Potrošači u Hrvatskoj pokazuju povećano zanimanje za podnim oblogama, potražnja je značajno premašila onu iz 2020. Prethodni smo godina povećanu potražnju za podnim oblogama mogli primijetiti svake godine u svibnju. Nakon toga, zanimanje bi se smanjilo u lipnju i ostalo poprilično niskim do veljače, ožujka. Ali ne i ovog ljeta! Od manjeg pada potražnje u lipnju, primijetili smo veliki porast u srpnju i kolovozu, a ni tijekom rujna potražnja nije usporila što ukazuje na potpuno novi trend prodaje podnih obloga.
A što su hrvatski kupci pretraživali u proteklom mjesecu u kategoriji podnih obloga? TOP proizvod su bile: sive prugaste samoljepljive podne obloge 55 kom PVC 5 11 m2. Na ljestvici najpopularnijih, našli su se i ovi proizvodi: PVC Podne Obloge 5 26 m2 Boja Svijetle Hrastovine, samoljepljive Podne Obloge PVC 5,02 m2 Tamno Sive, samoljepljive podne obloge PVC 5 11 m2 crne mramorne i samoljepljive Podne Obloge PVC 5,02 m2 Boja Svijetle Hrastovine.
Čini se da hrvatski potrošači nemaju omiljeni brend podnih obloga jer su najpopularniji proizvodi oni koji pripadaju skupini GENERIČKIH PROIZVODA. Slijede ih brendovi: VIDAXL, AMBIA GARDEN, GREY i robna marka MONO.
Ako želite znati više o spomenutoj kategoriji ili želite dobiti uvid u bilo koju drugu kategoriju proizvoda, pišite nam na e-mail podrska@jeftinije.hr. Rado ćemo vam pomoći i odgovoriti na sve vaše upite. Nemojte odgađati 🙂