Je li veličina zaista bitna – znate li što Hrvati žele pokazati susjedima?

Prethode godine, kada smo zbog mjera bili primorani provoditi vrijeme u i oko kuće, natjerale su nas da uz malo domišljatosti pokušamo dočarati i organizirati razne ljetne aktivnosti u vlastitom vrtu. To, da su brojni Hrvati kreirali pravu oazu za odmor i opuštanje u vlastitom vrtu te da je potražnja za bazenima još u travnju 2020. premašila sva očekivanja – već znamo. Ali da se i ove godine prodavateljima bazena i popratne opreme sprema još jedna iznimna prodajna sezona – više nije samorazumljivo. Na Jeftinije.hr promatramo točno kretanje potražnje. Ovog smo puta, samo za vas, zaronili u potragu za razlogom ponovnog iznimnog porasta kupnje bazena, a naše objašnjenje, s kojim se slaže cijela naša ekipa, sljedeće:

Ništa ne donosi ljepši osmjeh na lice i zadovoljstvo u srcu od istinskog, tradicionalnog i poslovično zavisnog pogleda na licu susjeda. Da, naša trava mora biti zelenija, naša vrtna garnitura udobnija i luksuznija, a naš bazen? Dakako – veći!

Jesmo li u pravu, je li sve to istina ili samo mit?

Za ljetno osvježenje, opuštanje i druženje u vrućim ljetnim dana dovoljan je bazen dužine 3 m. Ako će se u njemu rashladiti i zabavljati recimo, 6 ljudi, vrijedi uzeti u obzir dužinu do 5 m. Za one koji žele rekreaciju i zamišljaju brčkanje veće grupe pametno je razmisliti o bazenu većem od 5 metara. U kojem će se ove godine hladiti domaći potrošači i kada točno počinju razmišljati o kupnji bazena?

Pogledajmo prvo iskustva iz prve ruke. S nama će svoja iskustva podijeliti izvršni direktor Jeftinije.hr, David Čreslovnik i naš IT stručnjak, Tilen Rep.

David Čreslovnik, izvršni direktor Jeftinije.hr

“Kupnje bazena sam se klonio kao vrag tamjana, ali kad je virus zaprijetio i kad je postala jasno da ćemo preko ljeta ostati kući, kad mi djeca nisu prestajala skakati po glavi i uvjeravati me da kada nije ni približna zamjena za bazen, morao sam popustiti. Djeca su mi sveto obećala da će održavanje i čišćenje bazena biti njihov posao, što je značilo da se moram baciti u istraživanje. A dileme i opcije su se množile poput mladih zečića:

  • montažni ili ukopani bazen
  • koliko veliki
  • kako dozirati klor i druge kemikalije
  • kako očistiti dno bazena
  • kako pokupiti prljavštinu na površini
  • koji je plutajući držač za pivo najbolji?

Super je bilo što sam sve odgovore mogao pronaći kod nas: https://www.jeftinije.hr/Savjet/2860/kako-odabrati-bazen

I… dvije godine kasnije, bazen opet stoji. Održavam ga i čistim, naravno, ja.

Tilen Rep, IT stručnjak

“U renovaciju kuće spada i uređenje dvorišta. Razmišljao sam kako popuniti tako veliki prostor. U mislima sam imao jedan huge ass bazen s djelomičnim krovom. Djece nemamo, osim ako ne računate mene, velikog Tilena. Poželio sam tako vanjski, samostojeći bazen, polu-modularan s mogućnosti nadogradnje, ovalnog oblika.
Prije kupnje takvog vodenog diva čini mi se važnim istražiti ponudu. Prije svega želim vidjeti veličinu, boju, izgled – oblik. Otpornost na skokove, udarce i slične vragolije. Istraživao sam i na internetu i u lokalnim trgovinama i kod majstora.

Bilo mi je važno da osim željenog proizvoda pronađem nekoga koji će nam na licu mjesta moći savjetovati što bi bilo najbolje za nas i za prostor kojeg imamo na raspolaganju jer se takve stvari kupuju na duži vremenski period (10+ godina).

Cijena nije bila najvažniji faktor, jednako važni su bili i ostali faktori poput – montaže, cijevi, pumpe, mreže, suncobrana i sličnog. Za sigurnost ću se pobrinuti sam kao odgovoran plivač i volonter spasilac.

Vrhunac potražnje za bazenima prošle smo godine primijetili u lipnju. Tijekom 2020. prvi mali vrhunac potražnje dogodio se već u travnju, a godišnji vrhunac u srpnju. To se, naravno, može objasniti neizvjesnostima koje je pandemija nosila sa sobom i zbog kojih su se mnogi od nas odmarali i opuštali na sigurnom, kod kuće. Naravno, na potražnju za bazenima i bazenskom opremom uvelike utječu i sve brojniji vlasnici kuća za odmor koji svojim gostima žele osigurati sve potrebno za maksimalan užitak i relaksaciju.

Što se trenutno događa na tržištu bazena? Jesu li svoju kupnju već obavili svi zainteresirani za rekreaciju i osvježenje u vlastitom dvorištu? Ovogodišnji podaci o potražnji za bazenima pokazuju kako je već sada, od početka 2022. godine do sredine travnja, potražnja za bazenima narasla ta više od 50 % u usporedbi s godinom ranije, a nismo ni blizu očekivanom vrhuncu prodajne sezone.

Kakve su bazene kupovali domaći potrošači? Je li veličina zaista bitna?

Apsolutni pobjednik prema popularnost je vrtni bazen Bestway Power Steel s metalnim okvirom, dužine malo iznad 4 metra i širine nešto više od 2 metra. Ovaj samostojeći bazen osigurat će optimalno zadovoljstvo korisnika jer u njemu može uživati više kupača istovremeno, a dubina od jednog metra čini ga sigurnim i za najmlađe kupače.

Kada je riječ o proizvođačima bazena, prvi odabir hrvatskih potrošača je brend Bestway koji odabire gotovo 39 % domaćih potrošača, a slijedi ga brend Intex s gotovo jednako visokim udjelom od 33 %. Iza dva vodeća brenda dolaze bazeni brendova: MARIMEX, SUMMER WAVES i VIDAXL.

Kakve bazene onda kupuju Hrvati?

Odabir veličine bazena uvjetovan je različitim faktorima. U prvom redu u obzir treba uzeti koliko će se često bazen koristiti kako bi prema tome mogli izračunati troškove instalacije i održavanja bazena- To uključuje troškove zaštite bazena (pokrova), eventualnu zaštitnu ogradu, kemijska sredstva potrebna za održavanje kvalitete bazenske vode, čišćenje bazena i slično. Sve to će utjecati na odabir veličine bazena.

A na temelju najpopularnijih odabira hrvatskih potrošača možemo zaključiti da veličina nije presudna jer među 5 najpopularnijih modela bazena nema ni jednog većeg od 4 metra. Naši potrošači najčešće odabiru obiteljske bazene na kojima broj kupaća neće biti veći od 6. Isto tako možemo zaključiti kako su jako popularan odabir i masažni jacuzzi bazeni koji čine čak 3 od 5 najpopularnijih modela.

Što sa zavidnim pogledima susjeda i svime što smo očekivali? Bez brige, sve to ćete izazvati obiteljskom srećom u zajednički provedenim trenutcima dok se brčkate u bazenu ili dok uživate sa boljom polovicom u hidromasažnom bazenu. Za idiličan provod slobodnog vremena nakon skoka u bazen vrijedi se osvježiti hladnim pićem iz potpuno novog hladnjaka. Naši podaci pokazuju da je sada pravo vrijeme za kupnju, i to sve do srpnja kada potražnja dolazi do svog vrhunca.

Na vrijeme se pripremite na ljetnu sezonu, neka vaši kupci ne ostanu uskraćeni za ponude bazena i hladnjaka. Na podrska@jeftinije.hr možete dobiti sve informacije o načinima na koje možete istaknuti svoje proizvode te o svim drugim mogućnostima oglašavanja na Jeftinije.hr. Omogućite domaćim kupcima najbolji odmor u vlastitom vrtu!