Kako vam inicijativa Shopper’s Mind – sMind može pomoći unaprijediti poslovanje?

Nakon više od mjesec dana po završetku natjecanja Shopper’s Mind Spletni trgovec leta 2016 održanog krajem studenog u Ljubljani, prikupili smo izjave trgovaca nagrađenih prestižnom ecommerce nagradom. Razgovarali smo o dodanim vrijednostima koje im donosi inicijativa Shopper’s Mind – sMind te o njenom utjecaju na unapređenje razvoja web trgovine u regiji. U nastavku provjerite zašto je, svima koji rade na ecommerce području, važno pratiti portal sMind.hr te kako vam prikupljena znanja mogu pomoći u unapređenju vaših poslovnih rezultata.

1nadan.si (The Shopper’s Mind Category Award, Group purchases)

Shopper’s Mind je odlična inicijativa koja upozorava na sve trendove u online prodaji te nam time pomaže razviti bolje poslovne prakse.

extremevital.si (The Shopper’s Mind Category Award, Sports Equipment)

Shopper’s Mind vidimo kao projekt koji će pomoći izgraditi povjerenje kupaca u online trgovine kako bi sve češće i radije kupovali putem interneta.

gizzmo.si (The Shopper’s Mind Category Award, Telco & Mobile, The Shopper’s Mind Omnichannel Award)

Projekata poput Shopper’s Mind kod nas nedostaje, u inozemstvu su oni standardna praksa i mnogo su češći. Lijepo je da se barem jednom godišnje “krema” web trgovaca okupi na većem događanju i međusobno podijelili najuspješnije trendove i recentne informacije. Samo na taj način, zajedno možemo podići razvoj online kupovine do razine na kojoj svi želimo biti.

GIZMMO.SI: Projektima poput Shopper’s Mind možemo zajedno podići razvoj online kupovine do razine na kojoj svi želimo biti.

licila.si (The Shopper’s Mind Cross-Border Award)

Vidi se da je projekt Shopper’s Mind postavljen profesionalno i na vrlo visokom nivou s pregršt dodatnih vrijednosti, prije svega kroz recentan sadržaj. Profesionalnost dokazuje i godišnja konferencija na kojoj se dodjeljuju najzvučnije, odnosno najrelevantnije nagrade u Hrvatskoj na tom području.

mercator.si (The Shopper’s Mind Committee Award)

Shopper’s Mind predstavlja svjetski trend na području poticanja razvoja rješenja u web prodaji. Glas struke koji tumači glas kupaca odnosno korisnika. U tom smislu ujedinjuje web trgovce u njihovim naporima da budu još bolji.

mimovrste.com (The Shopper’s Mind Category Award, Web Shopping Mall)

Shopper’s Mind je svakako dobrodošla novost na ovom području, očekujemo da će projekt pomoći većoj osviještenosti domaćih web trgovina o aktivnostima u online prodaji i s njom povezanih ATL/BTL aktivnosti.

MERCATOR.SI: Shopper’s Mind je glas struke koji tumači glas kupaca odnosno korisnika.

polna-kahlica.si (The Shopper’s Mind Newbie Award)

projekt Shopper’s Mind vidimo kao dodatnu podršku nama ponuđačima te naravno, kao pomoć kupcima pri odluci gdje kupiti neki proizvod. U ovom projektu sudjelujemo već drugu godinu, a odaziv starih i novih kupaca je fenomenalan. Prednost je prije svega u povećanju povjerenja kupaca stoga projekt u cijelosti podržavamo.

silux.si (The Shopper’s Mind Category Award, Automoto)

Nema sumnje da je ovakav projekt na području razvoja web trgovine u Hrvatskoj i Sloveniji više nego dobrodošao, posebno za “početničke” web trgovine koje sudjelovanjem mogu dobiti znatan dio potrebnih informacija te uvid u iskustva ostalih web trgovina. Potonje je posebno dragocjeno jer iz iskustva svi najbolje učimo.

vitapur.si (The Shopper’s Mind Category Award, Home & Garden)

Projekt poput Shopper’s Mind je za razvoj ecommercea i online marketinga u regiji više nego potreban. Baš kao i na drugim područjima, i u ovom je nužno da se redovito i ažurno piše o trendovima, dobrim praksama u ecommerceu te naposljetku da se na konferenciji “pregledaju i rasprave” najbolja rješenja i prakse.

VIATPUR.SI: Baš kao i na drugim područjima, i  u ecommerceu je nužno da se redovito i ažurno piše o trendovima i dobrim praksama. Zato je projekt Shopper’s Mind svakako potreban.

zoohit.si (The Shopper’s Mind Category Award, Pets)

Mišljenja smo da ovakav projekt ima pozitivan učinak na razvoj online tržišta u regiji jer poduzeće može dobiti objektivan pogled u tehničku analizu web trgovine te uvid u mišljenje svojih kupaca. Na taj način saznaje gdje su potrebna poboljšanja za daljnje uspješno poslovanje.

Natjecanje Shopper’s Mind Web trgovac godine 2017, u Hrvatskoj možemo očekivati početkom travnja, stoga će i naši web trgovci imati priliku usporediti se s ostalim trgovcima u kategoriji, osigurati rezultate benchmark analiza ključne za daljnji razvoj poslovanja te osvojiti vrijedne ecommerce nagrade.

Početak prijava ćemo objaviti uskoro, stoga pratite sMind.hr!

Članak je preveden sa Shopper’s Mind Slovenija – smind.si.