
Jedna su od rijetkih web trgovina koja se svojim web kupcima trudi ponuditi isto iskustvo kupnje na webu kao i u fizičkoj poslovnici. Tijekom prvog lockdowna su u rekordnom vremenu proširili asortiman, pobrinuli se za kategorizaciju i potkategorizaciju i kupcima ponudili mogućnost da proizvode isprobaju u svom domu prije nego se odluče za kupnju.
Sasvim je jasno zašto su potrošači i ove godine odlučili nagraditi web trgovinu Sonus Art i to nagradom 3rd People’s Choice Award.
Više o Sonus Art web trgovini, poslovanju u ovim izazovnim vremenima i planovima koje spremaju za iduću godinu, pročitajte u intervjuu u nastavku.
Što vam znači činjenica da su vas vaši kupci/komisija nagradili?
Činjenica da smo i ove godine zaslužili povjerenje struke i naših vjernih kupaca te da nam je na temelju toga dodijeljena ova vrijedna nagrada, ispunjava nas ponosom za sav rad i trud koji ulažemo iz godine u godinu u funkcioniranje naše web trgovine. Osim toga, dodatno nas motivira da nastavimo u istom ritmu i potrudimo se biti još bolji i uspješniji.
Što čini vašu trgovinu jedinstvenom?
Smatramo da smo jedna od rijetkih specijaliziranih web trgovina koja se može pohvaliti sigurnim, jednostavnim i transparentnim procesom kupnje te brzom dostavom. Trudimo se odgovarati na sve upite i nejasnoće što je brže i jasnije moguće, stavljajući uvijek zadovoljstvo kupca na prvo mjesto. Osim toga, kontinuirano pratimo trendove i nastojimo ići u korak s njima.
Koji su vaši daljnji planovi za razvoj i kako planirate vašu web trgovinu učiniti još boljom u 2021.?
Sljedeće godine se planiramo usredotočiti na cjelokupno unapređenje sadržaja i izgleda web trgovine. Budući da smo specijalizirana web trgovina, fokus će nam biti na još kvalitetnijim opisima proizvoda, člancima te raznim oblicima kataloga i vodiča za kupovinu koji će kupcu pružiti edukativni i informativni sadržaj. Također, želimo staviti naglasak na recenzije proizvoda zbog čega ćemo pažnju posvetiti poticanju kupaca da ostave svoja iskustva i tako olakšaju kupovinu drugim kupcima. Ova nagrada dokaz je da smo na dobrom putu, ali ujedno i poticaj da kontinuirano nastavimo poboljšavati sve elemente web trgovine kako bismo pratili trendove i preferencije kupaca.
Koje su po vama, na stranu pobjeda, prednosti natjecanja Web Retailer Award 2020?
Prednosti natjecanja Web Retailer Award 2020 su višestruke. Pozitivna ocjena kvalitete web trgovine od strane vodećih stručnjaka te nominacija u društvu brojnih uspješnih web trgovina na tržištu predstavljaju veliko postignuće. Svaka web trgovina bi trebala imati za cilj naći se u „društvu odabranih“ jer to znači da dobro radi svoj posao. Također, smatramo da je ovo natjecanje važan indikator samim kupcima prilikom odabira web trgovine i sigurnost da će kupnja ispuniti njihova očekivanja uz najvišu razinu kvalitete.
Koji su po vašem mišljenju ključni izazovi na području online trgovine?
S obzirom na to da je epidemiološka situacija značajno povećala online prodaju, mišljenja smo da još uvijek trebamo osvještavati kupce o sigurnosti i jednostavnosti online trgovine. Smatramo da je to moguće postići jednostavnijom politikom povrata te korisničkom podrškom u formi Live chatova gdje kupac komunicira sa stvarnom osobom što mu uvelike olakšava donošenje odluke o kupnji. Također je vrlo važno održavati odnose s lojalnim kupcima te uvijek iznova opravdavati njihovo povjerenje. Izazov pred svima predstavlja i poticanje kupaca da izbjegavaju plaćanje pouzećem te organizacija logistike i koordinacija dostave.
Što mislite o činjenici da se natjecanje prvi put istovremeno održalo u tri države?
Smatramo da je iznimno poticajno pratiti razvoj online trgovini na regionalnoj razini. Upravo je to snažan poticaj da budemo konkurentniji i izvan granica Hrvatske. Postignuća i iskustva uglednih natjecatelja iz susjednih zemalja prilika su da se zajednički motiviramo za regionalno unapređenje online trgovine što nam je svima cilj.
Imate li kakvu poruku za web trgovine, zašto bi trebali sudjelovati u natjecanju?
Smatramo da sve web trgovine moraju pratiti trendove u svom području i razmjenjivati iskustva. Osim toga, natjecanje je poticaj za sve sudionike da se maksimalno trude kako bi bili prepoznati od strane struke, ali najbitnije i od strane kupaca čije je zadovoljstvo svima prioritet.
Što vam znači osvojena nagrada i kako će utjecati na vaše kupce?
Ponosni smo što smo i ove godine uspjeli opravdati povjerenje struke i naših kupaca te se nadamo da će našim stalnim kupcima ova nagrada biti dodatna potvrda kvalitete Sonus Art web trgovine, a potencijalnim kupcima motiv da se odluče na kupnju.
Kako ste se nosili s cijelom situacijom oko epidemije, jeste li morali uvesti kakve brze promjene u poslovanje vaše web trgovine?
Iako je situacija oko epidemije potaknula mnoge izazove u poslovanju, iskoristili smo ih kao priliku i prednost za poboljšanje. Proširili smo asortiman i poradili na samoj kategorizaciji i potkategorizaciji proizvoda kako bismo kupcima olakšali potragu. Također smo pokrenuli kampanju u kojoj smo ponudili kupcima da isprobaju naše uređaje u svom domu te se nakon toga odluče za kupnju. Tako smo zaslužili povjerenje kupaca i ostvarili veliki postotak ostvarene prodaje. Osim toga, pojednostavili smo povrat proizvoda i unaprijedili korisničku podršku kako bi svaki kupac dobio osjećaj da iza web trgovine stoji stvarna osoba kojoj je stalo da zadovolji njegove želje i potrebe te ga vodi kroz prodajni proces.
Pozitivna ocjena kvalitete web trgovine od strane vodećih stručnjaka te nominacija u društvu brojnih uspješnih web trgovina na tržištu predstavljaju veliko postignuće.
Također, smatramo da je ovo natjecanje važan indikator samim kupcima prilikom odabira web trgovine i sigurnost da će kupnja ispuniti njihova očekivanja uz najvišu razinu kvalitete.
Na kojim područjima online trgovine u sljedeće tri godine vidite najveći napredak i na koja ćete se područja najviše usredotočiti?
Svjedoci smo izazovnog i nepredvidivog razdoblja u kojem svi pokušavamo pronaći najbolju formulu za ostvarenje što boljih prodajnih rezultata uz što veće zadovoljstvo kupaca. Cilj nam je voditi kupca kroz sve faze kupovine, od informiranja o proizvodu, odluke o kupnji, plaćanja pa sve do pouzdane postprodajne podrške kako bi se svaki kupac osjećao vrijednim te kako bi mu iskustvo online kupnje pružilo istu pa čak i veću razinu zadovoljstva od fizičkog odlaska u prodavaonicu. U sljedeće tri godine želimo nastaviti biti među najboljim online trgovinama što ćemo se truditi postići kontinuiranim ulaganjem u vizualni identitet web shopa, pristupačno korisničko sučelje, transparentne cijene, osiguranje jednostavne i sigurne kupovine te poticanjem kupaca da ostave svoje recenzije i ocijene zadovoljstvo kupovinom i kupljenim proizvodima.
Jedna od vaših prednosti je i prisustvo na različitim kanalima na kojima kupci mogu pronaći vaše proizvode, poput Jeftinije.hr. Što vam se pokazalo kao glavna prednost prisutnosti vaših proizvoda na spomenutom kanalu za usporedbu ponuda?
Kanali za usporedbu različitih ponuda u istim ili sličnim kategorijama izvrsna su platforma za krajnje kupce koji na jednom mjestu mogu lako i jednostavno usporediti proizvode i brže donijeti odluku o kupnji. Naša glavna prednost upravo je uska specijalnost u audio/video području te najveća ponuda vrhunskih hi-fi komponenti, zvučnika i opreme za kućno kino na tržištu.