
Na , najvećem portalu za usporedbu cijena u državi, ovaj smo put pripremili ključne podatke potrebne za pravovremenu pripremu svih marketinških aktivnosti uoči vrhunca pretraživanja visokotlačnih čistača. Pogledajte prognozirani rast upita za čistačima u 2020. godini. Provjerite koji su TOP brandovi visokotlačnih čistača s najviše upita zainteresiranih potrošača te koji je proizvod iz spomenute kategorije bio najtraženiji prošle godine.
Web trgovci koji u svojem asortimanu već nude omiljene visokotlačne čistače, ili pak o tome razmišljaju, na mogu istaknuti svoje proizvode i brandove. Sve o mogućnostima pravovremenog oglašavanja, prisutnosti na portalu za usporedbu i povećanju prepoznatljivosti može provjeriti na .
S porastom temperature, kod hrvatskih potrošača raste i svijest o važnosti uređene okućnice. Prije kupnje uređaja za uređenje okućnice, kupci na internetu istražuju karakteristike i cijene, i to posebno na portalu za usporedbu cijena. Stoga, za postizanje optimalne prodaje i veće konverzije ključno je dobro se pripremiti u trenutku najvećeg zanimanja kako bi svojim kupcima ponudili upravo ono što traže i žele.
U travnju i svibnju značajno povećanje pretraživanja visokotlačnih čistača
Tijekom 2018. i 2019. smo već u ožujku mogli prepoznati povećanje pretraživanja omiljenih visokotlačnih čistača. Za pravu ponudu, koju će kupci pretraživati u idućim danima i tjednima, pravovremeno oglašavanje proizvoda te za ostale prodajne i marketinške aktivnosti – treba se pripremiti sada! Točan vrhunac upita svakako ovisi o vremenskim (ne)prilikama pojedine godine, ali svakako ga je, iz godine u godinu, moguće prepoznati u travnju i svibnju.
Zbog specifičnih karakteristika poput: praktične visokotlačne mlaznice koja je iznimno jednostavna za upotrebu, prekidača za upravljanje i sigurnost uređaja te brojnih dodatnih funkcija koje odgovaraju različitim korisnicima, ali i činjenice da su iznimno jednostavni za kućnu i profesionalnu upotrebu, potražnja za visokotlačnim čistačima se iz godine u godinu povećava. U 2020. na očekujemo rast od gotovo 230 posto u spomenutoj kategoriji, u usporedbi sa siječnjem 2018. To otvara nove mogućnosti svim web trgovcima koji s odgovarajućom ponudom ove sezone mogu značajno povećati i svoj tržišni udjel.
Koliko su hrvatski potrošači spremni potrošiti za kupnju visokotlačnog čistača?
Naši su potrošači u 2019. najčešće pregledavali visokotlačne čistače i među TOP 20 proizvoda najviše pregledavali uređaje prosječne cijene od 2.135 kn. Među najtraženijim brandovima bio je Kärcher, i upravo su njihovi proizvodi zauzeli čak osam najviših mjesta.
Najtraženiji visokotlačni čistač Kärcher K3 Full Control
Proizvod kojeg su hrvatski online korisnici najviše pregledavali u kategoriji Visokotlačni čistači u 2019. je bio Kärcher visokotlačni čistač K3 Full Control s prosječnom cijenom od 886 kn.
Top 5 brandova visokotlačnih čistača
Kako smo već i spomenuli, prošle je godine najpopularniji brand visokotlačnih čistača bio – brand Kärcher. Slijedili su Bosch, Black&Decker, Lavor i Rem Power.
Demografija pretraživanja visokotlačnih čistača
Zanimljiv je demografski podatak da za kupnju spomenutih čistača najviše zanimanja pokazuju predstavnici muškog spola, njih je čak 72%. Podaci o starosnim skupinama koje najviše svog vremena namjenjuju čišćenju i održavanju doma i okućnice s visokotlačnim uređajima nam pokazuju da se gotovo 60% takvih kupaca nalazi u dobnoj skupini od 35. do 54. godine.