Podaci pokazuju da su Black Friday kupnje započele!

Bliži se praznik povoljnih ponuda – Black Friday odnosno Crni petak s kojim započinje i razdoblje blagdanske shopping groznice. Web trgovci su proteklih godina toliko navikli potrošače na Black Friday dnevne ili tjedne popuste da mnogi od njih sada odgađaju svoje kupnje kako bi mogli iskoristiti što povoljnije cijene odabranih proizvoda. Ove smo godine analizirali podatke na Jeftinije.hr i primijetili nekoliko zanimljivih trendova uoči Black Friday-a. 

Možda ćete se nakon pregleda kretanja potražnje online kupaca lakše odlučiti o tome koji ćete segment proizvoda ove godine istaknuti povodom Crnog petka i koje proizvode s najvećom mogućnosti prodaje ponuditi potrošačima na platformi s iznimnom konverzijom – Jeftinije.hr?

Ako vas zanimaju mogućnosti pravovremenog isticanja i oglašavanja kontaktirajte podrska@jeftinije.hr.

Usporedili smo podatke o potražnji u razdoblju prošlogodišnjeg Crnog petka i trenutnih trendova potražnje. Moguće je primijetiti da se proizvodi u tradicionalno popularnim kategorijama, oni koje potrošači uglavnom i pretražuju za vrijeme Black Friday akcija – traže već sada! Trend online kupnje ove godine pokazuje rane kupnje potrošača koji su ove godine zbog inflacije i nesigurnih ekonomskih prilika još oprezniji i žele si osigurati povoljnu cijenu proizvoda koje planiraju odnosno, žele kupiti.

U gotovo svim kategorijama može se primijetiti rast potražnje uoči nadolazećeg Black Friday-a. Tako je zanimanje za kupnju krajem prošlog tjedna, u usporedbi s tjednom ranije, u kategoriji igraćih konzola poraslo za 76 %. Veliki skok potražnje primjetan je i u kategorijama blagdanskih dekoracija kod kojih je potražnja za božićnim drvcima porasla za 119 %, a za božićnom rasvjetom za 115 %. Porasla je i potražnja za zimskim gumama (koje su za vrijeme prošlogodišnjih Black Friday akcija bile jedan od najtraženijih proizvoda) i to za 33 % u odnosu na tjedan ranije.

 

Potrošači su u potrazi za skupljim uređajima

Kao i svake godine do sada, i ove će se godine za vrijeme Black Friday akcija potrošači odlučivati za kupnju tech proizvoda i velikih kućanskih aparata. To je razvidno i iz povećanja potražnje za LCD/LED televizorima za kojima je potražnja porasla za čak 55 % u usporedbi s tjednom prije. Porasla je i potražna za perilicama rublja i to za 28 %, ali i za hladnjacima i zamrzivačima i to za 34 %.

Potražnja za pametnim telefonima, koji su tijekom cijele godine pri samom vrhu najtraženijih segmenata proizvoda, potražnja je porasla za 18 %, slušalice su zabilježile porast potražnje do 20 % dok je potražnja za pametnim satovima (jednim od najpopularnijih prošlogodišnjih izbora blagdanskih poklona) porasla za 7 %.

Online kupci su već u niskom startu, zato nemojte oklijevati. Budite inovativni i velikodušni sa svojom ponudom, neka pronađu vaše proizvode upravo u onom trenutku u kojem ih traže – a to je sada! Za više informacija oko isticanja vaših proizvoda na Jeftinije.hr pišite nam na podrska@jeftinije.hr – s veseljem ćemo vam pomoći iskoristiti najbolje od razdoblja prije i tijekom Black Friday-a!