Male stvari koje čine veliku razliku. U članku vam donosimo ideje o detaljima koji mogu napraviti veliku razliku.

KVALITETNE FOTOGRAFIJE

Budimo iskreni, svi kupujemo očima i zato je danas jako važna osviještenost o tome da nitko neće kupiti neki proizvod putem interneta bez da je prethodno pogledao/la fotografije tog proizvoda. Nemojte koristiti samo reklamne fotografije proizvoda, dodajte i one koje prikazuju proizvod u upotrebi kako bi kupci lakše mogli dočarati kako se sve vaš proizvod može koristiti.

U načelu, ljudi pamte 80 % onoga što su vidjeli i samo 20 % onoga što su pročitali. Velike fotografije proizvoda i odličan dizajn dva su glavna područja na koja se trebate usredotočiti ako želite imati atraktivnu web stranicu.

• Koristite svijetlu, nenametljivu pozadinu kako bi proizvod došao do izražaja.
• Omogućite zumiranje proizvoda kako bi vaši kupci mogli vidjeti sve detalje.
• Prikažite fotografije iz svih kutova.
• Zapamtite da se uvijek isplati uložiti u dobre fotografije.

DOTJERANI OPISI PROIZVODA

Tijekom online kupnje vaši se posjetitelji/kupci sami „snalaze“ po trgovini. Nema klasičnih prodavača koji će im pomoći svojim savjetom i preporukom. I tu na scenu dolaze opisi. Umijeće korištenja riječi i pisanja tekstova ono je što potrošača mijenja iz običnog posjetitelja u vašeg kupca.

Evo popisa ideja koje vam mogu pomoći povećati broj konverzija:

• Koncentrirajte se na prednosti proizvoda odnosno načine na koje kupcu može pomoći i olakšati život.
• Služite se jednostavnim rječnikom i izbjegavajte upotrebu žargona.
• Pišite kratke savjete koje je lako čitati.
• Poradite na motivaciji potrošača za kupnju vašeg proizvoda – poslužite se povratnim informacijama zadovoljnih kupaca.
• Pišite istim stilom kojeg bi koristili i u razgovoru.
• Objasnite zašto je vaš proizvod bolji od konkurentskog.

FANTASTIČNA KORISNIČKA PODRŠKA

Neosporna je činjenica da tijekom procesa kupnje, dostave ili upotrebe nekog predmeta može doći do poteškoća. Proizvodi se mogu pokvariti ili razbiti, mogu se pojaviti poteškoće sa serverom ili problemi s dostavom … Ali, bez obzira na vrstu problema, morate biti spremni suočiti se s nezadovoljstvom vaših kupaca. To može biti ključni čimbenik zadržavanja postojećih i privlačenja novih kupaca jer je danas tako lako zamijeniti robnu marku, a intenzivna upotreba društvenih mreža pridonosi lakom i brzom širenju svakog negativnog i lošeg iskustva kupaca. Za bolje iskustvo, posjetiteljima svoje web stranice omogućite jednostavnu i neposrednu vezu s odjelom korisničke podrške te pripremite i objavite detaljan pregled često postavljanih pitanja (i redovito ga ažurirajte). Važno je da je takav pregled pitanja i odgovora na vidljivom mjestu vaše web stranice na kojem ga posjetitelji mogu jednostavno pronaći i pogledati.

Na  zadovoljstvo nam je biti vaš partner u rastu i razvoju vašeg poslovanja. Ako trebate bilo kakvu pomoć, pišite nam na podrska@jeftinije.hr. Javite nam i vaše prijedloge tema u kojima trebate stručnu pomoć.