Najveće i najljepše blagdansko vrijeme je tik pred vratima. I kao i svake godine, kupci se osim darivanju i primanju poklona, vesele i zajedničkim trenutcima s najmilijima. Istovremeno, pregledavaju i – potpuno nove, srcedrapajuće i razigrane božićne reklame.

Kako će trgovci svojim kupcima dočarati čarobnu božićnu atmosferu uz pomoć snažne reklamne poruke i tako napraviti korak dalje u svom brandingu? Trenutak je pravi, vi se želite predstaviti kao pravi izbor, a potrošači vole pravu blagdansku atmosferu. Vrijedi naučiti dobre prakse od onih koji su se već susreli s istim nedoumicama. Zato ćemo se ovaj put fokusirati na sastavne dijelove nekih od najuspješnijih božićnih oglasa. Isprobajte i sami koji trik 🙂

Zašto su baš XMAS oglasi, koji, usput rečeno, najčešće ni ne prikazuju proizvode već se koncentriraju na veće pojmove i koncepte poput – ljubavi, tako popularni?

Zato jer je božićno vrijeme – vrijeme povezivanja, a oglasi i reklame koje kroz TV ekrane ili digitalne medije u naš dom donose toplinu, ljubav, povezanost i prihvaćanje sa sobom nose i snažan emocionalni naboj. Zahtjevni potrošači posljednjih godina ne očekuju da božićni oglas predstavi proizvode koje trgovac želi prodati, niti žele da im se ponude jeftine (ili povoljnije) ponude (barem ne onako kako to očekuju s Black Friday akcijama), već žele pravo emotivno putovanje kroz sjećanja i iskustva te pokazivanje povezanosti među nama, žele pozitivne odnose, presliku svojih vrijednosti, žele bliskost …

KAKO NAPRAVITI DOBAR BOŽIĆNI OGLAS?

Ispričajte dobru priču

Što je bolje od reklame s filmskom pričom? Neka ona priča koju želite predstaviti u XMAS kampanji bude jasna, ali prije svega neka bude u stanju probuditi emocije, ganuti potrošača, potaknuti ga na razmišljanje i potvrditi da su povezanost i toplina ti koji će osvijetliti i najmračniji dan. Duhovita priča, humorističan zaplet ili iznenađujući završetak, sve su to elementi koje vrijedi uključiti. Dobar primjer je oglas:

John Lewis - poklon koji će se svidjeti svima:

Emocije, emocije i opet – emocije!

Koliko god vam se činili zahtjevnima, i kupci su samo ljudi i emocije su te koje ih pokreću. Svakako, prosinac je prav vrijeme za intenzitet osjećaja koje želimo i očekujemo. Neka budu središnji element vaše reklamne poruke, bilo da se radi o jednostavnom veselju i predblagdanskom uzbuđenju, tuzi ili osjećaju povezanosti. Važan je svaki osjećaj tijekom ovog blagdanskog razdoblja, makar to bila usamljenost Bounty čokoladice:

Celebrations - Usamljenost

John Lewis - Neočekivani gost:

Jasan branding

Kad je riječ o XMAS kampanjama, apsolutni pobjednik uspješnog brandinga je Coca-Cola i njen djed Božićnjak kojeg je teško, ako ne i nemoguće nadmašiti. Međutim, dosljedna uporaba određenih motiva kroz duži niz godina, ojačat će vaš branding i osigurati vašu vidljivost u nadolazećim božićnim sezonama. Na Jeftinije.hr smo ove godine, na primjer, odlučili iskoristiti isti oglas za našu Black Friday kampanju i za božićnu kampanju. U obje smo reklame upotrijebili prepoznatljiv ženski glas u pokušaju da dodatno osnažimo prepoznatljivost branda.

Jeftinije.hr – darivanje s inspiracijom:

Božićni oglas u kojem kupnja poklona nije samo još jedan u nizu zadataka već čin povezivanja ili darivanja s inspiracijom:

Potrošaču će biti lakše prizvati u sjećanje vaš brend ako uvijek ustrajete u upotrebi vašeg imena, karakteristika ili vrijednosti koje vas predstavljaju. Odličan primjer za to su i oglasi trgovačkog lanca ALDI koji se iz godine u godinu nastavljaju i nadograđuju priču o Kevinu mrkvi:

ALDI - toplina, ljubav:

Jasan branding možete postići isticanjem dodanih vrijednosti koje vaši kupci dobivaju u blagdansko vrijeme. Na Jeftinije.hr smo ove godine predstavili Čarobnjaka za poklone tj. Gift Advisor koji potrošačima omogućuje darivanje prepuno inspiracije:

U božićno vrijeme svi očekujemo emocije i sretne završetke, nema razloga da svojim kupcima ne ponudite i jedno i drugo, a da ih usput i ne impresionirate. Pobrinite se za svoj oglas, a mi ćemo se pobrinuti za vašu vidljivost i istaknutost na Jeftinije.hr. Kontaktirajte podrska@jeftinije.hr i pomoći ćemo vam da ovi blagdani budu uspješni i ispunjeni zadovoljstvom.