Gdje nastaju digitalci?

Shopper’s Mind – sMind (grupacija Ceneje) prvo je poduzeće u Hrvatskoj i Sloveniji u kojem su svi zaposlenici i vanjski suradnici u tri države položili ispit Googleove Digitalne garaže i time potvrdili aktualna znanja s područja digitalnog poslovanja.

Što je Digitalna garaža?

Digitalna garaža je nova usluga za razvoj digitalnog znanja koju su zajedno razvili Google i IAB. Pomoću besplatne platforme korisnici na jednostavan način prolaze ključna područja digitalnog poslovanja i dobivaju uvid u nove načine nadogradnje svog rada i poticanje rasta poduzeća.

Zašto se Shopper’s Mind – sMind odlučio na certifikaciju?

darko dujicPrema riječima izvršnog direktora, mag. Darka Dujića, grupacija je izgradila svoj poslovni model na suvremenim digitalnim kanalima. Svojim proizvodima pomiče granice trgovine i kupcima omogućuje transparentno odlučivanje o kupovini. »Znanja s područja digitalizacije poslovnih procesa, kupovnog ponašanja, oglašavanja i analitike su temelj uspješnog poslovanja u našoj grupaciji. Odluka da svi zaposlenici polože cijeli obrazovni program i osiguraju certifikat bila je jednostavna. Svi zaposlenici u grupaciji u tri države su krajem kolovoza položili ispite, osigurali certifikate i na taj smo način postali prva potpuno certificirana grupacija u regiji! Položen certifikat sigurno će biti i potrebna ulaznica za sve nove članove našega tima.«

Dodaje da razumijevanje osnovnih procesa u trenutnoj poslovnoj dinamici može značiti ključnu konkurentsku  prednost ili pak stagnaciju. »Iz tog razloga je Digitalna garaža primjerna za svako poduzeće i zaposlenika koji želi preživjeti promjene nadolazećeg desetljeća.«digitalna-garaza_3

Svi zaposlenici su bili oduševljeni inicijativom Digitalna garaža te su u okviru obrazovnih sadržaja dobili dodatne ideje, korisne izvore znanja i praktična rješenja koja svaki dan unapređuju njihov način rada.

metka_svetlin_googleMetka Svetlin, direktorica marketinga Google Adriatics komentirala je uspjeh poduzeća Ceneje: Danas je za poduzeća u regiji ključno da razumiju važnost razvoja digitalne pismenosti. Slovenija i Hrvatska su iz perspektive integracije digitalnih tehnologija zaista uspješne, ali s druge strane podaci istraživanja slovenskih malih i srednjih poduzeća u izvedbi Delab UW kazuju da više od tri četvrtine Slovenaca svoje digitalne vještine ocjenjuje tek kao osnovne. Upravo će te vještine u budućnosti biti odlučujuće za podizanje produktivnosti u radu, stvaranje novih radnih mjesta i gospodarski rast. Malim i srednjim poduzećima je ovladavanje ovim digitalnim vještinama neophodno za daljnje promicanje rasta i uspješan ulazak na globalno tržište. U poduzeću Ceneje su toga vrlo dobro svjesni što dokazuju i nedavnim dobivanjem certifikata Digitalna garaža.«

O grupaciji Ceneje 

Grupacija upravlja vodećim portalima za usporednu kupovinu u regiji, jeftinije.hr, ceneje.si, idealno.rs i idealno.ba, koje kupcima na jednom mjestu osiguravaju sve relevantne informacije za pametne kupovne odluke. Na mrežnim platformama mogu svaki dan uspoređivati više od 1,5 milijuna aktivnih ponuda preko 800 trgovaca.

U sklopu sMind – Konferencije o internet kupovini, svake godine organizira se i natjecanje Web trgovac godine na kojem se prepoznaju najbolje poslovne prakse web trgovaca. Treće takvo natjecanje u Hrvatskoj bit će u travnju 2017. godine.

Članak je preveden sa Shopper’s Mind Slovenija – smind.si.