SEZONA je prodaje mobilnih telefona i foto opreme. Pometite konkurenciju pred sobom!

1123

Prodajete mobilne telefone i/ili foto opremu? Onda su ovo prave informacije za vas koje morate obavezno znati!

Podaci s najvećeg hrvatskog portala za usporedbu cijena Jeftinije.hr temelje se na gotovo milijun kupaca koji mjesečno posjećuju portal, otkrivaju sezonske trendove, ponašanje kupaca i konkurencije.

Podaci će vam otkriti kada je pravo vrijeme da vašim kupcima predstavite svoju ponudu ili da prodajete određene brandove i proizvode koje vaši kupci najviše pretražuju. Također, i u kojem cjenovnom razredu.

Prije svega treba imati na umu da kategorije prodaje mobilnih telefona i foto opreme nisu bazirani na osjećajima. Kupci u ovoj kategoriji znaju točno što žele. Žele proći što jeftinije sa što boljom kvalitetom.

Što se sve smatra foto opremom?

U ovom članku pod foto kategorijom smatramo: digitalne fotoaparate, foto opremu, memorijske kartice i video kamere.

Tu spadaju: baterije za fotoaparate i video kamere, blicevi, CF (compact flash), čitači memorijskih kartica, dalekozori, digitalni foto okviri, dodaci za video kamere, D-SLR fotoaparati, filteri, foto papir, kamere s memorijskim karticama, kompaktni digitalni fotoaparati, memory stickovi, objektivi, sportske kamere, stativi, torbice i ruksaci, SD (secure digital), ostala foto oprema, kamere i memorijske kartice.

Znate li koji su najprodavaniji brandovi u Hrvatskoj?

U Hrvatskoj su brandovi Nikon, Gopro, Canon, Fujifilm i Sony upravo oni koje kupci najviše pretražuju u 2018. i 2019. godini prema podacima Jeftinije.hr

CRO – TOP 5 BRANDOVA 2018/2019:

  1. NIKON
  2. GOPRO
  3. CANON
  4. FUJIFILM
  5. SONY

Na prvom mjestu nalazi se Nikon Coolpix B500 Black Digital camera FullHD 40x s optičkim zoomom, a njegova prosječna cijena iznosi 1.998,70 kuna.

Nikon Coolpix B500

Kupci se također zanimaju za fotoaparate višeg cjenovnog razreda, prosječne cijene TOP 5 brandova kreću se između 618,48 – 13.750,34 kn.

TOP 5 brandova u Hrvatskoj 2018./2019. Izvor: Jeftinije.hr

Hrvatski kupci ove godine ranije krenuli s kupovinom foto opreme! Vaša uloga je da ih „ulovite“ prije kupovine!

Poznavanje trendova i kretanje tržišta ključno je za prodaju.

Sada već znate koje brandove kupci najviše traže. Fokusirajte nabavu na te brandove, napravite kalkulaciju na vrijeme i kada krene razdoblje najveće potražnje tada je vrijeme da krenete s oglašavanjem. Najbitnije je da svoje kupce „ulovite“ prije nego što oni započnu s kupovinom.

U Hrvatskoj je protekle godine trend rasta na tržištu krenuo u svibnju, a svoj vrhunac dosegnuo je u kolovozu. Zanimljivo kako je najniža potražnja za foto opremom bila u travnju.

Na platformi Jeftinije.hr znamo kako se kreće potražnja što je i prikazano na grafu. Ove godine primijetili smo da je najniži rast bio ranije nego u 2018. i to u ožujku, ali je zato u travnju krenuo popriličan rast koji se i dalje nastavlja.

Ovi podaci govore vam da je sada vrijeme za oglašavanje ako želite uloviti najveći „val“ u kolovozu. Za akciju oglašavanja potrebno je dobro osmisliti kombinaciju reklamnih formata, znati na koje kanale oglašavati kako vam novac ne bi „procurio“ kroz ruke. Zato se obratite stručnjacima koje možete pitati za savjete.

Mobilni telefoni – koje brandove prodavati/što kupci traže?

Kod prodaje ove kategorije smatramo: baterije i auto punjače, mobitele i pametne mobitele, navlake, etui i torbice, prijenosne bluetooth zvučnike i slušalice, slušalice, zaštitne folije i druge dodatke.

Koji su to najprodavaniji brandovi i njihove prosječne cijene u Hrvatskoj prema podacima Jeftinije.hr?

U Hrvatskoj su brandovi Samsung, Huawei, Apple, Xiaomi i CAT upravo ti koje kupci najviše pretražuju u 2018. i 2019. godini. Na prvom mjestu najtraženijih mobitela nalazi se SAMSUNG Galaxy S9, 4GB/64GB DS.

SAMSUNG Galaxy S9

Na početak sezone prodaje mobitela utječe  – nova školska godina!

Prema podacima Jeftinije.hr (graf niže) vidimo da početak rasta potraživanja za mobilnim telefonima kreće početkom srpnja, a trostruki porast ima u kolovozu. Razlog tome je što počinje nova školska godina i većina roditelja kupuje djeci mobilne telefone. Rast je nešto manji u listopadu dok vrhunac potražnje doseže u božićnom razdoblju (tada su i najveći popusti).

Izbjegnite nevidljivost, postanite TOP of the TOP!

Već smo zaključili da ako u vrijeme sezone niste na pravom kanalu ili nemate dovoljno informacija kako doći do kupaca, postajete nevidljivi. Niste sami samo trebate zatražiti pomoć. Reagirajte na vrijeme i javite se našem stručnjaku na: igor.martinovic@smind.hr.