Nedavno popuštanje mjera, a još više ono koje se očekuje od 1. ožujka potaknut će mnoge na kratka putovanja i izlete. Pred nama je sezona sunčanih dana i toplog proljetnog vremena koje će doprinijeti sve češćem i brojnijem odlasku na planinarenje i potaknuti izletnike da se na svoja putovanja upute automobilima.
Na što sve misle potrošači prije odlaska na izlet, što sve pretražuju na internetu, što kupuju još prije nego što se proljeće pokaže u svoj svojoj punini? Prije svega – što učiniti sa svim tim informacijama, ekipa Jeftinije vam otkriva u nastavku …
Gume
PRVO OBLAČIMO NAŠE LIMENE LJUBIMCE…
Podaci pokazuju da su kupci posljednjih nekoliko godina, zbog klimatskih promjena i sve blažih zima, odlučili temeljito istraživati izbor ljetnih guma i do 1-2 mjeseca prije potrebne sezonske zamjene zimskih guma ljetnima.
Potražnja za gumama
Već od veljače kupci aktivno istražuju i pregledavaju ponudu guma na internetu. Iznimno je važno da web trgovci na vrijeme izaberu neku od brojnih mogućnosti isticanja proizvoda na , kanalu s najvećom mogućnosti konverzije, te da osiguraju vidljivost svojih proizvoda u pravom trenutku – upravo onda kada ih potrošači pretražuju. Obratite se info@jeftinije.hr i dobit ćete sve što vam je potrebno za aktivno i uspješno osvajanje novih kupaca.
KOGA KUPCI PRIMJEĆUJU KADA TRAŽE NOVI PROIZVOD?
Uvid u najtraženije brandove guma odlična je prilika za prepoznavanje potencijala ili eventualne propuštene prilike koju trgovci mogu iskoristiti pravodobnim oglašavanjem na platformi. Koje brandove najčešće pretražuju posjetitelji najveće platforme za usporedbu cijena u regiji? Jeste li među njima i vi? Gdje je vaša konkurencija? Ove godine možete biti sigurni da će potrošači još ranije nego prethodnih godina krenuti s pretraživanjem guma, zato poduzmite potrebne korake i pobrinite se da se ne odluče za konkurentsku ponudu.
Sportovi na otvorenom
NEKA IZLET BUDE AKTIVAN – UZ ODGOVARAJUĆU SPORTSKU OPREMU
Proteklih je mjeseci bilo razdoblja tijekom kojih je bilo gotovo pa nemoguće odlaziti na izlete. S obzirom na najavljivano popuštanje mjera, i još više zbog toplih mjeseci pred nama brojni će se prtljažnici puniti sportskom opremom! Za kupnju nove odjeće i obuće morat će se svakako pobrinuti trkači kojih je već i ovih dana sve više na vanjskim terenima. Na svake godine primjećujemo znatan porast pretraživanja opreme za trčanje, planinarenje i biciklizam najkasnije do ožujka. Zanimanje potrošača za takvom vrstom opreme ostaje visoko sve do kolovoza.
Tako se na početku proljeća fokus online pretraživanja s opreme za zimske sportove pomiče na – opremu za sportove u kojima se bavimo na otvorenom. Najuočljiviji je porast potražnje tijekom ožujka, a visoki stupanj potražnje ostaje sve do kolovoza.
Potražnja za treking / cross biciklima
Potražnja za ženskom obućom za trčanje
Još smo 2020. (u usporedbi s godinom ranije) primijetili visoki porast potražnje za sportskom opremom za ugodno i sigurno bavljenje sportskim aktivnostima na otvorenom. Na taj rast nije niti utjecala pandemija već kontinuirani rast online kupovine. Već tada je potražnja za gradskim biciklima dosegla 461 postotni rast, a za dječjim biciklima rast je iznosio čak 478 %! U svjetlu nove stvarnosti i gotovo potpune selidbe kupovine na internet, možemo očekivati da će se trend rasta još značajno povećati!
Što su Hrvati spremni kupiti?
Zanimljiva je činjenica da su u 2019. potrošači najčešće pretraživali JD Bug sklopivi e-bicikl | 142004 Crna EK16 prosječne cijene = 3.559,00 kn. U 2020. najpopularniji je bio eko friendly bicikl za urbane gradske sredine Nilox E Bike X1 – električni bicikl – prosječne cijene = 4.490,00 kn.
Na drugom mjestu našao se bicikl CUBE AIM BLACK´N´RED 2020 prosječne cijene 2.999,00 kn a na trećem Magnet Ženski gradski bicikl Beautiful 26″ – prosječne cijene = 1.093,30 kn.
Budite spremni, potrošačima ponudite upravo ono što će početi pretraživati u idućim danima i tjednima. Osigurajte sebi odličnu prodaju u nadolazećim mjesecima i privucite kupce koji su spremni platiti proizvode koji su im potrebni i koje žele kupiti.
zaberite jednu od brojnih mogućnosti isticanja proizvoda na , kanalu s najvećom mogućnošću konverzije u onom pravom trenutku – kada potrošači pretražuju vaše proizvode. Javite nam se na info@jeftinije.hr s bilo kojim pitanjem i dobit ćete sve potrebne informacije o mogućnostima isticanja vaših proizvoda i oglašivačkih aktivnosti.