Pandemija nije samo radikalno promijenila kupovne navike potrošača i svijet trgovine gotovo u potpunosti preselila na internet, već je utjecala i na sposobnost racionalnog rasuđivanja. Priznajem – i sama sam ogledan primjer posljednje tvrdnje, gubitka zdravog razuma tijekom izolacije. Mogu li vam ispričati kako je to izgledalo u praksi?

Majka troje male djece u razdoblju lockdowna, ograničenja kretanja, policijskog sata, školovanja na daljinu, zatvaranja vrtića s istovremenim radom od doma za najveći i najbolji portal za online kupovinu u regiji – suočila se sa stvarnošću na potpuno nov način. Dijametralno suprotan od njenih ranijih, promišljenih i razboritih odluka. Obiteljski život i usklađivanje poslovnog i društvenog života od nje su i ranije zahtijevali veliku energiju. Međutim, nebrojene obveze koje su se tijekom pandemije preselile među kućne zidove postale su još brojnije… Razumno bi bilo očekivati da će napori biti usmjereni prema pronalaženju olakšanja, pomoći, smanjenju očekivanja i popisa obveza. Ali ne. Ne ovaj put.

U razgovoru sa susjedom, preko živice, sve naravno na propisnoj udaljenosti, prisjećajući se nekadašnjeg „normalnog“ života kada smo barem poslijepodneva i vikende mogli provoditi u gužvama, stiskati se i podržavati (psihički i fizički) čvrsto je i odlučno (poput usamljenog djeteta bez prijatelja kojem mama u školski ruksak ne spakira paket lizalica) poželjela – štene! Što štene, psa, velikog psa, mrcinu koja može pojesti nju i sve troje djece zajedno.

True story. A stvarno nisam luda – istraživanja pokazuju da se tijekom lockdowna značajno povećao broj vlasnika kućnih ljubimaca koji su se u toj ulozi našli prvi put (Izvor: https://www.bbc.com/news/business-56362987). Nevjerojatnih 3.2 milijuna životinja je pronašlo svoj novi dom tijekom dva britanska lockdowna. Vjerojatno nagađate što je razlog da se odjednom ljubav prema životinjama izrazila masovnim udomljavanjem napuštenih životinja ili kupovinom kućnih ljubimaca. 74% novih ponosnih vlasnika u velikoj Britaniji priznaje da je kućni ljubimac pozitivno utjecao na njihovo mentalno zdravlje tijekom izolacije, da im je uljepšao monotone dane i smanjio osjećaj usamljenosti.

Je li neuki vlasnik nužno i neuki kupac?

Nije sve ružičasto i pahuljasto. Mnogi su, uz radost i veselje druženja s novim prijateljem, otkrili da je briga za njega dosta zahtjevnija od onoga što su očekivali. Više od trećine novih vlasnika izjednačilo je brigu i obveze oko kućnog ljubimca s brigom o bebi! A čak petina njih je odgoj kućnog ljubimca opisala kao izuzetno veliki izazov. Nažalost, kao rezultat toga, oko 5 % kućnih ljubimaca je ostalo bez doma …

Tako je u Britaniji. Što učiniti u Hrvatskoj da izbjegnemo tragične scenarije uzrokovane neiskustvom vlasnika? Ovaj put smo se odlučili za kampanju o:

      • Hrani i proizvodima za njegu kućnih ljubimaca s najvećom potražnjom,
      • TOP brendovima kojima vaši kupci najviše vjeruju te
      • Prosječnim cijenama kupnje.

Savjete i iskustva podijelile su s nama naše velike, najveće ljubiteljice mačaka – Ana i živa. Ponekad rad kod nas podrazumijeva i vještine superjunaka!

Pročitajte i upoznajte potrebe svojih kupaca. Znate već, riječ je o mačićima!

Što trenutno macama treba?

Podaci Jeftinije.hr pokazuju da se u posljednje vrijeme vlasnici mačaka u Hrvatskoj, kada je riječ o proizvodima za njegu i kozmetiku, najčešće odlučuju za brend BAYER. Spomenuti je brend u posljednjih 30 dana zauzeo prvo mjesto po popularnosti što i ne čudi ako znamo da nudi sezonski aktualne proizvode poput repelenata i zaštite od nametnika. Upravo je jedan takav proizvod i najtraženiji TOP PROIZVOD: BAYER ogrlica protiv buha i krpelja za mačke i male pse Foresto (38cm). 

Među TOP 5 najpopularnijih robnih marki prošlog mjeseca našli su se i brendovi: ADVANTAGE, PRIMAVET KFT, SPOT ON i FYPRYST.

Čime svoje vjerne prijatelje njeguju vlasnici pasa?

Trenutno su kod vlasnika pasa aktualne kupnje proizvoda za njegu i kozmetiku brenda VIDAXL. Među 5 najpopularnijih brendova našli su se i: WAHL, BAYER, FURMINATOR i brend CAMON.

Kakvu hranu trebaju, žele i dobivaju mace hrvatskih potrošača?

Ana s Ceneje

Volim kupovati online jer tako mogu kupiti veću količinu hrane i pijeska i napraviti zalihe. Sviđa mi se veliki izbor brendova i proizvoda jer su mace prilično zahtjevne i brzo se zasite iste vrste briketa i zato im svakih nekoliko mjeseci moram ponuditi različitu hranu. Ako ista web trgovina nudi više različitih vrsta hrane, naručujem tamo!

Prvi izbor hrane za mačke je brend WHISKAS, a slijede je brendovi: Felix, Friskies, Happy Cat I Royal Canin. Među vlasnicima mačaka najveća je potražnja za Whiskas hranom za mačke Perutnina, žele, BONUS, 24 komada.

Živa s Ceneje

Većinu hrane za mačku kupujem online jer tako mogu dobiti najveću vrijednost za novac. S obzirom na to da kupujemo uglavnom istu hranu, mogu iskoristiti dodatni popust na količinu kojeg nude neke trgovine, ili uz narudžbu dobiti besplatan poklončić. Zbog zdravstvenih poteškoća (nažalost) uvijek biram istu veterinarsku hranu, ali ponekad macu počastimo s nekom fonom poslasticom – najčešće su to posebni štapići koji služe i za njegu zubiju (https://www.ceneje.si/Izdelek/17771528). Od svih proizvoda, najveći hit kod nas je loptica za hranjenje koju napunimo hranom ili poslasticama – maca tako sporije jede, a usput mora malo razgibati i moždane vijuge. Savjet: lopticu navečer pospremite da se ne bi usred noći budili zbog buke kotrljanja i udaranja loptice u zid. Ovo savjetujem iz vlastitog iskustva :D!

Hrana koju kućni ljubimci konzumiraju ima najveći utjecaj na njihovo opće stanje, mogućnost podnošenja stresa i napora, očuvanje imuniteta te sposobnost životinje da se obrani od različitih bolesti. Zdravlje i izgled naših čupavaca nisu sami po sebi razumljivi pa vlasnici ulažu puno vremena na pažljiv odabir hrane koju će njihov ljubimac rado jesti. U ogromnom izboru prehrambenih proizvoda za ljubimce, kupci traže i kupuju one koji odgovaraju specifičnim potrebama njihovog dlakavog ili pernatog prijatelja. 

U posljednja su četiri tjedna hrvatski kupci najviše tražili hranu za pse brenda ACANA koji nudi veliki izbor prehrambenih proizvoda namijenjenih različitoj starosti, veličini, životnom stilu i posebnim potrebama pasa.

Nakon Acane, slijedi brend Happy Dog, a visoko povjerenje kupaca imaju i brendovi: Royal Canin, Pedigree i Orijen.

Kupci su za kućne ljubimce spremni odvojiti veće iznose

Prosječna cijena kupnje tijekom prvih mjeseci 2021. iznosila je 440,60 kn. S obzirom na to da je prošle godine potražnja svoj vrhunac dosegla u ožujku i travnju, možemo očekivati da će ove godine i vrijednost košarice biti veća jer potražnja iz godine u godinu nezaustavljivo raste. U 2019. prosječna cijena kupnje je iznosila 407,90 kn, a u 2020. 434,00 kn.

Imate li u svojoj web trgovini najtraženije brendove proizvoda za kućne ljubimce? Kako biste i sami postali TOP odabir online kupaca, izaberite jednu od brojnih mogućnosti oglašavanja proizvoda na Jeftinije.hr, kanalu s najvećom konverzijom. Pobrinite se da ste u pravom trenutku na pravom mjestu. Javite nam se na info@jeftinije.hr s bilo kojim dodatnim pitanjem, pružit ćemo vam sve potrebne informacije o oglašavanju i isticanju vaših proizvoda na našoj platformi.

Objavite svoje proizvode na najvećem hrvatskom portalu za usporednu kupovinu!

Pridružite se više od 340 web trgovina s preko 2.172.698 dnevno aktivnih ponuda.

Na Jeftinije.hr također možete odabrati različite formate oglašavanja i dodatno istaknuti ponudu!

Odaberite napredne mogućnosti oglašavanja i obratite se kupcima koji su u procesu kupnje.