Kako potaknuti posjetitelje web trgovine da kupuju sada, a ne kasnije

Koliko puta ste šetali fizičkom trgovinom i na pitanje prodavačice odgovorili sa „Ma, hvala… samo malo gledam“? Isto tako, divno je kad imate mnogo posjetitelja na webu koji pregledavaju vašu ponudu, ali još je bolje kad se ti pogledi pretvore u kupnje – i to u što kraćem roku.

Niže pročitajte isprobane ecommerce taktike koje povećavaju broj posjetitelja koji kupuju prije nego što odu s vašeg web mjesta:

“Odbor za doček” u obliku Welcome PopUp-a 

Ulazni PopUp jedan je od najjednostavnijih načina kako potaknuti više posjetitelja na kupovinu prilikom prve posjete vašoj web trgovini. Radi se o specijalnoj ponudi koja se pojavljuje unutar nekoliko sekundi nakon što je posjetitelj stigao na određeno web mjesto. Nekoliko zgodnih primjera Welcome PopUp-a koje možete testirati:

  • Promo kod rezerviran samo za prve posjetitelje
  • Promo kod u zamjenu za e-mail adresu
  • Vremenski ograničen popust za odabrane proizvode
  • Dodatan popust za potrošnju određenog iznosa

Marketing oskudnosti kojim izazivate osjećaj za hitnom reakcijom dobro je isprobana taktika i, ukoliko ju koristite transparentno, funkcionira odlično.

Naglasite pogodnosti dostave i politiku vraćanja proizvoda 

Prema sMind istraživanju o internet kupovini 2016, većina kupaca je uvjete dostave stavila među tri najvažnija motivatora za kupovinu, pa ipak, malo njih će imati vremena i želje pretraživati po vašoj stranici gdje se to nalazi. Olakšajte im posao i istaknite besplatnu dostavu, dostavu do vrata i slično.

Možete se poigrati i još više personalizirati objavu koristeći geolokacijsku tehnologiju i naglasiti da dostavljate u mjesto IP adrese korisnika, npr. posjetitelja iz Pitomače iznenadite pop-upom “Dostavljamo u Pitomaču potpuno besplatno! Zar to nije odlično?”.

Izlazni PopUp koji pomaže smanjiti stopu napuštanja košarice ili automatizirani e-mail 

Nedavno smo pisali o najčešćim razlozima napuštanja košarice i vidjeli da se u nekim kategorijama stopa napuštanja košarice penje na 54%. Najčešće kupac ne odustaje od kupovnog procesa zato što zaista ne želi imati proizvod, stoga ga je potrebno na neki način zadržati u trenutku kada želi izaći iz procesa kupovine.

Bilo da se radi o manjku fokusa kupca ili se dvoumi oko kupovine jer mu se cijena proizvoda čini visoka, možete testirati izlazne PopUp-ove koji se na prvi pogled čine agresivnim ali su ujedno i veoma učinkovita taktika za poticanje korisnika na željenu akciju.

Automatizirani mailovi koji slijede nakon napuštanja košarice jednostavni su za kreiranje i odličan alternativan način da se nefokusirane ili neodlučne kupce dovede na pravi put. Prema SalesCycleu, gotovo polovica takvih e-mailova je otvorena, a približno trećina klikova rezultira kupovinom.

Primjer:

automatizirani-e-mail

Izvor: Shopify

Prilikom toga treba paziti na sadržaj:

  • Važno je da ih podsjetite koju (odličnu) ponudu su propustili kupiti (nabrojati artikle koje su napustili u košarici)
  • Privlačan copy – dovoljno je kreirati i jednostavan e-mail tekst bez slika ukoliko je koncizno i zanimljivo sročen, pri čemu treba paziti da naslov privlači pažnju. Ukoliko vam tip proizvoda/usluge i komunikacijski stil branda to dopuštaju, možete se poigrati i sa hrabrijim e-mailovima poput ovog niže:

Zanima vas više?

Pročitajte i: