
Imate uspješnu web trgovinu. Nakon dugih godina napornog rada čini vam se da ste većinu stvari u svojoj trgovini doveli do točke na kojoj sada konačno možete početi ubirati plodove svog rada. Zadovoljni ste s prodajom, koja posljednjih mjeseci nezaustavljivo raste, jer je i globalni trend u porastu. Svi smo na prvo mjesto stavili online kanal kupnje, a u narednim mjesecima očekujemo još veći rast. Nemojte zaspati na lovorikama svog prijašnjeg rada! Održavanje dobrih poslovnih rezultata uvijek je posljedica praćenja promjena na tržištu i uspješnog suočavanja s njima. Za koje ste se čimbenike već pobrinuli, a koje ste možda previdjeli? Danas smo za vas pripremili 3 najveće pogreške koje morate izbjeći ako želite biti konkurentni na tržištu te uvjeriti i zadržati što veći broj kupaca, da kupuju upravo kod vas!
Zbog iznimnog stupnja digitalizacije, u proteklom se desetljeću područje marketinga drastično promijenilo. Vodeću ulogu, u usporedbi s tradicionalnim, preuzeo je digitalni marketing. Proteklih se mjeseci predomislilo čak i onih nekoliko kupaca koji su do sada bili skeptični prema online kupovini. Web trgovine su postale nova konstanta. Nove izazove donosi iznimno dinamično tržište koje svakodnevno diktira nova online rješenja i inovacije. Koje su najčešće pogreške koje želite izbjeći?
1. Zanemarujete svoje stalne kupce
U procesu intenzivnog pretraživanja novih prodajnih mogućnosti nevjerojatno brzo je moguće zaboraviti ili zanemariti svoju trenutnu bazu kupaca. Upravo su oni ti koji omogućuju rast vaše web trgovine i kao vaši vjerni kupci predstavljaju ogroman potencijal osiguranja dobrog poslovanja trgovine. Pripremite sadržaje koje ćete im redovito slati i u kojima ćete ih obavijestiti o svim mogućnostima i prednostima koje imaju kao vaši vjerni kupci. Predstavite im klub vjernosti, dodatne popuste na učestale kupovine, jednokratne akcije koje ćete pripremiti posebno za njih – kako bi oni osjetili koliko su vam važni, koliko ih cijenite i koliko ste im zahvalni na tome što kupuju upravo kod vas. Platite njihovu vjernost besprijekornom uslugom, fleksibilnošću te ponudom proizvoda koji im predstavljaju dodanu vrijednost.

2. Podcjenjujete utjecaj vizualnog sadržaja i korisničkog iskustva
U svakodnevnom, business as usual procesu brzo se zna dogoditi da zanemarite redovito nadziranje i ažuriranje svog branda i vizualnog sadržaja. Kada ste zadnji put uzeli dovoljno vremena za detaljan pregled web stranice vaše web trgovine? Koliko vremena posvećujete razmišljanju o optimizaciji vaše web stranice i poboljšanju UX iskustva? Jeste li ikada razmišljali o teoriji boja i usklađenosti s vašim brandom te se zapitali što svojim vizualnim identitetom komunicirate kupcima koji se odlučuju na online kupnju? Ovo je samo nekoliko pitanja o kojima trebate svakodnevno promišljati ako je vaš cilj veće zadovoljstvo i bolje iskustvo vaših kupaca. Na primjer, boju koju koristite na svojim CTA gumbima koristite i na ostalom sadržaju kojeg im redovito šaljete. Naviknite svoje kupce na svoj vizualni identitet, boje, design, kako bi vas lakše prepoznali i kako biste postali web trgovina u koju će se redovito vraćati.
U doba ekstremnog rasta web trgovine nije dovoljna samo mobilna optimizacija, razmišljajte u smjeru mobile–first, a vaše elektronske poruke i landing stranice neka budu visoko odzivne.

3. Ne mjerite svoje rezultate
Gotovo svi marketinški alati koje koristite u digitalnom komuniciranju sa svojom bazom kupaca vam nude različite načine mjerenja uspješnosti kampanja. Ako ih ne upotrebljavate i ostanu neiskorišteni, možete prouzročiti veliku štetu i troškove koje ćete vjerojatno morati trpjeti dugoročno. Čak i ako niste najspretniji u digitalnim vještinama, postoji jednostavan i pouzdan način mjerenja uspjeha – usporedba dviju kampanja koje su pred sobom imale istu publiku. Pogledajte koja je bila uspješnija u smislu većeg broja odziva primatelja i tako postupno naučite prepoznavati privlačne karakteristike koje će vam osigurati bolji, pozitivniji odaziv vaših potencijalnih kupaca.
