Ako se bavite web prodajom, vjerojatno već dobro znate da je za uspješno poslovanje ključno ispravno definiranje ciljnih skupina. Podaci istraživanja kupovnih navika Shopper’s Mind 2016 pomoći će vam u planiranju poslovne strategije i otkriti u kojim je starosnim skupinama udio web kupaca najveći, ali i u kojim skupinama postoji dodatni potencijal za rast!
Podaci istraživanja otkrivaju uvid u kupovne navike potrošača podijeljenih u 5 starosnih skupina: 12 do 24 godine, 25 do 34 godine, 35 do 44 godine, 45 do 54 godine i 55 do 65 godina. U skupini 12 – 24 godine 92 % ispitanika ima iskustvo kupovine na internetu, od čega 52 % obavi barem jednu kupovinu mjesečno, 18 % ih kupuje redovito, a 22 % povremeno. Među potrošačima od 25 – 34 godine kada stupaju u glavnu potrošačku životnu fazu, ima 92 % online kupaca. Prema očekivanjima, u ovoj demografskoj skupini ima i najviše intenzivnih kupaca koji barem jedno mjesečno obave kupnju putem interneta.
STAROSNE SKUPINE POTROŠAČA OD 12-24 GODINE I 25 – 34 GODINE PREDSTAVLJAJU NAJVAŽNIJU CILJNU SKUPINU NA PODRUČJU INTERNET PRODAJE
Devet od deset korisnika interneta u starosnoj skupini između 34 – 44 godine kupuje putem interneta, 52 % kupuje intenzivno, petina ispitanika kupuje redovito, a 19 % povremeno. Među ispitanicima od 45 – 54 godine najmanji je udio web kupaca i to 75 % od koji 41 % kupuje intenzivno, 21 % redovito, a 23 % povremeno. U starosnoj skupini od 56 – 65 godina osam od deset ispitanika kupuje online, ali tek trećina svoje kupnje obavlja jednom mjesečno, redovito na internetu kupuje četvrtina ispitanika dok petina njih kupuje povremeno.
Zanima vas više?
Pročitajte i: