
U novoj realnosti online kupovina postaje dominantan način trgovine. Sigurnost koju, u usporedbi s tradicionalnom, omogućuje virtualna kupovina, praktičnost jer lokacija i vrijeme ne predstavljaju nikakve prepreke te brzina samog procesa kupovine, privukla je i one posljednje potrošače na online tržište. Vrhunac internet kupovine kojeg smo doživjeli u travnju i svibnju s ponovnim je otvaranjem fizičkih trgovina zaista usporio, ali na Jeftinije.hr uz kontinuirani 20-postotni godišnji rast bilježimo i dodatni rast – za više od 20 % višu potražnju u svim kategorijama.
Zbog masovnog pristupa internetu sve je više online kupaca, njihove se preferencije mijenjaju i kupci postaju znatno oprezniji i zahtjevniji…Online trgovci žele pridobiti i zadržati što više kupaca zato je i više nego dobrodošlo promišljanje o razlozima zbog kojih najčešće napuštaju košaricu. Oni mogu biti: previsoki troškovi, činjenica da trgovina ne omogućuje kupnju bez registracije ili predug i prezahtjevan proces naručivanja.
U tom kontekstu, za vas smo izabrali 3 najvažnija čimbenika koja morate osigurati svojim kupcima ako ih želite zadržati do konačne faze kupovnog procesa i spriječiti napuštanje online košarice.
1. Kupnja bez registracije
Zapisivanje mnoštva podataka koje zahtijeva registracijski postupak može biti prilično naporno zahtjevnome kupcu nove kupovne realnosti. Došao je na web stranicu s idejom da će brzim postupkom kupnje uštedjeti na vremenu, zato mu omogućite ono što očekuje – kupnju bez registracije, odnosno brzi proces kupovine bez obaveze kreiranja korisničkog računa inače će digitalno spretni kupac brzo potražiti konkurentsku trgovinu koja će mu omogućiti uštedu vremena i truda.

2. Pogled na košaricu u svakom trenutku
Potpuna transparentnost je najbolja taktika pri online kupovini. Ako je postupak kupnje duži, kupci često zaborave detalje proizvoda koje su odabrali, a ako u svakom trenutku ne mogu provjeriti sadržaj košarice čekaju sam kraj narudžbe kako bi proizvode mogli provjeriti. Zato je dobro omogućiti im pregled košarice u svakom trenutku kako bi se prisjetili i provjerili izabrane proizvode i odlučili jesu li savršen odabir za njih. Omogućite im da pri svakom koraku kupnje mogu pregledati već izabrane proizvode kod koji se jasno vidi cijena, slika proizvoda, veličina te druge važne informacije. To će vam sasvim sigurno smanjiti broj napuštenih košarica.

3. Plaćanje 1 klikom
U svoju web trgovinu, posebno na mobilnoj verziji dodajte gumbe koji omogućuju vrlo jednostavnu i brzu provedbu plaćanja. Time će se izbjeći potreba za zamornim upisivanjem podataka, poput adrese plaćanja i podataka o kreditnoj kartici, a kupcima omogućiti jednostavnu finalizaciju kupnje. Budite pažljivi, i ovdje vrijedi primijeniti pravilo – manje je više jer previše gumba i različitih mogućnosti plaćanja mogu zbuniti manje iskusne online potrošače, zato se usredotočite na najviše 5 različitih mogućnosti.

Sada krenite na put stjecanja opreznih kupaca nove realnosti kupovine!