Na koje se starosne skupine potrošača trebate usredotočiti?

Ako se bavite web prodajom, vjerojatno već dobro znate da je za uspješno poslovanje ključno ispravno definiranje ciljnih skupina. Podaci istraživanja kupovnih navika Shopper’s Mind 2016 pomoći će vam u planiranju poslovne strategije i otkriti u kojim je starosnim skupinama udio web kupaca najveći, ali i u kojim skupinama postoji dodatni potencijal za rast!

Podaci istraživanja otkrivaju uvid u kupovne navike potrošača podijeljenih u 5 starosnih skupina: 12 do 24 godine, 25 do 34 godine, 35 do 44 godine, 45 do 54 godine i 55 do 65 godina. U skupini 12 – 24 godine 92 % ispitanika ima iskustvo kupovine na internetu, od čega 52 % obavi barem jednu kupovinu mjesečno, 18 % ih kupuje redovito, a 22 % povremeno. Među potrošačima od 25 – 34 godine kada stupaju u glavnu potrošačku životnu fazu, ima 92 % online kupaca. Prema očekivanjima, u ovoj demografskoj skupini ima i najviše intenzivnih kupaca koji barem jedno mjesečno obave kupnju putem interneta.

STAROSNE SKUPINE POTROŠAČA OD 12-24 GODINE I 25 – 34 GODINE PREDSTAVLJAJU NAJVAŽNIJU CILJNU SKUPINU NA PODRUČJU INTERNET PRODAJE

Devet od deset korisnika interneta u starosnoj skupini između 34 – 44 godine kupuje putem interneta, 52 % kupuje intenzivno, petina ispitanika kupuje redovito, a 19 % povremeno. Među ispitanicima od 45 – 54 godine najmanji je udio web kupaca i to 75 % od koji 41 % kupuje intenzivno, 21 % redovito, a 23 % povremeno. U starosnoj skupini od 56 – 65 godina osam od deset ispitanika kupuje online, ali tek trećina svoje kupnje obavlja jednom mjesečno, redovito na internetu kupuje četvrtina ispitanika dok petina njih kupuje povremeno.

graf-ucestalost-internet-kupnji-01-696

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 barem-jednom-zavrsilo-kupovinu

Zanima vas više?

Pročitajte i: