
Lojalne, stalne i zadovoljne stranke moraju biti nit vodilja svake dobre tvrtke. Sve što nudimo, bile to usluge ili proizvodi, mora biti svedeno pod zajednički nazvnik – našim klijentima mora donijeti dodanu vrijednost. Kako se dodatno pobrinuti za njih, osim predstavljanja proizvoda, prodajnih i marketinških aktivnosti? Kojeg oblika treba biti poruka i koji je najučinkovitiji način komunikacije s našim vjernim kupcima? Pročitajte u nastavku …
Tjedni newsletter, poput ovoga kojeg upravo čitate, može biti učinkovit način održavanja komunikacije s vašim klijentima. Svaka newsletter kampanja je nova prilika kojom svoje klijente možete uvjeriti da vaše poslovanje seže dalje od uobičajenih prodajnih ciljeva. Svojim vjernim kupcima pokažite da ste zbog njih spremni napraviti onaj extra mile te da znate prepoznati i na različite načine im pružiti dodanu vrijednost. Neka ton vašeg newslettera bude usmjeren u korist klijenta, a sadržaj koji im šaljete visoke kvalitete.
Kada izvršite prvi dio zadatka, odnosno prepoznate vrijedan sadržaj kojeg im želite poslati, već ste na pola puta. Upravo u tom trenutku bit će vam izuzetno korisno razmisliti o tome koja će forma newslettera imati najpozitivniji učinak na primatelja, kupca, odnosno čitatelja. Zasigurno ne želite da vaš newsletter bude označen kao nerelevantan i primljen u sandučiću neželjene pošte jednako kao što ne želite da se vaši pretplatnici odjave.
U takvoj digitalnoj poruci koja u marketinškoj komunikaciji zauzima „ne-prodajni“ prostor, najuspješnijima, s najvećim odazivom kod primatelja, su se pokazali ovi oblici:
1. Video sadržaj
Video sadržaj dodan u newsletter može povećati broj klikova za čak 300 % (izvor:Emma) i posljednjih je godina značajno dobio na popularnosti. Važna činjenica koju vrijedi imati na umu je – kvaliteta snimke, zato se morate pobrinuti za najbolju produkciju koju si možete priuštiti kako bi od pretplatnika dobili povratnu informaciju o samom proizvodu. Pobrinite se za zanimljiv i motivirajući sadržaj, poput demo snimke novog proizvoda ili usluge, prijedloga o dodatnim mogućnostima upotrebe kupljenog proizvoda ili možda snimke isporuke ili un-boxinga vaših proizvoda.
2. Sadržaj s animiranim GIF-om
Animirane prodajne poruke mogu u iznimno kratkom vremenu privući pozornost primatelja te prema popularnosti nadmašiti statičke slike. Potražite zabavne i informativne GIF-ove koji će vašim kupcima stvoriti pozitivnu asocijaciju na vašu web trgovinu – i uljepšati dan. Pomične slike možete i sami stvoriti koristeći profesionalne softvere ili jednostavnom upotrebom GIF generatora od kojih su neki i potpuno besplatni. Ne zaboravite na još jedno zlatno pravilo: manje je više! A ostatak sadržaja poruke neka bude tekstualan i statičan.
3. Poruke s osobnim komentarima
Istraživanja pokazuju da mišljenja kupaca u mailu mogu za čak 2-struko povećati prodaju, a broj klikova za više od 3-struko. Ako niste u potpunosti sigurni što zanima vaše kupce, redovito u svojim porukama tražite povratne informacije. Koristite Google Form, SurveyMonkey ankete ili slične alate kojima ćete u kratkom roku, i na korisniku ugodan način, moći prikupiti dovoljan broj komentara svojih klijenata te dobiti jasniji uvid u želje i potrebe vaših kupaca. Upoznajte ih i pružite im ono što im treba!