Što se trenutno događa na hrvatskom ecommerce tržištu? Zašto je potražnja za sušilima za kosu tako dramatično porasla i to baš tijekom ljetnih mjeseci? Na Jeftinije.hr primjećujemo da se trend kupnje sušila za kosu i uređaja za oblikovanje kose mijenja s godinama. Dok smo 2019. primijetili prvi manji porast potražnje za sušilima za kosu u proljetnim mjesecima, a drugi veći tijekom jeseni, veliki je skok zabilježen u 2020. U pandemijskim uvjetima potrošači su se za kupnju sušila za kosu najčešće odlučivali u travnju i svibnju, tijekom prvog lockdowna. Potražnja je ponovno porasla tijekom jesenskog vala kada su frizerski saloni ponovno bili zatvoreni.
2021. godina nas je iznenadila novim trendom – ne samo da je potražnja za sušilima za kosu strahovito porasla u ožujku, znatno premašivši godinu ranije, u kolovozu je ponovno počela rasti potvrdivši time trend nove stvarnosti u kojem je online kupovina konstanta i u kojem potražnja raste bez obzira na vanjske okolnosti. Stiliziranje kose očito ne mari za epidemiološku situaciju.
I što su online kupci željni uredne i stilizirane frizure najčešće pretraživali u posljednjem mjesecu? Prvo mjesto na TOP 5 ljestvici proizvoda zauzelo je sušilo za kosu DYSON Supersonic HD03 Red/Nickel + New Packaging, 371874, a slijedili su ga: PHILIPS sušilo za kosu HP8232/00, sušilo za kosu REMINGTON D3010, sušilo za kosu DYSON SUPERSONIC Iron/Fuchsia HD03 + novo pakiranje in Remington D5219 Your Style u setu.
Najpopularniji brend među sušilima za kosu u Hrvatskoj trenutno je REMINGTON, a uz njega potrošači najviše pretražuju i brendove: PHILIPS, DYSON, BABYLISS i ROWENTA.
Ako želite znati više o spomenutoj kategoriji ili želite dobiti uvid u bilo koju drugu kategoriju proizvoda, pišite nam na e-mail podrska@jeftinije.hr. Rado ćemo vam pomoći i odgovoriti na sve vaše upite. Nemojte odgađati 🙂