Jeste li vidjeli da čak 70% web kupaca napusti web košaricu prije nego izvrši kupnju? Pitate se zašto? Možda se pri samom procesu susretnu s izazovima koji ih obeshrabre od nastavka puta kupovine. Kako provjeriti što smeta vašim kupcima i u kojem se dijelu vaša usluga može dodatno poboljšati, a prodaja povećati? 

Savjetujemo vam da ojačate izravnu komunikaciju sa svojim klijentima i da njegujete odnos sa svojim vjernim kupcima. U proteklim smo tjednima pisali o najučinkovitijim načinima kreiranja sadržaja za veće zadovoljstvo kupaca u  vašim newsletterima u kojima obavještavate kupce o novim pogodnostima koje mogu iskoristiti pri kupnju ili s njima dijelite zanimljiv sadržaj. Što učiniti kada redovito pripremate korisne informacije svojim kupcima, nudite im podršku, obavještavate ih o novim ponudama koje bi ih mogle zanimati, ali se broj kupnji ne povećava, od kupaca ne dobivate očekivane povratne informacije kako bi lakše mogli razumjeti što ste napravili pogrešno? Kako ih potaknuti da s vama podijele te ključne povratne informacije o iskustvu kupnje u vašoj web trgovini?

ojačaJte izravnu komunikaciju sa klijentima i njegujte odnos sa svojimA vjernimA kupcima!

Blizak odnos s kupcima ključ je uspjeha jer se prelaskom u svijet online kupovine želja za interakcijom kupaca s trgovcima nije smanjila, samo su se promijenili kanali kojima se ona ostvaruje. Zato je ključno prilagoditi komunikaciju koja se u digitalnom svijetu odvija malo drugačije.

HOĆE LI INFORMACIJA KOJU STE PRIPREMILI ZAISTA DOĆI DO ŽELJENOG PRIMATELJA?

Prvo se zapitajte: Otvaraju li moji kupci elektronske poruke koje primaju? Ponekad je naizgled beznačajan razlog poput tzv. subject line ili sitnice vezane uz elektronsku poštu razlog zbog kojeg poslana informacija ne dolazi do vaših primatelja. Kako biste osigurali doseg do svojih kupaca i direktno ih obavijestili o svojim uslugama, za vas smo pripremili nekoliko konkretnih primjera koje će vaši kupci sigurno primijetiti, koji će im se svidjeti i potaknuti ih da otvore primljenu elektronsku poruku ili newsletter. Vama će pomoći da učvrstite svoj odnos s kupcima kako biste se mogli usredotočiti na sljedeće faze komunikacije.

Nedostajete nam newsletter s dodatnim darom:

  • 15-postotni popust. Jer nam nedostajete. ❤️·        
  • Nedostaje nam vaše mišljenje o našoj web trgovini·        
  • Još uvijek nam nedostajete.❤️ 
  • Još uvijek možete dobiti 20% popusta.
  • Zato što nam nedostajete, darujemo vas s 25% popusta, ponuda ističe u ponoć.

Osobna poruka

  • Primijetili smo da ste u zadnje vrijeme odsutni·        
  • Dobar deal je uvijek dobra vijest – u vašem inboxu!   
  • Slažemo li se oko jedne stvari ….
  • Nemate vremena? Dozvolite da vam pomognemo …·        
  • Zato što cijenimo svoje kupce …·        
  • Niste otvorili naše posljednje poruke, zašto?      
  • Pitamo se …

Ponovno pridobivanje online kupaca

  • Želimo vas natrag!        
  • Želite li još uvijek naš sadržaj?        
  • Nemojte da drugi kupe vaše proizvode!

Zadržavanje online kupaca

  • Poruka za {{ime}}        
  • Hvala što ste naš kupac·        
  • Sve najbolje za našu 1. godišnjicu
  • Hvala što ste nas izabrali·        
  • Jeste li sigurni da ovo želite propustiti?

Dobrodošli natrag subject line

  • Dobrodošli natrag, {{ime}}·        
  • Drago nam je se što ste se vratili, {{ime}}

Misao vodilja svake komunikacije s vašim kupcima, bilo putem elektronskih poruka s posebnim obavijestima o ponudama ili redovitim newsletterima zanimljivog sadržaja, neka bude jednostavna: Blizu, daleko, gdje god jeste – mi smo tu za vas! I zapamtite – uvijek je lakše – i jeftinije – vratiti stare kupce, nego privući nove!

Za još više sličnog sadržaja prijavite se na naše tjedne e-novosti u kojima ćemo vas informirati o trendovima i pomoći vam u rastu online prodaje.