Suvremeni kupci su se u potpunosti prilagodili društvenim promjenama te su u posljednjem razdoblju zauzeli i internet. Njihove kupovne navike su se u potpunosti promijenile, što web prodaju čini jednim od najvažnijih kanala za kupovinu.
Kao vlasnik web trgovine, morate iskoristiti prednosti navedenih promjena u svoju korist. Ključno je učiniti pravu stvar i poduzeti prave mjere na vrijeme. Da biste bolje poznavali kupovne navike kupaca, brzo reagirali na promjene na tržišta, pokušajte izgraditi povjerenje kod potrošača i ponuditi im ono što traže.
Kako surađivati s Jeftinije.hr?
Registracijom vaše web trgovine i objavljivanjem proizvoda pridružit ćete se gotovo 600 web trgovina s više od 3 milijuna aktivnih ponuda dnevno. Pažljivo strukturirane kategorije omogućit će vam da dođete do ciljane publike i iskoristite dinamiku kupovine u pravo vrijeme. Istaknut ćete svoju trgovinu i proizvode, dosegnuti više potencijalnih kupaca i optimizirati prodaju.
Prvi korak u suradnji je ispunjavanje online obrasca na. Nakon toga, kontaktirat će vas jedan od naših Key Account Menadžera, s kojim možete riješiti sve dodatne probleme, a nakon toga slijedi priprema XML datoteke.
Priprema XML datoteke
Optimizirana i pravilno izrađena XML izvozna datoteka ključna je za uspješnu suradnju svakog trgovca s Jeftinije.hr. Ovo je vaš prvi kontakt s našim portalom i vašim potencijalnim kupcima. Ako svoju prisutnost započnete s lošim podacima, teško je očekivati dobre rezultate.
Na Jeftinije.hr prihvaćamo razne vrste izvoznih datoteka, ali za što uspješniju suradnju izrađuje se optimalna XML datoteka za izvoz , čije upute za izradu možete pronaći ovdje:
KAKO POČETI?
- Pošaljite upute za XML datoteku za izvoz programeru ili tvrtki čiju platformu koristite za svoju web trgovinu. Pripremit će vam XML datoteku za izvoz za objavljivanje proizvoda vaše web trgovine na Jeftinije.hr
- Ako želite da vaša prisutnost na Jeftinije.hr bude što učinkovitija, pobrinite se da vaš XML izvoz sadrži sve važne elemente navedene u uputama. Poželjno je uključiti sve elemente koji su vam dostupni.
- Kada pripremite datoteku za izvoz, pošaljite nam njezin URL na podpora@ceneje.si. Nakon toga, naši će urednici pregledati vašu datoteku za izvoz i poslati vam upute za eventualne ispravke.
- Nakon što potvrdimo ispravnost vašeg XML izvoza, pobrinut ćemo se za sinkronizaciju u našem sustavu, a zatim je sve spremno za razvrstavanje proizvoda u kategorije i njihovu objavu na našem portalu.
- Nakon objave, naš je zadatak redovito ažurirati cijene, dostupnost proizvoda i ostale važne informacije.
Kako se brinemo za ažuriranje podataka?
Nakon što spremite XML datoteku na svoj poslužitelj, samo nam pošaljite njezinu URL vezu. Tako možemo redovito pristupati datoteci i ažurirati vaše podatke.
Ako dodate nove proizvode ili uklonite jedan, to će biti zabilježeno i istovremeno osvježeno noćnim ažuriranjem podataka, koje se obavlja u ranim jutarnjim satima. Tijekom dana svaka dva sata obavlja se “lite” ažuriranje, koje osvježava sve promjene cijena proizvoda i podataka o zalihama.
Uvjet za ažurirane informacije je da su sve promjene već napravljene u vašoj izvoznoj datoteci, jer je ona izvor za izvlačenje svih podataka.
Prednosti našeg XML formata u odnosu na druge vrste datoteka za izvoz
Naš XML format ima sljedeće prednosti:
- mogućnost uključivanja i isticanja snižene cijene pored proizvod;
- mogućnost prikazivanja cijene dostave pored proizvod;
- mogućnost prikaza vremena isporuke pored proizvoda;
- mogućnost uključivanja atributa proizvoda, koji se kasnije koriste u filtriranju proizvoda na našem portalu;
- mogućnost da nam dostavite ID kategorije za svaki proizvod na našem portalu u koji želite razvrstati proizvod (proizvodi se automatski razvrstavaju u željene kategorije prilikom sinkronizacije, što ubrzava proces objave vaših proizvoda);
- mogućnost korištenja elemenata za grupiranje proizvoda, koji imaju više verzija (npr. kada je majica dostupna u više veličina i boja).