ECOMMERCE DAY 2019 Ove godine srušio sve rekorde, a u Zagreb stigla TOP imena iz ecommerce svijeta

U Hrvatskoj do sada neviđena svjetska imena kada je u pitanju online kupovina stigla su 17. travnja 2019. u prepun zagrebački Kraš Auditorium.

Riječ je o najvećoj regionalnoj ecommerce konferenciji Ecommerce Day 2019 koja se održava već 5. godinu zaredom u Hrvatskoj, a osim toga na tom događaju održava se i jedinstvena podjela nagrada za najbolje web trgovce u Hrvatskoj za 2019. godinu.

U Kraš je stiglo više od 300 posjetitelja, što domaćih što stranih, a između njih našli su se web trgovci, ecommerce stručnjaci, brojne strane i domaće tvrtke. Atmosfera je bila opuštena, predavači i panel koji se održao bili su vrhunski. U zraku se osjećala pozitivna atmosfera jer Zagreb je u jednom danu postao glavno središte ecommerca u regiji.

Ni jedna ecommerce konferencija do sada nije imala takve predavače

Predavači su stigli iz različitih dijelova svijeta i “protresli” aktualne teme dinamičnog ecommerce tržišta.

Darko Dujić (Shopper’s Mind Hrvatska – smind.hr) otvorio je Ecommerce Day 2019. dok je Vladimir Stanković (Camper) istaknuo da živimo u vremenu digitalnog darvinizma u kojem se i tehnologija i potrošači puno brže prilagođavaju dinamici tržišta nego što to rade tvrtke.

Laszlo Szetnics iz Mastercarda govorio je o nadolazećoj regulativi i PSD2 provjeri Strong Cardholder Authentication. Na bini je otkrio web trgovcima kako svojim kupcima osigurati pametna, jednostavna i sigurna online plaćanja, a s druge strane Jaroslav Snajdr iz Boston Consulting Group govorio je o idućim koracima razvoja e-ecommerce tržišta prognozirajući da će: “Ubrzani rasti i razvoj e-ecommerce tržišta u CEE regiji do 2022. narasti za više od dvostruko.”

Tomáš Braverman (Heureka Group) pojasnio je i otkrio web trgovcima koja se tržišta u regiji isplati osvojiti.

Janko Medja (Leanpay) komentirao je: “Online sustav plaćanja mora biti jednostavan i besprijekoran kako bi se smanjila stopa napuštanja košarice. Brzina i fleksibilnost ključ su uspjeha!” dok je Filip Ivanišević (Infobip) prokomentirao: Milenijalci su pokretači promjena, a iskustvo korisnika je neprocjenjivo!”

Druga velika imena koja su sudjelovala na programu bila su: Tomislav Lažeta (DPD), Bartlomiej Behnke (Intersport), Kaspars Drikis (RTB House), Ivan Kovačević (Bruketa&Žinić&Grey), Vice Božić (GoAds), Ivica Kruhek (Marker) vrhunski predavači iz digitalnih agencija iz čitave regije i GDPR stručnjak Nandino Lončar.

Središnji dio događaja – panel o budućnosti ecommerca

Održao se tu i panel s govornicima iz: Luka Škacan (Hrvatska pošta), Filip Ivanišević (Infobip) i Vladimir Stanković (Camper), a panel je vodio Darko Dujić, direktor sMind i tvrtke Ceneje koji je ujedno i član izvršnog odbora Heureka Grupe.

Filip Ivanišević istaknuo je da se Infobip nastoji prilagoditi trendovima, ali kupac je taj koji određuje načine komunikacije.

-„Morate zapamtiti pojam ReachCommunicationServices – SMS uskoro dobiva sve reach funkcionalnosti slične WhatsAppu ili Viberu.“ – zaključuje Ivanišević.

Luka Škacan smatra da digitalizacija „core procesa“ nema alternative i da se o tome ne treba raspravljati.

-„Zahtjevi potrošača rastu, a standardi se rapidno mijenjaju.“ – komentirao je Škacan dok je Vladimir Stanković napomenuo kako i u online treba razmišljati o multi-channelu!

-„Brandovi trebaju iskoristiti i druge top distribucijske kanale koji im mogu ponuditi nenadoknadiv storytelling“. –  po zaključku panela rekao je Stanković.

Bio je to program stručnjaka iz čitave regije, panela i networkinga uz najveći mogu performans – odlična vrijednost i pridobiveno znanje na jednom mjestu s govornicima koji motiviraju i inspiriraju. Sigurni smo da je svaki posjetitelj ponio znanje, motivaciju i pokoju novi ideju.

Cijeli događaj vodila je Ida Prester Peševski.

 

Foto galerija i dojmovi s konferencije » Pogledajte