Ne samo da rastu temperature, raste i potražnja za proizvodima za sport na otvorenom te za jednim od najpopularnijih sezonskih proizvoda – ljetnim gumama.

Proteklih nekoliko godina trčanje je dobilo ogroman broj novih obožavatelja. Na svakom koraku, u prirodi ili centru grada nailazimo na rekreativce koji uživaju u trčanju, škole trčanja sve su popularnije, a trkačka natjecanja obaraju rekorde po broju prijava. Provjerite samo rezultate i dojmove s prošlotjednog 22. Split maratona. 

Vremenski uvjeti, godišnje doba ili dob pojedinca – sve su to različiti čimbenici koji utječu na izbor sportske aktivnosti. Ali trčanje je izgleda potpuno imuno na sva ta prividna ograničenja.

Zbog osjetno toplijeg i ugodnijeg vremena odlučili smo provjeriti kretanje potražnje za opremom za sport na otvorenom, provjerili smo i potražnju za najpotrebnijom i najčešće mijenjanom opremom za trčanje – tenisicama, a s obzirom na sezonu odlučili smo pogledati i potražnju kod kategorije ljetnih guma. Evo što smo otkrili…

Nakon blage stagnacije potražnje unutar kategorije tijekom veljače, u ožujku i narednim mjesecima slijedi nam porast potražnje za opremom za sportove na otvorenom. Najveću popularnost proteklih tjedana zabilježili smo kod opreme za lov koja je porasla gotovo 140 % u odnosu na prošlu godinu. Prema povećanom zanimanju potrošača slijedi je oprema za maketarstvo koja je doživjela pravi procvat potražnje u svim svojim potkategorijama (op.a, modeli letjelica i helikoptera porasli su za više od 360 % u odnosu na prošlu godinu) te oprema za jahanje u kojoj smo zabilježili ukupan porast od nevjerojatnih 190 % u odnosu na 2020.  

Velike oscilacije u potražnji ženskih tenisica za trčanje dokazuju kako se radi o kontinuirano traženom proizvodu. Tenisice su u načelu, osim eventualno zglobova najzagriženijih trkača, jedina potrošna roba kod ove jako popularne aktivnosti, a to dokazuje i gornji grafikon potražnje. Zanimljivo će biti analizirati trend 2022. koji već u siječnju pokazuje uzlaznu putanju.

Što se tiče najpopularnijih brendova tenisica za trčanje hrvatski potrošači najviše pretražuju najpoznatije brendove poput Adidas, Sketchers, Nike, Salomon i Asics.

Polako se bližimo i sezoni zamjene guma na automobilima. Kupnja guma je jedna od onih kupnji koju zbog njene novčane vrijednosti brojni potrošači planiraju mjesecima unaprijed. Kako je vidljivo iz naših internih podataka, potražnja za ljetnim gumama počinje rasti u veljači kada potrošači počinju tražiti i istraživati najbolje modele i najpovoljnije ponude. Vrhunac potražnje je, očekivano, u travnju kada većina nas i radi zamjenu zimskih guma na automobilima.

Pripremite se na vrijeme za rast potražnje za proizvodima koje nudite u svojoj web trgovini. Odaberite jednu od brojnih mogućnosti isticanja proizvoda na Jeftinije.hr, kanalu koji vam omogućuje najveće konverzije. Budite prisutni u pravom trenutku – kada su potrošači u završnoj fazi kupnje i traže proizvode koje upravo vi nudite. Kontaktirajte nas na podrska@jeftinije.hr i osigurajte si sve potrebne informacije.