Nova stvarnost kojoj smo svjedočili proteklih tjedana u Hrvatskoj privremeno je zaustavila javni život u zemlji. Obavezne mjere podrazumijevale su zatvaranje svih uslužnih djelatnosti, a trgovina se gotovo u potpunosti preselila na internet. Zbog odgovornog i dosljednog pridržavanja mjera od strane građana, s pravom se možemo nadati nastavku povoljne epidemiološke situacije u državi. Prvu fazu popuštanja mjera smo već dočekali.
Na našem portalu Shopper’s Mind još smo 7. veljače pisali o važnosti pravovremenog oglašavanja uoči samog početka glavne sezone potražnje za ljetnim gumama u članku: . Vrhunac potražnje za gumama je po navodima našeg sugovornika g. Gregora Korelca iz Autocentra Avtostop, kao i prodaja automobilskih guma, ovisan o vanjskim utjecajima poput različitih vremenskih promjena. Njima možemo uvrstiti i ove izvanredne okolnosti s kojima smo se primorani nositi u ovom trenutku. Očekivana sezona je tako postala sezona nakon sezone koja je već u tijeku.
Potrošači već traže cjelogodišnje gume
Pomoću jedinstvenog alata primijetili smo da je potražnja za cjelogodišnjim gumama počela osjetno rasti 6. travnja, dok je svoj vrh dostigla 13. travnja. Taj datum možemo prepoznati kao očit početak sezone!
Brzi i učinkovit način je oglašavanje na . Više provjerite .
Izazovi sadašnjosti ne smiju nas iznenaditi, web trgovci moraju biti spremni jer su kupci već u niskom startu.
Sigurno se svi slažemo da se ključ uspješnog pokretanja gospodarstva nalazi u pridržavanju zaštitnih mjera pri istovremenoj postupnoj revitalizaciji gospodarstva. Isto tako, moramo biti svjesni da će u sezoni nakon sezone – val potražnje biti ogroman, a očekivanja vezana uz odgovarajuću ponudu velika.
Iznimno je važno da se na vrijeme pripremite i osigurate ponovno pokretanje prodaje već u ovom prvom tjednu popuštanja mjera. Izazovi sadašnjosti ne smiju nas iznenaditi, web trgovci moraju biti spremni jer su kupci već u niskom startu.
S obzirom na popuštanje mjera možemo očekivati povećan porast zanimanja za kupnju moto i auto guma. I zato je iznimno važno u ovom ključnom trenutku imati istaknu ponudu kako bi kupci, koji su zbog epidemije COVID-19 do sada morali odgađati svoju kupnju, mogli pronaći upravo ono što im je potrebno.