Poznajete li baš sve mogućnosti targetiranja na Facebooku?

1110

Oglašavate na Facebook-u? Ako da, nadam se da koristite mogućnost ciljnog oglašavanja koje može pomoći dosegnuti pravu skupinu potrošača.

»Hrvatska je premalena za napredno targetiranje« je rečenica koju često čujem od oglašivača koji obično ciljaju prije svega na temelju geografskih (npr. lokacija Hrvatska), demografskih (npr. žene, stare između 20 i 35 godina) ili psihografskih faktora (npr. s obzirom na već iskazane interese). Naime, često se dogodi da pretjeranim targetiranjem ciljnu skupinu toliko suzimo da je doseg samog oglasa potpuno zanemariv.

Ali svejedno – ova oglašivačka mreža pruža toliko naprednijih načina ciljanja i smatram da ih svakako vrijedi poznavati. 9. rujna Facebook je na svom blogu predstavio sasvim novu mogućnost targetiranja. Sada vam omogućuje da uz pomoć alata Lookalike Audiences u drugim državama potražite potrošače koji imaju slične karakteristike kao i vaši kupci.

Isto tako, ako mislite da ova novost vama nije relevantna s dozvolom Wordstream-a s vama dijelim infografiku koja prikazuje sve ostale mogućnosti targetiranja. Definitivno ju se isplati isprintati i držati negdje blizu zaslona kao dobar podsjetnik da nove kupce možemo pronaći i u drugim prostranstvima mreže pored onih na koje smo navikli.

Više pogledajte u infografici:
facebook-ad-targeting-options-infographic-wordstream_1

Izvor: wordstream.com

Članak je preveden sa Shopper’s Mind Slovenija – smind.si.

Zanima vas više?

Pročitajte i: