Ljeto je pred vratima, a vruće postaje i u web trgovinama. Na Jeftinije.hr pratimo trendove potražnje u svakoj pojedinačnoj kategoriji proizvodima, u svim segmentima proizvoda. Ovaj put smo se orijentirali na ljeto i ljetne proizvode, jer podaci, razumljivo, pokazuju značajan porast potražnje za ljetnim modnim proizvodima  odjeće, obuće i dodataka. Moda je in!

Na vrhuncu je potraga za kupaćim kostimima, ljetnim haljinama i trendi sunčanim naočalama. Pogledajmo trenutno raspoloženje online kupaca, i provjerimo što traže i kada je pravo vrijeme da im to ponudite i u svojoj web trgovini.

Ako imate bilo kakvih pitanja oko isticanja vaših proizvoda u kategoriji, javite se na podrska@jeftinije.hr i dobit ćete sve informacije o mogućnostima objavljivanja vaših proizvoda i oglašivačkih aktivnosti.

Svakog ožujka primjećujemo porast potražnje slovenskih potrošača u kategoriji ženske odjeće u kojoj su trenutno najtraženije lagane ljetne haljine. Potražnja za ženskim ljetnim haljinama počinje rasti početkom proljeća, a vrhunac je protekle dvije godine zabilježen u kolovozu kada je i vrhunac ljetnih sniženja. Primijetili smo da se ove godine potražnja za haljinama značajno povećala u odnosu na dvije prethodne godine, i počela je rasti već u veljači.

Kako se ljeti oblače Hrvatice?

Lagane i udobne haljine za sve svakodnevne ljetne aktivnosti i elegantne večernje haljine na vrhu su pretraživanja na Jeftinije.hr. Trenutno najpopularniji model je povoljna i udobna ljetna haljina poznatog domaćeg brenda Galeb.

Ženske majice i tunike još su jedna popularna kategorija ovih dana. Potražnja za njima počela je rasti nešto ranije, gotovo na samom početku godine, a vrhunac će se odviti upravo u prvim ljetnim mjesecima. Ako je suditi po ranijim godinama, potražnja za ženskim majicama i tunikama imat će nekoliko vrhunaca tijekom ljetne sezone i blagi pat potražnje krajem rujna pa sve do kraja godine.

Počela je sezona kupanja!

Navike kupnje kupaćih kostima ostale su iste kroz godine, unatoč izvanrednim uvjetima kojima smo bili izloženi protekle dvije ljetne sezone. Potražnja za ženskim kupaćim kostimima počinje rasti svake godine u svibnju, vrhunac bilježi u srpnju i ostaje prilično visokom sve do kraja rujna.

Gotovo identičan trend potražnje bilježimo i kod muških kupaćih kostima. Iz godine u godinu potražnja počinje rasti sredinom proljeća, u travnju i ostaje visokom sve do kraja kolovoza s vrhuncem potražnje u srpnju.

Kod muških kupaćih kostima najpopularniji brendovi su bezvremenski SPEEDO, povoljni OLAIAN, Adidas, Karl Lagerfeld i Nabaiji dok su kod ženskih kupaćih kostima najpopularniji brendovi Lascana, Nabaiji, Dorina, Firefly i Naturana.

Što se tiče dječjih kupaćih kostima, trendovi prate već spomenuto kretanje potražnje posebno kada promatramo kategoriju kupaćih kostima za dječake  – vrhunac potražnje je u srpnju, a sezona visoke potražnje prati već spomenute trendove, od travnja do rujna. Kod kupaćih kostima za djevojčice, sezona je otprilike istog trajanja, ali se razlikuje po nekoliko izraženih vrhunaca potražnje od ožujka pa sve do rujna.

Točka na kraju svakog ljetnog outfita?

Osim očitog rasta potražnje u kategorijama ljetne odjeće i obuće, primijetili smo i porast zanimanja kupaca za sunčanim naočalama – nezaobilaznim modnim dodatkom u sezoni ljetnih mjeseci. Potrošači ih traže tijekom cijele proljetne i ljetne sezone – potražnja počinje rasti već u veljači i ostaje prilično visokom sve do rujna.

Ove su sezone hrvatski potrošači najviše tražili sunčane naočale kultnog brenda RAY-BAN i to model u kraljevski zelenoj / zlatnoj boji. A među najpopularnijih pet brendova našli su se i POLAROID, IZIPIZI, GUESS i VOGUE.

U kupaćima, ljetnoj odjeći i s parom modernih sunčanih naočala, online kupci su spremni za ljeto i godišnje odmore, a jeste li na njih spremni i vi trgovci? Javite nam se na podrska@jeftinije.hr s bilo kojim pitanje oko isticanja vaših proizvoda u kategoriji Fashion. Pripremit ćemo vam sve informacije oko objave vaših proizvoda na našoj platformi i ostalih oglašivačkih mogućnosti.