Promjenom vanjskih čimbenika i uvjeta na nivou pojedinih kategorija, unutar određenog segmenta proizvoda, možemo primijetiti nastanak i oblikovanje novih sezonskih trendova.

Već pomalo zaboravljeni proizvodi, na koje dugo vremena nismo obraćali posebnu pozornost, u specifičnim okolnostima se mogu popeti na sam vrh najtraženijih. Različiti vremenski i društveni uvjeti, ulazak u specifična životna razdoblja, prijelomni događaji te ostali čimbenici koji potvrđeno imaju utjecaja na navike potrošača oblikuju pojedine (čak i one nove) sezone kupovine. Koje su to i kako ih možemo predvidjeti, u nastavku …

⇒ Koje se proizvode iz vaše ponude isplati istaknuti u prvi plan

Način kojim ćete oglašavati još uspješnije

Kada reagirati u razdoblju povećane potražnje kako ne biste izgubili kupovnu moć

SVE TO vam omogućuje alat BRAND PERFORMANCE INSIGHTS!

Ispunite obrazac i saznajte više

Slanjem obrasca suglasni ste s:

* Klikom na gumb "Predstavite se" dozvoljavam praćenje mojih aktivnosti i interesa alatima za marketinšku automatizaciju.

* S primanjem personaliziranih poruka i ponuda.

S primanjem Shopper's Mind sadržaja.

Slanjem podataka potvrđujete da se slažete Općim uvjetima. Svrhe obrade, način pohrane i zaštite osobnih podataka te vaša prava opisani su u Pravilima o privatnosti.