ZNANJE NADOHVAT RUKE!
Prijavite se na Shopper’s Mind ecommerce novosti i primite poklon!

IDEALAN POKLON ZA ECOMMERCE ENTUZIJASTE! Prijavom na novosti dobit ćete znanje vrhunskih stručnjaka s najveće ecommerce konferencije Ecommerce Day 2018, koja je održana 28. ožujka u Zagrebu!

U srijedu, 28. ožujka 2018., u dvorani Kraš Auditorium u Zagrebu završila je najveća regionalna konferencija o online kupovini, Ecommerce Day 2018, koju organizira Shopper’s Mind Hrvatska. Skoro 20 vrhunskih predavača predstavilo je najnovije trendove s područja online kupovine i prilike koje se nude u budućnosti.

Da biste BESPLATNO PRENIJELI prezentacije, ispunite obrazac, zatim ćete putem e-pošte dobiti vezu za besplatan prijenos.

NISTE BILI S NAMA?
POGLEDAJTE, ŠTO STE PROPUSTILI!

ŠTO ĆETE PRIMITI?
U MAILU ĆEMO VAM POSLATI PREZENTACIJE PREDAVAČA KOJI SU DOZVOLILI OBJAVU:

  • dr. Biljana Borzan (zastupnica u Europskom parlamentu): Geoblokiranje: Ukinute diskriminatorne prakse prema hrvatskim potrošačima
  • David Čreslovnik (Ceneje & EW-Shopp): How we benefit from machine learning technologies in ecommerce
  • dr. sc. Igor Mikloušić (Institut društvenih znanosti Ivo Pilar): CX: Prvo psihologija, drugo tehnologija (PREZENTACIJA NIJE DOSTUPNA)
  • Ivan Kovačević (Bruketa&Žinić&Grey): Omnichannel trendovi: Kako uspješno kombinirati online i offline na praktičnom primjeru (PREZENTACIJA NIJE DOSTUPNA)
  • Damir Hozdić (Mastercard): Moderna rješenja za online plaćanje (PREZENTACIJA NIJE DOSTUPNA)
  • Snježana Stanić i Dario Lučić (DPD): DPD dostava: Kako oduševiti vaše domaće i inozemne kupce?
  • Andraž Repar i Olga Šunjara (IOLAR): Bridging the Language Gap: Smart Translation Strategies for E-Commerce
  • Miroslav Varga (Escape): Google AdWords na drugi način
  • Ivica Kruhek (Marker): Case-study: Priča jednog složenog eCommerce projekta (PREZENTACIJA NIJE DOSTUPNA)
  • Milutin Zrnić (Perpetuum): 10 upozorenja trgovcima pri otvaranju web shop-ova
  • Vice Božić (GoAds): Google Analytics: Praktični savjeti za povećanje online prodaje
  • Rok Hrastnik (grupa Sensilab): How to Grow from 4 Ecommerce Markets to 14 in a Year and Keep Sane (PREZENTACIJA NIJE DOSTUPNA)
  • Stjepan Perko (lolongo): Opća uredba o zaštiti podataka (GDPR) kroz oči stručnjaka
  • Dubravka Dolenc (Info House Hrvatska): GDPR kroz oči kupca
  • dr. Jelena Rašula (Shopper’s Mind): Metodologija izbora Web trgovac godine