U kratkom roku će, u skladu s godišnjim trendom kupovnog ponašanja potrošača, potražnja za školskim priborom početi rasti. Stoga smo vam na , najvećoj platformi za online kupovinu u regiji, pripremili prognozu kupovnog ponašanja potrošača u nadolazećim mjesecima.

Naši podaci pokazuju da potrošači trebaju relativno kratko vrijeme za odluku o kupnji školskog pribora. Može se primijetiti kako se ovakve vrste kupnji obavljaju u zadnji čas. Prikupljanje informacija započinje pred samim krajem školskih praznika, tik uoči početka nove školske godine.

Zanimanje za kupnju školskog pribora počinje strelovito rasti u lipnju i vrhunac doseže pri samom kraju školskih praznika, u kolovozu. Trgovci često potrošačima omogućuju kupnju po akcijskim cijenama tik prije početka nove školske godine. Važno je da ste na povećanje potražnje pripremljeni i vi, stoga na vrijeme započnite sa svojim oglašivačkim aktivnostima.

Bez obzira na stvarni kraj tekuće školske godine, koja bi ove godine s obzirom na školu na daljinu i štrajkove iz prvog polugodišta mogla biti dodatno produžena, kupnja školskog pribora ostaje obavezna.

U kolovozu očekujemo 451 % povećanje pretraživanja u kategoriji školskog pribora. Zbog trenutne situacije sprječavanja širenja virusa COVID-19, a time i zaustavljanja mnogih uobičajenih procesa u društvu, produljenjem mjera i odgađanjem nekih kupnju očekujemo i dodatno povećanje potražnje u ljetnim mjesecima: lipnju, srpnju i kolovozu. Sličan trend očekujemo i u ostalim kategorijama s komplementarnim proizvodima poput računala, pametnih telefona, radnih stolova i stolica.

 

TOP 5 brandova školskog pribora u 2019. godini

Prema podacima , potrošači su se prošle godine u najvećoj mjeri odlučivali za kupnju školskog pribora branda Casio. Prema popularnosti slijedile su ga ove robne marke: Target, Nike, Street i Lego.

Najtraženiji proizvod u 2019.  – kalkulator Casio fx-991 ex classwiz 552 funkcije P10

Prosječan iznos kojeg su hrvatski potrošači prošle godine bili spremni potrošiti na kupnju školskog pribora, u iznosio je gotovo 272 kn.

Prošle je godine u kategoriji proizvoda za školu najtraženiji bio kalkulator Casio fx-991 ex classwiz 552 funkcije P10 s prosječnom cijenom od 212 kn. Među TOP 20 proizvoda prošle godine, kupci su prije svega kupovali ruksake. Slijedile su različite školske torbe s kotačima i tehnički kalkulatori. Među obaveznim priborom našao se i razni pisaći pribor.

 

Demografija kupaca školskih ruksaka i kalkulatora

Prosječan iznos kojeg su hrvatski potrošači prošle godine bili spremni potrošiti na kupnju školskog pribora, u iznosio je gotovo 272 kn.

Prema podacima Google Analyticsa možemo primijetiti kako je na stranicama u 2019. godini, školske ruksake pretraživalo gotovo 77 % ženskih i 23% muških potrošača. Više od 35 % kupaca je iz starosne skupine 25 – 34 godine, a najmanje je bilo onih mlađih od 24 godine i starijih od 65 godina.

Pri kupnji kalkulatora primijetili smo jednakovrijednu zastupljenost muških i ženskih kupaca, muških je bilo 53%, a ženskih 47 %. Jednako kao i kod školskih ruksaka, najviše zanimanja za kalkulatorima – čak više od 45 % svih online korisnika – je bilo u dobnoj skupini od 25 do 34 godine.

U svibnju će potrošači započeti ubrzanu pretragu za proizvodima koji će djeci trebati iduće školske godine. Bez obzira na stvarni kraj tekuće školske godine, koja bi ove godine s obzirom na školu na daljinu i štrajkove iz prvog polugodišta mogla biti dodatno produžena, kupnja školskog pribora ostaje obavezna. Razumno je na vrijeme se pobrinuti za isticanje proizvoda koje će kupci početi pretraživati u narednim danima. O mogućnostima oglašavanja i pravovremene ponude školskog pribora na platformi , provjerite više …