
Višak slobodnog vremena proteklih mjeseci potrošači su odlučili provesti na različite načine. Neki su u prestanku uobičajenih aktivnosti i promjeni obrazaca ponašanja, uključujući i onih vezanih za kupnju, vidjeli izvrsnu priliku za osoban rast i razvoj te predanost sebi i bližnjima.
Drugi su tijekom suočavanja s novonastalom realnošću trebali više opuštanja i možda čak preusmjeravanja fokusa u razmišljanjima o neizvjesnoj budućnosti. To se odrazilo i na traženje različitih načina razbibrige i zabavnih aktivnosti u kućnom okruženju. Koji god da je povod, na smo uz pomoć naših internih podataka prepoznali izniman rast pretraživanja igraćih konzola i računalnih igara; potražnja u segmentu Računalna oprema je u razdoblju od ožujka do srpnja ove godine, u usporedbi s prošlom – narasla za čak 243 %!
Novi je trend kupovine, zbog izvanrednih okolnosti, potaknuo sezonu povećane potražnje (karakterističnu za jesen) već u proljetnim mjesecima
Bilo je moguće primijetiti i porast zanimanja i za komplementarnim proizvodima koje su gameri pokušali osigurati za nesmetano vrijeme iza ekrana, konzole ili s volanom u ruci. Najviše takvih proizvoda nalazimo u kategoriji Računalna oprema – zvučnici, slušalice i mikrofoni, tipkovnice, miševi, kablovi, konektori, kompleti računala …
Kao što smo već spominjali i isticali u prethodnim analizama, ovogodišnji se trendovi u prodaji razlikuju od trendova proteklih godina. Tijekom posljednjih nekoliko sezona, povećana potražnja za igraćim konzolama, VR naočalama te svim popratnim proizvodima počela se povećavati krajem listopada, vrhunac bi dosegla u studenom te se polako umirivala krajem prosinca. Novi trend kupnje nastao je zbog izvanrednih okolnosti, i još nas je u proljetnim mjesecima potaknuo na razmišljanje kako ćemo većinu slobodnog vremena provesti pred ekranima. Za kupnju su se najvjerojatnije odlučivali novi obožavatelji dok će se ostali polako pripremati za glavnu, već ustaljenu jesensku sezonu.
Kliknite za povećanje i koristite strelice za pomicanje slika
Godišnji trendovi pokazuju kako itekako ima smisla pripremiti se na porast potražnje prije samog povećanja zanimanja, a s obzirom na nove promjene kupovnih navika kojima ćemo vjerojatno svjedočiti i na jesen – još je toliko važnije. Optimalnu vidljivost osigurajte oglašavanjem na najvećoj platformi za online kupovinu .