Kako su se prošlogodišnjoj promjeni trendova u online kupovini prilagodila djeca i njihovi roditelji koji su zbog obveznih epidemioloških mjera veliki dio svog slobodnog vremena proveli kod kuće? Jesu li u većoj mjeri igračke kupovali online kako bi što ugodnije proveli vrijeme u četiri zida? Analizirajući snažno prisutan trend kupnje igračaka, podaci Jeftinije.hr ukazuju na potencijal duljeg trenda odnosno normalizacije kupnji proizvoda iz segmenta igračaka putem interneta!

Kako se mijenjaju navike kod kupovine igračaka?

Promatrajući podatke Jeftinije.hr za segment kategorije igračaka u Hrvatskoj se u 2019. otkriva porast potražnje za više od 74 % (u usporedbi s 2019) što je više od prosječnog povećanja online potražnje za navedenu godinu.

Kada nastavimo s pregledom zanimanja za kupnju dječjih igračaka u pandemijskoj 2020. godini, primjećujemo značajan porast potražnje koji je, u usporedbi s godinom ranije, bio veći za čak 94 %! Zanimljiva je i usporedba s našim susjedima u Sloveniji kod kojih je u 2020. (u usporedbi s 2019) potražnja za igračkama porasla za jednako impresivnih 63 % (u usporedbi s 2019).

Koje igračke potrošači kupuju putem interneta?

U posljednjih pet godina LEGO je zabilježio najveći rast prodaje proizvoda upravo u 2020. godini snažno obilježenoj ograničenjima i epidemijskim mjerama. Porast potražnje za kultnim kockicama pripisuje se povećanom vremenu provedenom kod kuće gdje su djeca kao i roditelji tražili različite načine za zabavu i korisno provođenje vremena. A u kojem se točno trenutku povećalo zanimanje za LEGO kockama? Jesu li se promijenile navike kupaca u kategoriji igračaka i kako to možemo vidjeti?

Najveće zanimanje za igračkama potrošači tradicionalno pokazuju u studenom i prosincu kada roditelji odabiru božićno-novogodišnje darove za svoju djecu. U 2020. smo primijetili skok u mjesecima prvog zatvaranja države (posebno u ožujku). Nakon toga je uslijedio izniman skok u studenom, koji je značajno premašio potražnju prethodnih godina što ukazuje na potencijalno novi trendnormalizaciju online kupnje igračaka – koju primjećujemo i na Jeftinije.hr gdje sve veći broj web trgovina u svojoj ponudi ima upravo proizvode iz te kategorije.

U Hrvatskoj je u studenom prošle godine zabilježen skok potražnje od 83 postotna boda (u usporedbi s 2019), a u Sloveniji se potražnja za LEGO kockama u studenom i prosincu prošle godine udvostručila u odnosu na isto razdoblje godine ranije – bila je za 102 postotna boda veća.

Koliko roditelji troše na kupnju kockica?

Uz porast potražnje, moguće je primijetiti i porast prosječnog iznosa kojeg su potrošači spremni potrošiti na set Lego kockica. To se može objasniti relativno višim iznosom košarice, ali istovremeno to možemo pripisati i dugoročnom trendu kojeg očekujemo s obzirom na podatke. U Hrvatskoj se košarica pri kupnji omiljenih kockica povisila s 486,10 kn na 539,80 kn dok je u Sloveniji porasla s 78,80 € na 86,40 €.

Iskoristite podatke o potražnji i brojne mogućnosti isticanja proizvoda. Za više informacija koje će vam pomoći povećati prodaju, dostupni smo vam za konzultacije ili (video) sastanak na info@jeftinije.hr.

Objavite svoje proizvode na najvećem hrvatskom portalu za usporednu kupovinu!

Pridružite se više od 301 web trgovina s preko 1.572.938 dnevno aktivnih ponuda.

Na Jeftinije.hr također možete odabrati različite formate oglašavanja i dodatno istaknuti ponudu!

Odaberite napredne mogućnosti oglašavanja i obratite se kupcima koji su u procesu kupnje.