Nakon izvanredne prošlogodišnje evolucije online prodaje, web trgovci se vraćaju na bojno polje inovativnosti i kreativnosti. Posljednji dio godine obilježen je, za web trgovce, tradicionalno uspješnim razdobljima koji se nazivaju i „praznicima kupovine“: Singles’ Day, Black Friday i XMAS kampanje.

I je ove godine pripremio posebne reklame za TOP shopping dane u godine kada trgovci kupcima nude iznimne popuste i pogodnosti. Za, posljednjih godina široko prihvaćen i dugo očekivan, Crni petak. Za, posljednjih godina široko prihvaćen i dugo očekivan, Crni petak naša reklamna kampanja izgleda ovako 👇

Kako onda izvesti uspješnu Black Friday kampanju koja će oboriti rekorde prodaje vaše web trgovine?

1. PODSJETNICI

Neka vas Black Friday ne uhvati nespremne. Po uzoru na kampanje ogromnog oglašivača poput Applea, svojim potencijalnim kupcima pošaljite e-mail kampanju na vrijeme, i do nekoliko tjedana unaprijed. U svom obraćanju pokušajte kod budućih kupaca potaknuti najveća moguća očekivanja dobrim i privlačnim opisom očekivanih ušteda i pristupačnih mogućnosti. Tjedan dana uoči velike kampanje, trebao bi uslijediti i drugi podsjetnik koji uključuje konkretne uštede i pogodnosti koje će kupci moći iskoristiti na Crni petak.

2. HUMOR

Bez obzira na osobno uvjerenje, iskustvo pokazuje da duhovite, majstorski zapetljane poruke – prodaju. Istaknite se od konkurencije sloganima i kampanjama koje će nasmijati kupce i koje će kupci poželjeti podijeliti s prijateljima. Samoironija je popularno sredstvo privlačenja pažnje, kao i igre riječima koje se nadovezuju na izraz Black Friday. Ne budite sramežljivi. Ako ste zabrinuti zbog ovog malo hrabrijeg pristupa, testirajte svoje ideje u kampanjama znatno prije Crnog petka, a zatim pažljivo pratite odaziv. Hrabrost se najčešće isplati!

3. TZV. ANTI-KAMPANJE

U mnoštvu više ili manje uspješnih marketinških i prodajnih kampanja može se dogoditi da se kupci osjećaju prezasićeni stalnim bombardiranjem reklamama i sloganima. To je trenutak u kojem trebate izaći iz svoje zone udobnosti i izazvati šok u percepciji vaših potencijalnih kupaca. Možete koristiti koncept tzv. antikampanje u kojoj iskorištavate vrijeme i opću spremnost tržišta za posebne ponude, a pritom se kupcima ne obraćate standardnim obećanjima i opisima ponuda, već ih izravno savjetujete da ne kupuju. Da, dobro ste pročitali – savjet koji se ispati iskoristiti u trenutku kada želite veću vidljivost i pamtljivost svog brenda je: savjetujete kupcima da ne kupuju vaše proizvode (s nekim nasumičnim objašnjenjem) u vašoj web trgovini. Pripazite samo da je to nasumično objašnjenje u skladu s cijelom pričom. Još bolje, neka sve bude začinjeno duhovitim odgovorom. Takav primjer kampanje uspješno je iskoristio brand Patagonia upravo u vrijeme Black Friday akcija.

4. POVRATI

Omogućite svojim kupcima dulje razdoblje za povrat proizvoda s kojima možda neće biti zadovoljni. Potrošači se često „opeku“ u shopping ludnici i obilju proizvoda koje su nam na raspolaganju. Blagdansko vrijeme obično nije pravo vrijeme za ispravljanje takvih pogrešaka i vraćanja proizvoda natrag u trgovinu i zato mnogi propuste razdoblje povrata koje trgovci nude. Budite velikodušni i s time, ne samo s Black Friday popustima, i dopustite kupcima da opušteno razmisle o kupljenim proizvodima. To će definitivno ukloniti pritisak koji kupcima nameće vremensko ograničenje. Neka vam se vrate zadovoljni kupci, i to mnogo puta, ne samo u vrijeme velikih akcija.

5. SAVJETNIK ZA ODABIR POKLONA

Potrošači vole iskoristiti Black Friday popuste za ranu kupovinu blagdanskih poklona. Zašto im ne biste olakšali odabir i predstavili se kao izvrstan savjetnik za odabir poklona? Obavijestite ih o posebnim popustima i na zasebnom popisu im predstavite proizvode koji su prikladni za blagdansko darivanje. Pripremite zasebnu grupu proizvoda za darivanje prijatelja, drugu listu za poklone koji se mogu pokloniti parteru, treću listu za djecu, četvrtu za užu i širu obitelj i tako dalje. Budite ona vrsta web trgovca kojima se kupci obraćaju za savjet, ne samo za cjenovno pristupačan proizvod.

Provjerite našeg: 

Budite inovativni i velikodušni prema svojim web kupcima, neka dobro upamte vašu Black Friday ponudu i vrate vam se! Za više informacija oko isticanja vaših proizvoda na , javite nam se na info@jeftinije.hr – rado ćemo vam pomoći da Crni petak iskoristite u svoju korist!