniti svoja hladna pića u vrućim ljetnim danima. Ove godine najveća je potražnja za hladnjacima brenda GORENJE, a iza su odmah BOSCH, BEKO, KLARSTEINVOX.

Kako se pobrinuti za svoje online kupce? Ponudite im ono žele na mjestima gdje to najviše i traže. Pobrinite se da se vaši online kupci ohlade i uživaju s komadom pizze u ruci dok biraju vaše proizvode – na Jeftinije.hr. Ako vas zanima više, ili želite dobiti detaljan uvid u neku od gore spomenutih kategorija, pišite nam na e-mail adresu podrska@jeftinije.hr. Tu smo da vam pomognemo u boljem poslovanju, stoga ne odgađajte. Neka se online kupci ohlade s vašim proizvodima!