Prije svega nekoliko mjeseci teško bi mogli zamisliti današnju realnost, razinu digitalizacije rada i obrazovanja koju smo doživjeli praktički preko noći. Online pretraživanja i kupovine postale su dio svakodnevice naših ciljanih potrošača. Online prodaja raste iz godine u godinu za više od 30 % i to zadnjih pet godina bez ekstremnih vanjskih utjecaja. Sada smo se našli u situaciji u kojoj su se svi potrošači preselili na internet! Ako sa svojim proizvodima još uvijek niste prisutni u online svijetu, možda je upravo sada posljednji trenutak da to i napravite, posebno zato što se struktura potražnje za proizvodima u segmentima računala i školske opreme značajno promijenila u korist online kupovine!
Internet ostaje realnost unatoč otvaranju fizičkih trgovina
I prije trenutne situacije, kupovina u fizičkim trgovinama nije bila najučinkovitije i najbolje rješenje. Trenutno još i više, jer su novi standardi kupovine značajno utjecali na skraćivanje kupovnog iskustva. Potrošači moraju čekati prije ulaska u trgovinu, suočeni su s različitim ograničenjem kretanja, a istovremeno je prisutan i strah susretanja s drugim, nepoznatim kupcima. Savjetovanje prodavača je ograničeno, a upravo je taj savjetodavni aspekt mnogima bio jedan od glavnih razloga kupovine u fizičkoj umjesto u web trgovini.
MEĐUTIM, AKO POTROŠAČIMA U PRAVOM TRENUTKU PONUDITE UPRAVO ONO ŠTO IM TREBA, PONOVNO OTVARANJE FIZIČKIH TRGOVINA VAS NEĆE UGROZITI.
Sezona potražnje za računalnim proizvodima počela je puno ranije nego što smo navikli
Na , u prognozama nadolazećih sezona, od velike su nam pomoći analize pretraživanja iz prijašnjih godina. Ove je godine to posve drugačije.
Priprema kućnih ureda i učionica u dječjim sobama preko noći je iziskivala veće investicije u ožujku i travnju. I zato smatramo da je ovogodišnja stvarna sezona u kategoriji računala – već počela.
Već krajem ožujka bilo je moguće primijetiti izniman rast potražnje za proizvodima poput računala i dodatne opreme.
S ciljem neometanog rada od doma, morali su se opremiti kućni uredi. Za mnoge je to značilo kupnju potpuno novog računala ili laptopa što pokazuju i podaci u nastavku.
Kako bi se olakšao rad od kuće i omogućilo neometano funkcioniranje video poziva, potrebna je bila i računalna oprema.
Nevjerojatan skok potražnje od čak 2332 %, bilo je moguće primijetiti kod web kamera. Dodatan razlog za brojne kupnje web kamera su i online kontakti s obitelji koja živi izvan granica Hrvatske.
Back to school je tijesno povezan s radom od kuće
Očekujemo da će školski pribor dosljednije pratiti uzorak prijašnjih godina, iako smatramo da potrošači neće tražiti iste proizvode . Svi već spomenuti proizvodi u kojima je zabilježen osjetan rast, uvelike su zamijenili potražnju za bilježnicama, udžbenicima i knjigama.
Unatoč djelomičnom povratku u školske klupe 11. svibnja, ne očekujemo da će otvaranje dovesti do većih promjena u potražnji. U škole su se vratili učenici nižih razreda osnovne škole, a 18. svibnja u škole se vraća i dio učenika srednjih škola. Još uvijek će se veliki dio nastave pratiti od kuće, a učenike uskoro očekuje i završetak školske godine koji istovremeno označava i početak sezone priprema za iduću školsku godinu..
TRGOVCI MORAJU RAZMISLITI O SVOJEM ASORTIMANU PROIZVODA I ODGOVARAJUĆEM NAČINU OGLAŠAVANJA
Pitanje budućih potreba potrošača u spomenutim kategorijama ovisi o obliku obrazovanja iduće školske godine. Možemo pretpostaviti da će se zbog sigurnosti nastava održavati u manjim skupinama, dijelom u školi, a dijelom kod kuće. Zato će grupe proizvoda povezane s radom od doma biti još uvijek vrlo važne, vjerojatno puno više nego su to bile u prošlosti, i zato predlažemo da trgovci jako dobro razmisle o asortimanu svojih proizvoda i odgovarajućem načinu oglašavanja. Ako će na jesen doći do najavljivanog drugog vala epidemije, potrošači će htjeti biti jako dobro pripremljeni.
Dječje sobe postaju pravi mali uredi što se vidi i u iznimnom rastu potražnje za pisaćim stolovima i stolicama. Rad od kuće odvija se u različitim prostorijama, zato treba razmisliti i o ponudi praktičnih, prenosivih proizvoda koji omogućuju fleksibilnost radnog prostora. Upravo će nastava koja će biti dijelom od kuće, dijelom u školi, zahtijevati proizvode s takvim karakteristikama.
U najviše su se prodavali školski ruksaci i kalkulatori, ove će godine biti malo drugačije. Zato temeljito i na vrijeme razmislite o širenju svoje ponude. Najzanimljivija će biti uredska oprema i obavezni dodaci za školovanje i rad od kuće te proizvodi prilagođeni različitim korisnicima i njihovim potrebama u danim okolnostima.
Proteklih tjedana mnogi su uvidjeli da je opremljenost printerima – postala neophodna. Primijetili smo da su se potrošači najradije odlučivali za multifunkcijske printere sa skenerima – jer je za ocjenjivanje i vraćanje dokumenata takav uređaj postao nezamjenjiv.
Povećala se i upotreba potrošnog materijala koji je ovaj put zamijenio bilježnice i udžbenike. Tako je moguće primijetiti rast pretraživanja tinta i papira za printanje. Kod takvih proizvoda osigurajte dovoljne količine zaliha.
Kupcima ponudite proizvode koje trebaju, tamo gdje ih pretražuju
Treba imati na umu da će potrošači pomno planirati svoje kupovine i bolje se informirati o skupinama proizvoda, brandovima, a prije svega o karakteristikama proizvoda. Kupovat će proizvode koji će im biti neophodni za neometan rad i školovanje od kuće.
Budite oprezni, pažljivo izaberite tražene proizvode i promišljeno investirajte u oglašavanje. Poštujte činjenicu da i na internetu morate nastupati kao savjetodavci. Razmislite o opisima proizvoda koje prodajete i ponudite informacije koje vaši kupci trebaju.
Iskoračite iz ustaljenih normi tradicionalnog oglašavanja i približite se samom žarištu kupaca koji i u ovom trenutku traže vaše proizvode – na . Tu smo kako bi vam ponudili relevantne informacije o tome što i na koji način ponuditi potrošačima.
Ako želite biti prisutni u pravom trenutku, ispunite donji obrazac i kontaktirat ćemo vas već isti dan!
Objava proizvoda na našoj stranici je POTPUNO BESPLATNA, plaćate samo preusmjeravanja koja vode neposredno u vašu web trgovinu, tako da je ukupan prihod na vašoj strani!
Istovremeno ne zaboravite da je ključ uspjeha u neprestanom praćenju konkurencije, a posebno za tu svrhu smo razvili alat s kojim možete pratiti aktualno stanje brandova i pretraživanje proizvoda po ključnim kategorijama za prijašnji dan/mjesec/tjedan. Isto tako, svima koji koriste naš alat, svakog jutra pripremamo redovita izvješća koja mogu pomoći u donošenju razumnijih odluka za povećanje online prodaje.