Prednost web shopa Senzacionalno.hr prvenstveno je u tome što je njihova krovna tvrtka Orbico najveći europski distributer pa se mogu pohvaliti širokim asortimanom poznatih brandova. A da imaju i webshop s iznimnim UX-om i ponudom dokazuje i Category Award koji su osvojili za najbolju web trgovinu u kategoriji Web Shopping malls.
Što vam znači činjenica da su vas vaši kupci/komisija nagradili?
Činjenica da smo nagrađeni puno znači, jer nam potvrđuje da smo na dobrom putu. Orbico, kao najveći europski distributer robe široke potrošnje, napravio je iskorak u svom poslovanju, što je očito bila dobra odluka.
Što čini vašu trgovinu jedinstvenom?
Naša firma je prvenstveno distributer, što je velika prednost za naš web shop Senzacionalno.hr, jer imamo širok asortiman poznatih brandova robe široke potrošnje koja je potrebna svakom kućanstvu.
Koji su vaši daljnji planovi za razvoj i kako planirate vašu web trgovinu učiniti još boljom u 2021.?
Želimo nastaviti raditi i dalje na način kako smo krenuli, prateći trendove i želje odnosno sugestije kupaca koje su nam ipak najvažnije. One su pravi pokazatelj da li idemo u pravom smjeru. Želja nam je proširiti i asortiman, te svakako zadržati dosadašnju kvalitetu.
Koje su po vama, na stranu pobjeda, prednosti natjecanja Web Retailer Award 2020?
Prednosti natjecanja su objektivne ocjene kupaca i stručno mišljenje žirija koje nam pokazuje što radimo dobro, što treba promijeniti, a što poboljšati, kako bi bili još konkurentniji i bolji.
Koji su po vašem mišljenju ključni izazovi na području online trgovine?
Mislim da su ključni izazovi brzo prilagođavanje trenutnim trendovima i situaciji na tržištu. Pandemija Covid-19 pokazala nam je kako se ustaljen način poslovanja može preko noći promijeniti. Mnoge tvrtke krenule su tada s razvojem web shopova, a mi smo imali tu prednost, jer je Senzacionalno.hr već postojao. Sreća u nesreći je bila ta da nam je pandemija pomogla u razvoju poslovanja i ubrzala nas, s obzirom na to da su se kupci mahom prebacili na online kupovinu.
Imate li kakvu poruku za web trgovine, zašto bi trebali sudjelovati u natjecanju?
Web trgovine bi svakako trebale sudjelovati u ovom natjecanju, jer će tako dobiti realan uvid u vlastito poslovanje, vidjeti gdje su u odnosu na konkurenciju, te što sve trebaju napraviti da bi bili konkurentni na tržištu.
Što vam znači osvojena nagrada i kako će utjecati na vaše kupce?
Ova nagrada je veliko priznanje s obzirom na to da je naša trgovina prisutna na hrvatskom tržištu tek dvije godine, a svakako će ojačati povjerenje kupaca, pogotovo posjetitelja koji dolaze po prvi puta na našu stranicu. Naš cilj je povećati zadovoljstvo kupaca i njihovu lojalnost.
Kako ste se nosili s cijelom situacijom oko epidemije, jeste li morali uvesti kakve brze promjene u poslovanje vaše web trgovine?
Epidemija nas je prisilila da prilagodimo svoje poslovanje uvjetima u kojima živimo i radimo. U potpunosti smo automatizirali neke procese u skladištu, angažirali više ljudi i prioritet smo stavili na web poslovanje, kako bi i dalje bili na raspolaganju našim kupcima.
Prednosti natjecanja su objektivne ocjene kupaca i stručno mišljenje žirija koje nam pokazuje što radimo dobro, što treba promijeniti, a što poboljšati, kako bi bili još konkurentniji i bolji.
Na kojim područjima online trgovine u sljedeće tri godine vidite najveći napredak i na koja ćete se područja najviše usredotočiti?
Najveći napredak vidim u načinima dostave, na što ćemo se svakako fokusirati, a najviše ćemo se usredotočiti na proširenje asortimana, te kako povećati zadovoljstvo kupaca i njihovu lojalnost, jer kupci su nam svakako najbitniji. Sve to trebat će pratiti i optimizacija procesa poslovanja kako bi bili još bolji.
Želite li nešto dodati za kraj?
Još jednom bi zahvalila svim članovima stručne komisije, kao i kupcima, koji su prepoznali naš trud i rad, te nas nagradili. Svakako bi zahvalila i agenciji Marker, jer bez njihove podrške i predanosti ne bi mogli ostvariti ovaj rezultat. Ova nagrada nam je vjetar u leđa, dokaz da smo na najboljem putu kojim svakako želimo ići i u narednim godinama.