Potražnja za hranom i proizvodima za njegu i zdravlje kućnih ljubimaca počela je rasti još u ožujku. Podaci posljednjih godina ukazuju na to da će se vrhunac potražnje dogoditi u travnju i ključno je stoga da odmah započnete s pripremama. Privucite pozornost potrošača na vašu web trgovinu i proizvode, pametnim i učinkovitim rješenjima koje smo vam pripremili u članku u nastavku.

U članku ćete otkriti:

  • kada je najveća potražnja za proizvodima za kućne ljubimce
  • koji su brandovi hrane za ljubimce bili najtraženiji u 2020.
  • što je za kupce odlučujući faktor kupnje
  • koliko se u 2020. promijenila prosječna vrijednost kupnje.

Da biste pristupili cijelom članku morate samo ispuniti donji obrazac!

Slanjem obrasca suglasni ste s:

* Klikom na gumb "ŽELIM PRIMATI NOVOSTI" dozvoljavam praćenje mojih aktivnosti i interesa alatima za marketinšku automatizaciju.

* S primanjem personaliziranih poruka i ponuda.

S primanjem Shopper's Mind sadržaja.

Slanjem podataka potvrđujete da se slažete Općim uvjetima. Svrhe obrade, način pohrane i zaštite osobnih podataka te vaša prava opisani su u Pravilima o privatnosti.